Gears of War 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    What patch?

2. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik denk dat hij de NXE update bedoelt.

3. Remcooo

Remcooo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hier duurt het nog steeds een eeuwigheid. Ben nu al 45 minuten bezig, en heb pas 1 match (van 5 rondes) kunnen spelen. 2e is nu al 10 min. oid aan het zoeken

-edit- wachttijd aangepast :mad:

-edit2- Dit is echt een drama...Niet meer mensen hier die toevallig online aan het spelen zijn?

Laatst bewerkt: 24 nov 2008
  4. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad een drama die matchmaking...=(
    Waarom zou ik 10 minuten wachten tot ik een match gevonden heb in GoW 2 als ik ook 20 seconden kan wachten in CoD 5, dan is voor mij de keuze snel gemaakt..

5. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag dan ook GoW2 gekregen, en jeetje ik vind het wel enorm tegenvallen zeg.

Ik bedoel, het is geen slecht spel maar gewoon PRECIES hetzelfde als deel 1 tot nu toe. Ik heb alleen nog maar campain gespeeld (t/m die Leviathan) en het enige nieuwe wat ik heb gezien zijn wat nieuwe wapens en vijanden, voor de rest heb ik gewoon het gevoel dat ik Gears 1 zit te spelen. Multiplayer moet ik nog doen maar hoe dat ik het nu bekijk vind ik het maar weggegooid geld eerlijk gezegd.

Jammer..

6. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Campaign gaat niet veranderen hoor. Is inderdaad nagenoeg exact hetzelfde als deel 1.

7. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    So what? Deel 1 was super, zou deel 2 ook super moeten zijn als het "hetzelfde als deel 1 is". Ik geef je gelijk hoor, daar niet van :). Maarja, 't blijft gewoon bruut om grote locust monsters door te zagen en pijnigen. 8)

8. Suzukifreak

Suzukifreak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sluit me er helemaal bij aan. Even snel MP spelen is er niet bij. Duurt ontzettend lang en wanneer ik dan eindelijk aan het spelen ben is na een paar minuten de connectie verbroken. Jammer. Ik hoop op een snelle oplossing

9. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het ook heel jammer dat je nu met matchmaking te maken hebt, maar iedereen doet nu wel alsof Gears 1 online zonder problemen te spelen was... Bij Gears 1 had je bij 20% vd games onspeelbare lag, 40% games waarin spelers leaven en bij nog eens 20% lichte lag waardoor de host koning was. Nu zijn die problemen er echt wel veel minder, ALS je eenmaal in een game zit.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Foutje.

11. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik heb single player gister uitgespeeld op hardcore. Als je deel 1 veel hebt gespeeld is het totaal geen uitdaging om dit in je eentje te halen. Ik denk dat ik Insane wel met een mattie ga spelen, veel leuker ook.
    Maar ff over de single payer zelf. Ik vind hem echt super bruut!
    In vergelijking met deel 1 stukken beter.
    Meer wapens: Echt super, schilden, vlammenwerpers, mortieren, nieuwe pistols, chainsaw battles, nieuwe granaat en heavy armor wapens. Heerlijk om af te wisselen tussen de wapens, met name de vlammenwerper is super vet, heerlijk om een locust te laten branden. Daarnaast zijn de oude wapens verbeterd zoals de sniper, meer steady aim en beter geluid.
    Meer vijanden: Ook weer hele goede toevoeging, met name Skorge, de vlammenwerper gasten, de tovenaars ( kantus ) die doden weer tot leven brengen, en dan natuurlijk de bigger ass monsters zoals brumak, en Reavers van deel 1 die nu in deel 2 ook kunnen landen, bloodmounts die zonder rijder doelloos rondrennen, tickers.
    Meer eindbazen: In deel 1 nauwelijks nu meer dan genoeg, denk aan watermonster, skorge, brumaks, de megaworm ( een van de beste delen van dit spel, zag echt super vet uit in het lichaam van dit megamonster.
    Meer afwisseling: Een hele grote afwisseling in leves waardoor het leuk blijft om te spelen, levels boven de grond, onder de grond, in voertuigen, op het water, op reavers en brumaks, en in het paleis van de queen.
    Beter verhaal: Het verhaal in deel 2 is veel uitgebreider dan in deel 1 en het verhaal heeft ook veel meer diepgang, er speelt veel meer emotie in mee, denk aan de scene waar Dom zijn vrouw vindt, het verhaal van de jonge Carmine.

/Mod Spoiler toegevoegd! - Cookie

Kortom de single player van deel 2 heeft naar mijn weten echt een veel beter totaal beeld dan van gow deel 1, daarnaast is deel 2 ook een stuk langer dan het vorige deel.

Topgame!

Laatst bewerkt: 24 nov 2008
  12. Little TommyV

Little TommyV I'm back!

Leuk Bevonden:
    41
    de single player van gears 2 is erg goed!

Multiplayer is ook erg leuk alleen jammer dat het soms wel 10 min kan duren totdat je een game hebt. Al valt dit bij mij wel erg mee heb zonder te boosten en privite matches toch al 400 rondes gespeeld. Hoop wel dat er een patch komt voor de soms erg lange wachttijd op mp.

Want een lekker snel potje mp is altijd leuk :)

13. Little TommyV

Little TommyV I'm back!

Leuk Bevonden:
    41
    weet niet of je hier al antwoord op hebt gekregen maar het systeem werkt met win ratio.
    er zijn 5 ranks en als je bijv 20 potjes speeld 15 wint en 5 verliest ga je naar rank 2
    maar verlies je daarna weer een hoop potjes dan ga je weer naar rank 1 dus je blijft nooit dezelfde rank ;)

Edit: Sorry van de dubbelpost Oeps :eek:

14. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de SP ook echt mega vet. Uiteraard is het 'hetzelfde' als Gears 1, maar dan grootser, uitgebreider met meer variaties in verschillende gameplay.
    En inderdaad ook lang!

15. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Lol. Mijn kill/death ratio is 25.59. Gister een Kill streak gehaald van 260. Maar het potje was toen klaar. Behoorlijke fail om Horde online mee te ranken.

Zonder te boosten natuurlijk..

Ik heb nou ook alle 50 Horde gehaald met RK1989 en CyberMaxxx. Was echt makkelijk eigenlijk (Casual maartoch :p).

Laatst bewerkt: 25 nov 2008
  16. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom speel ik geen Horde op Public.. Vind het nogal lame dat het voor je K/D Ratio meetelt.

17. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Gister een potje Submission gespeeld met allemaal nederlanders van ong 40 minuten :p Die stomme stranded had echt 50 kills ofzo. Maar we hadden echt geen enkel probleem met lang wachten ofzo dus ik raad mensen aan om eerst ff hun ports te checken enzo.

18. Little TommyV

Little TommyV I'm back!

Leuk Bevonden:
    41
    ja bij sommige mensen is het wel maar het is over heel de wereld want iedereen klaagt erover zelfs amerikanen, maar sommige mensen hebben er ook geen last van ik gelukkig ook niet

19. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is vooral lang als je nog 4 andere mensen, + een ander team moet vinden. Als je ook alleen maar 1 vriend in je party hebt gaat het al gauw dubbel zo snel. (En het is natuurlijk leuker)

En inderdaad, zulke Submission potjes zijn lachen. Ik had in zo'n potje een keer ong. 30 kills met de Torque.. Redelijk ziek. 8)

20. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Wtf, gister echt vage bug..

We zaten met z'n allen gezellig op die stranded te schieten, tot we hem opeens kwijt waren. Dus iedereen zoeken naar die gast, bleek die ergens hoog in de lucht te zweven, zodat je hem niet kon oppakken zeg maar.. :confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina