Shaun White Snowboarding

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 28 mei 2008.

  1. Crazy Killa nl

    Crazy Killa nl Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij hadden ze GoW2 de 14de verstuurd en heb hem nu al binnen met gratis verzending :p
    Hoop voor je dat je hem deze week nog hebt
     
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Dat hoop ik ook dan. Ik hoop ook echt dat ie niet tegenvalt. Want die vriend van me die zegt dat ie er nu al op uitgekeken is... terwijl ie hem sinds vanmiddag heeft. Ach, ik zal er vast langer over doen.
     
  3. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Sinds gisteren binnen. Ik heb een goed gevoel bij de game.
    In een lekkere flow van de berg afkomen is minder makkelijk dan ik dacht (is positief overigens ;) )

    Je moet er toch wat tijd en energie insteken. Als er mensen met een ouwe lul willen boarden: Xwon NL 117
     
  4. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Het wordt pas egt leuk als je wat verder in het spel komt.
     
  5. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zit er toch ook aan te denken om hem te kopen.. Heb helemaal niks met wintersport, maar op 1 of andere manier trekken snowboard games mij altijd wel.. Was ook altijd een groot fan van Amped en SSX..
     
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Toch niet van gamehubs?
     
  7. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een toffe game. Truukjes voelen stoer aan als je ze goed land, goede soundtrack, en het geeft een leuk wintersport gevoel, met die stoeltjesliften waar je in kan zitten ( ik heb al een aantal keer gewoon de hele rit gezeten en om me heen zitten kijken lol).

    Nu online nog even proberen.
     
  8. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Online is egt de shit:D Gewoon met mensen uit je FL de berg af en af en toe een challenge doen. Lijkt net of je egt op wintersport bent
     
  9. SuperDutch

    SuperDutch Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd de combi van het online spelen en toch ook nog je eigen challenges kunnen doen en af en toe ook samen een challenge doen is super.

    Weet iemand trouwens het hoe je het beste die airtime challenge in Park City moet doen?
    Is vrij lastig.
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2008
  10. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmz ik ben ook gek op de wintersport, beste periode in het jaar _O_... Ik denk dat ik deze uiteindelijk ook maar ga halen, maar dan wss wel na de tentamen periode :).. Als ik hem heb voeg ik jullie ook wel toe ^_^
     
  11. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    No, Play-Asia. Binnen een week binnen voor €42,- :thumbs:
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Hopelijk krijg ik die van mij maandag...
     
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik hoop het ook. Bij ons is het dan 2 weken voor 32 euro. Vind ik ook goed. Ik heb het spel trouwens gisteren gespeeld, een vriend van me had het ff meegenomen. Ik vind het wel vet, maar de controls zijn idd erg wennen. Ook hoe de besturing daar op reageert, en de camera en zo. Ik ben ook niet gewend met RT te springen. Maar als je het eenmaal goed onder de knie hebt is het volgens mij erg vet. Ik heb gisteren wel een vette nose slide gemaakt, maar daarna is het niet meer gelukt :+

    Dit is dan een nose blunt slide maar zo hing ik er echt naast zeg maar:

    [​IMG]

    Dat was wel vet. Als je dat gewoon allemaal kan en dan een beetje online gaan rijden met vrienden dan is het echt vet volgens mij.

    En nog iets: Ik weet niet of het aan mijn lack of skills lag, maar wat ik echt miste is snelheid. Zowat alleen in de backcountry ga je snel. Als je eenmaal op de geprepareerde pistes komt, sta je zowat stil. Ik dan iig.
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2008
  14. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat klopt inderdaad, het echte snelheids gevoel heb je niet direct. Maar toch als je in een bepaalde " flow" komt en je land goed na je jumps etc. dan lijkt het wel harder te gaan.
    Ik vind het overigens totaal geen probleem. Lekker cruisen van de berg en ondertussen de pistes leren kennen vind ik helemaal top!

    Gisteren zat ik in een chat met een vriend van me die met COD5 bezig was.
    Wij ervaringen delen over de games en wat verder gekletst. Ik stap de stoeltjes lift in (ipv te skippen bleef ik lekker zitten), we kletsen verder, ondertussen kijk links en rechts naar de pistes, bovenaangekomen een achievement :+ en ik cruis weer dezelfde piste af opzoek naar een leuke lijn. Dit zo een keer of 3 gedaan en iedere keer in de lift blijven zitten :thumbs:
    Wat mij betreft is deze game een goede eerste poging van UBI en zal ik deze game lang blijven spelen.
     
  15. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik hoop maar dat de post goed opschiet, dan kan ik mooi met jullie deze game online doen. Lekker online shredden. Want die maat van me die had hem weer mee naar huis genomen.

    Ik krijg ook zin om weer in het echt te gaan. Zo'n zin in de wintersport :+
     
  16. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb je in me FL. Gewoon ff samen chillen op de berg:D Maar over dat snelheidsgevoel: Het is wel realistisch. En als je de 2e task van Shaun hebt voltooid krijg je speed boost en dan ga je egt heeeel erg snel, dus dat is zoiezo opgelost:p
     
  17. SuperDutch

    SuperDutch Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Met wat voor een board kan je het beste Shaun beaten? Een freestyle of park board?
     
  18. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Freestyle:D Maar dat wist je al toch? Van vanmiddag. Maarre ik zal die freestyle van 24000 kopen. Of als je die al hebt gewoon die gebruiken, ik had shaun na de 2e keer verslagen.
     
  19. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat is de single player nu? Die munten verzamelen en tussendoor wat van die tests doen bij de die rugzakken? Er zit verder dus geen verhaal in of iets dergelijks?

    Overigens ben ik echt aan het genieten van de pistes en de mogelijkheden! Zoveel manieren om beneden te komen... :thumbs:

    Boardercross is ook erg cool!
     
  20. SuperDutch

    SuperDutch Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Forum Grudge. Deze is 22000 en heeft dezelfde specs als de Burton Vapor. En ik had deze vraag gepost voordat ik jou sprak vandaar:)
     

Deel Deze Pagina