Engelse mensen op Xbox Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Rhumor, 24 nov 2008.

  1. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0

    klopt van de party maar vroegah kon dat niet en door die privacy settings kon je toch met 4 man rustig een "party" houden zonder de rest te horen._O_
     
  2. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    ach ja die knakkers heb je nou eenmaal ik Xbox live.
    ik denk dat het altijd van die gastje's zijn die op school gepest worden en vol met puisten zitten.. en hun enige uitklep is xbox live waar ze hun woeden op kunnen uitlossen zonder een klap voor hun hoof te krijgen :{

    maar ik zelf spreek best goed engels dus heb niet echt dat probleem O-)

    waar ik me wel heel erg aan erger zijn die kleine britten van 8 die kunnen lullen over niks met z'n hoog stemmetje!
     
  3. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt wel is vervelende mensen online ja maar dat zijn meestal gastjes van 8 ofzo maar ik zeg daar gewoon niks tegen dat is nog het beste
     
  4. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad. Serieus, hoeveel van die peutertjes met zo'n stemmetje ik al ben tegengekomen. Ze lijken ook allemaal precies hetzelfde, die stemmetjes!
     
  5. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    nergens last van, sterker nog, ik kan aan paar Amerikanen in mijn friendlist niet uitleggen dat ik uit Nederland kom, want ik spreek Engels... (i am speaking English, but I am not British)
     
  6. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Helemaal geen probs met Engelse luit.
    Sterker nog de meeste van mij XBL maatjes zijn engels.
    Uiteraard wel rond mijn leeftijd.

    Want die kleinere generaties met die meisjesstemmetjes vind ik ook zwaar irritant,daarvoor hebben ze dus de mute functie voor bedacht.
     
  7. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Probeer je gesprek zelf te beginnen met een leugentje om bestwil.
    Ik speelde altijd met een vriend Halo 3.
    Als we in een lobby kwamen deden we altijd alsof we elkaar niet kenden:+

    Hey kobun were are you from?
    kobun: west-virginia what about you?
    viktortje007: sweet i'm from michigan:)

    En dan zijn de engelse wel stil over waar je vandaan kwamen.
    We zaten een keer met 3 nederlanders in het team die het niet doorhadden:lol:
    Wel grappig:+
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Vandaar dat gebrekkige Engels zeker :lol:.
     
  9. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    dat heb ik ook wel eens gehad, gewoon Engels blijven praten, totdat iemand iets in het Nederlands roept en vervolgens iedereen in de lobby Nederlands blijkt te spreken. :b:
     
  10. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Vergeet het accent niet, zwaarrrrr overdreven en ze denken dat je uit Schotland komt.. |:-

    sterker nog, je moet hun bio's eens lezen... :lol:
     
  11. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    oja nu we het toch over irritante mensen hebben.... de FRANSEN! tering van mij moeten die echt ff een cursus engels volgen want ze praten altijd met elkaar in het frans.. blegh.. en al zeg je dan wat verstaan ze het niet :mad:
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Sure.. Als ik jou zo zie typen denk ik niet echt dat je uit GB komt, maar ach.

    Ik zet m'n headset altijd uit. Niet om de Engelsen, maar voor de 13 jarige kids en de Fransen... 8)
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    jaa! die stemmetjes niet normaal. Met halo met name, ze zijn alleemaal het zelfde 8)

    Wat ik altijd irritant vind is wanneer Amerikanen me een foreigner noemen. Ze doen altijd alsof Amerika het enige land ter wereld is groter dan de gemiddelde Albert Heijn.
     
  14. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad. Ik maakte kennis met die gozertjes in Gears 1. En ook in Halo kwam ik ze vaak tegen. Kan er altijd wel mee lachen, als ze maar na 3 zinnen hun mond weer houden.
     
  15. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach kvind niet dat je iedereen over 1 kam mag scheren iedereen is eenmaal anders.Je hebt altijd schreeuwende mensen die mute ik gewoon verder kan ik gewoon met iedereen opschiete.

    En mocht ik wel en keer onenigheid hebben is het mutesysteem de ideale oplossing :p
     
  16. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar ik me altijd aan irriteer zijn die Amerikaanse negertjes (no offense als iemand hier donker is..), man rot op met je accent. Ga fietsen. :+

    Of die 12 jarige Britten met zo'n kolere piepstem, doe je headset dan niet aan, ik wil m'n trommelvliezen nog even houden. Gelukkig is over het algemeen de laatste tijd iedereen redelijk stil, op GoW2 vind je nauwelijks mensen met een Headset die er ook gebruik van maken. Wat ook wel weer een nadeel is.
     
  17. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanwege de partychat functie zijn er idd bijna geen pratende mensen in lobby's nee ;)
     
  18. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Of ze worden boos omdat je beter kan raced en dan probeert hij engels te praten. Dat is echt hilarische :D
     
  19. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Nederlands is toch ook voor bijna 6 miljard mensen een foreign language of ben ik nu van een andere planeet?

    Het ligt er heel erg aan met wie je speelt (en eigenlijk in welke games je speelt). Als je met 13-15 jarige pubers speelt (onafhankelijk van de nationaliteit) is het over het algemeen al minder plezierig ;), of misschien word ik gewoon oud...
     
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Liever dat ze je foreigner noemen dan stupid Frenchie or fucking Germans omdat ze niet door hebben dat je NL bent
     

Deel Deze Pagina