Een geheel nieuw en totaal ander ontwerp is bij de xbox360 niet nodig, maar wèl enkele upgrades!
-Ondersteuning voor meer audio-formats
-Een stillere drive (dvd/blu-ray), maar meer waarschijnlijk is:
-Veel grotere harde schijf (500GB) voor games en downloadable hd content.
-betere grafische kaart
- Zo'n blunder van het niet meer passen van de AV kabel voor geluid wanneer er een hdmi kabel wordt gebruikt omdat de ingangen te dicht bij elkaar zijn geplaatst, wil ik nooooit meer tegen komen!
-Strengere straffen voor steeds net voor de finish snel de internetkabel eruit trekken..bah!
-ondersteuning voor pc hardware, zodat je bijv het stuurtje van de pc ook op de xbox kunt gebruiken, zoals bij de ps3
- ik heb de game nog niet, maar dat je bij muziekgames zoals guitar hero, zèlf songs kunt uitkiezen zodat je deze kunt spelen. De games lijken me heel leuk, maar ik heb niks met rock en zeker als er bijna niets anders is.
Wat ìk heel graag zou willen:
- Trackir! Waarbij het beeld meedraaid met je hoofd zodat je om je heen kan kijken/de bocht in kan kijken dmv sensoren op een cap.
- downloadable content zodat een spel langer speelbaar blijft, óók in single player met extra circuits of missies (is geen hardware natuurlijk).
- meer interactie in de game. Ik had het geweldig gevonden als in Ace Combat6, wanneer je voor het opstijgen daadwerkelijk clearence zou moeten vragen in de mic! Zoiets als: Guru one requesting clearence for take off! en dat de tower je daarna de clearence geeft zodat je mag opstijgen.
Mensen die dit niet kunnen (engelse taal bijv/geen zin), drukken gewoon op een knop.
Ik vond het moeten starten van de auto en het seinen met de lampen in TDU ook erg leuk, maakte het echter.
De ps3 wordt nog helemaal niet benut, van de Wii weet ik weinig/trekt me ook niet.
Laatst bewerkt: 25 nov 2008