VerteX Gaming.360

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door VerteX FresH, 22 nov 2008.

  1. VerteX FresH

    VerteX FresH Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Duidelijk tog?<3

    heb net warpatch gesproken , en hij vind jou een leugenaar , hij is niet in jou aanbod ingegaan en daarom ben jij nu gekwetst omdat hij voor ons kiest '' waar hij natuurlyk gelijk in heeft''.
    Ga slapen;)
     
  2. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Huh hij zei tegen mij toen wij vroegen wil je onze clan joinen en toen hij zei hij van ja dat wil ik dus ik weet niet wat je nou blij gaat doen mogool hij zeg ja en ik zeg oke en 1vs1 haah kom maar scrim 3vs3 ik geef je pakkie.
     
  3. VerteX FresH

    VerteX FresH Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    haha zeker , jij voegde hem ineens toe en hij kende jou niet dus gaf geen antwoord, dus ga niet praten , 1 vs 1 cod4/cod5/fifa 09 maakt niet uit ik pak je tog, en daarna zal lethal het nog eens dunnetjes over doen;)
     
  4. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    gozertje ik ken hem al kk lang;) vanaf cod4 wij zaten samen bij elkaar in de clan maarja haah 1vs1 kom dan 4vs4/ 3vs3/ ebbies
     
  5. VerteX FresH

    VerteX FresH Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    zeker jij kent hem al lang , hij kent jou niet eens. en in welke clan zat je samen met hem dan?
    Ga maar Spelen in de speeltuin;)
     
  6. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat met hem bij LC dus speeltuin ik denk dat jij maar even je mond moet gaan spoelen mogooltjee.. we hebben lang niet meer gesproken en heb me naam veranderd dus.

    En hij zij dat hij nog een tryout moest doen! Dus hij zit nog niet in jullie clan wrm zetten jullie hem dan op jullie page??
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2008
  7. Nethris

    Nethris Guest

    Jammer dat ik niet in de CoD clan mag, maar als je me nog wil hebben, altijd inviten voor trainingen ofzo.

    E: We moeten de kick probleem nog oplossen, toch?
    E2: ''Hij denkt dat hij goed is'' Ik heb dit helemaal niet gezegd.
    Ik vind het gewoon een prestatie dat ik zoveel kills heb gekregen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 nov 2008
  8. Rhumor

    Rhumor EffeX.360

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    QuickneZ van Fusion Gaming..

    haha lol :lol::lol::lol:

    speelde jij daar niet 1 wedstrijdje en was je 1x in de 3 dagen online? en van wat ik me toen kon herinneren werd je gekicked omdat je te slecht was. Ohja, en in LC zitten kan ik niet iets noemen waar je trots op mag zijn want wij wonnen met zn 3e tege jullie 5 een scrim
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2008
  9. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou nee nooit daarin gespeeld, alleen in LC. Er zijn 2 quickneZzzzzen hoor maarja jij bent zo dom om dat te begrijpen. En ik gaf warpatch deze link hij wist er nog niets van hoor dus ik weet niet wat jullie tryout systeem inhoud..
     
  10. Rhumor

    Rhumor EffeX.360

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    dan moet hij eerst online komen op call of duty huh.. en jij bent wel die van fg wij kijken tenminste niet alleen maar naar 1 potje en de k/d
     
  11. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik ben neit van fg jammer... mogooltje en ik kijk ook normaal niet naar 1potje maar als je in1 potje 3 uit 28 haalt en je kill/death is niet boven de 1 nemen we je niet aan of je moet echt pro zijn en 3 uit 28 pro noemt nou neee.. dat zuigt nog best hard..
     
  12. Nethris

    Nethris Guest

    Funny shit aan de gang hier.
    Conclusie: Dit is het Vertex topic, rot op naar je eigen topic.
    :lol:
     
  13. Rhumor

    Rhumor EffeX.360

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    lol jij bent hier de noob vriend, en stel nou dat je een wapen uitprobeert ofzo of als je snipert met ground war in Dome voor een montage en je K/D is 0.99 ben je dan noob? ga viva pinata doen man misschien is dat wel iets voor jou!
     
  14. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    K/d-ratio zegt inderdaad vrij weinig. Wanneer je bijvoorbeeld alleen maar Team Deathmatch speelt, haal je een hogere k/d-ratio dan wanneer je Search and Destroy speelt, maar in een clanmatch is degene die Team Deathmatch speelt dan in het nadeel.
     
  15. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    Hoor al die mensen hier zich de hemel is prijzen dan...

    Vertex is gewoon helemaal niks.. klaar

    Ga spelen tegen de bazen en je wordt op je plaats gezet

    :thumbs:
     
  16. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    de COD pro heeft gesproken!!:D
     
  17. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Fusion gaming no way ken ik niet eens en ik was elke dag online alleen was ik met andere dingen bezig zoals een leven volgens mij ben jij zo aapje die no life op ze xbox zit? en scrim zegt niets... dus ga niet trots doen je weet zelf ook wel dat LC jullie nakken:)
     
  18. Rhumor

    Rhumor EffeX.360

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    precies daarom wonnen wij 3vs5 nog van jullie, kwamen jullie ermee dat jullie alleen hardcore spelen haha _O_
    en dat ik no life ben baseer je weer op het feit dat ik je own, maarja dat is normaal met mensen. als mensen beter dan hun zijn is het gelijk een dikke no lifer zonder vrienden, maar dat zie ik maar als een teken van zwakte van je.
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2008
  19. Rhumor

    Rhumor EffeX.360

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    stoer man maar heb jij ons ooit zien spelen? antwoord: nee. wie denk jij dat je bent dat je over alles kan oordelen omdat je in of in vvv zat. Vertex is nog niks qua achievements omdat het nieuw is, dus beter hou je gewoon je bek want wij kennen elkaar allemaal niet dus donder gewoon een eind op, het ging prima in deze thread todat jij weer kwam met je flame, ga zo door ik vind je echt stoer. je hebt nooit tegen een van ons gespeeld dus STFU gwn
     
  20. iSteefie

    iSteefie EnVy Our Skills

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    rhumor, fresh en quicknez, jullie moeten jullie mond houden want dit is echt een noob-discussie, jullie zijn allemaal niet zo goed dus zeuren om wie beter is heeft weinig zin...
     

Deel Deze Pagina