Ik heb single player gister uitgespeeld op hardcore. Als je deel 1 veel hebt gespeeld is het totaal geen uitdaging om dit in je eentje te halen. Ik denk dat ik Insane wel met een mattie ga spelen, veel leuker ook.
Maar ff over de single payer zelf. Ik vind hem echt super bruut!
In vergelijking met deel 1 stukken beter.
Meer wapens: Echt super, schilden, vlammenwerpers, mortieren, nieuwe pistols, chainsaw battles, nieuwe granaat en heavy armor wapens. Heerlijk om af te wisselen tussen de wapens, met name de vlammenwerper is super vet, heerlijk om een locust te laten branden. Daarnaast zijn de oude wapens verbeterd zoals de sniper, meer steady aim en beter geluid.
Meer vijanden: Ook weer hele goede toevoeging, met name Skorge, de vlammenwerper gasten, de tovenaars ( kantus ) die doden weer tot leven brengen, en dan natuurlijk de bigger ass monsters zoals brumak, en Reavers van deel 1 die nu in deel 2 ook kunnen landen, bloodmounts die zonder rijder doelloos rondrennen, tickers.
Meer eindbazen: In deel 1 nauwelijks nu meer dan genoeg, denk aan watermonster, skorge, brumaks, de megaworm ( een van de beste delen van dit spel, zag echt super vet uit in het lichaam van dit megamonster.
Meer afwisseling: Een hele grote afwisseling in leves waardoor het leuk blijft om te spelen, levels boven de grond, onder de grond, in voertuigen, op het water, op reavers en brumaks, en in het paleis van de queen.
Beter verhaal: Het verhaal in deel 2 is veel uitgebreider dan in deel 1 en het verhaal heeft ook veel meer diepgang, er speelt veel meer emotie in mee, denk aan de scene waar Dom zijn vrouw vindt, het verhaal van de jonge Carmine.
/Mod Spoiler toegevoegd! - Cookie
Kortom de single player van deel 2 heeft naar mijn weten echt een veel beter totaal beeld dan van gow deel 1, daarnaast is deel 2 ook een stuk langer dan het vorige deel.
Topgame!