[Anime] Bleach! [Deel 3]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 23 apr 2008.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Vanaf ongeveer ep 12 wordt het ECHT leuk :)

@ Sith: Morgen? 8)

2. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    haha ok :D snel even verder kijken dan maar.. (ben nu bij 6 :cool:)

3. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    RAW op dinsdag en sub op woensdag ;).

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Woensdag? Dat was toch een tijdje donderdag? Shit zeg ik check het al zeker een half jaar op donderdag 8)

Naruto weer op donderdag?

5. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    alleen bleach is recentlijk verplaatst naar woensdag (de sub) Naruto is nog altijd vrijdag.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Nice! Dan ga ik er morgen even lekker voor zitten :)

7. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Als in morgen is hij raw en woensdag is hij vertaald (sorry in me enthousiasme vergat ik dat het maandag was!

Bleach is inderdaad sinds kort verschoven.

Naruto komt pas 4 december weer een nieuwe van. Ook veel zin in.

Bleach word pas gaaf inderdaad als KON erin zit!!!! ik mis hem nu al te lang in deze arc!!

btw zat gisteren de manga weer even door te bladeren (volume 2) maar is Tessai een Shinigami geweest? Ik weet dat hij high levels kido kan doen zonder incanation (wat betekent dat je sterk bent) maar zag gisteren in de manga hem ook lopen met wat leek twee zwaarden op zijn rug (gedeelte als ze gaan jagen op Kon!) maar kan ook dat dit gewoon items waren om Kon te vangen maar dat het leek. Wat was hij?

Never mind: Wikipedia gaf al antwoord: Hij was Captain van het Kido corps... verklaart een hoop. Betekent dit dat hij Bankai kan?

/Mod Spoiler tags gebruiken aub - Pegas

Laatst bewerkt: 24 nov 2008
  8. Opgezwolle

Opgezwolle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yup en Hachigen was vice captain.

9. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    anders gebruiken we gewoon spoilers ?

10. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Sjonge sjonge, als een manga lezer (zoals ik) hier ook maar iets durft zeggen is het kot te klein omdat ik een spoiler heb gezegd. Maar de afgelopen pagina's las ik bijna niets anders dan spoilers (wel in een tag) en geen kat die klaagt. Zo zei iemand van jullie (jullie = anime-only kijkers) een paar weken geleden dat Kenpachi en nog wat andere captains (die namen werden genoemd, maar zelfs nu zijn die nog niet de anime verschenen) er aan kwamen. Dat lijkt me toch best een grote spoiler en niemand die klaagde =(.

Ik meende me te herinneren dat er was afgesproken dat manga spoiler gewoon niet mochten... zelfs niet spoiler tags met een duidelijk aangeving omdat er bepaalde mensen toch nog zo dom waren om er in te kijken.

11. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    spoiler tags maken mij niet uit, dan weet ik dat ik niet kijken moet.. Maar ga der ondertussen maar niet meer te vaak op in. Maar dit gaat over info die pas veel later en vermoedelijk niet eens deze arc (maar again das slechts speculatie van mijn kant) gaat voorkomen. Ik wil gewoon zo min mogelijk weten.

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Niet zo huilen joh. ;) Je hebt overigens wel gelijk, maar maak er niet zo'n drama van. :+ Ik zal in ieder geval niks verklappen, dus maak je geen zorgen!

Damn, heb er ook zo'n zin IIIIIINNNNN. :D

13. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik vind nog steeds dat geouwehoer over de manga lekker in de thread over de manga gedaan moet worden. Kun je hier ook niemand voor de kop stoten.

Aan de andere kant vind ik wel dat je op de dag van de (subbed) release hier gewoon over de episode kan praten zonder spoilers, omdat de ep immers voor iedereen toegankelijk is op dat moment..

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Zit wat in. Manga geouwehoer wil ik hier ook niet.

15. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Je hebt hjelemaal gelijk. Laten we dat dan als regel houden van nu af aan. Kan niet wachten op morgen. Wou bijna de raw gaan kijken daarnet puur om te zien hoe cool het wordt en wie er allemaal oppeens komt in deze aflevering!

btw diegene die intresse hebben in de titels vand e volgende drie afleveringen :D

196 "Joining the Battle! The Strongest Shinigami Army Appears"

197 "Byakuya's Bankai, the Quiet Anger"

198 "The Two Scientists, Mayuri's Trap"

Laatst bewerkt: 25 nov 2008
  16. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Deze epp was denk ik 1 van de vetste tot nu toe, muziek alles. I am like a little kid in a candy store :D

17. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Verdomme had de hele dag geen tijd. Net gezien en ik denk inderdaad dat de komende tijd één vand e coolste episodes gaat worden. Vind het altijd heel irritant (maar toch ook wel cool) als de good guys een super aanval gebruiken (a la ishida vs apporro granz) en dan zit je van up yours en dan overleven ze het. Volgens mij ga je nu heel veel situaties krijgend at de badguys iets cools doen en dat dan de shinigami's het overleven cna hahah. Net zoals in deze aflevering al met Byakuya en kurotsuchi. Heerlijk. Aporro zo van hahaha nu heb ik je en Kurotsuchi van.... hmmmz volgens mij ga jij nu pijn leiden.

Btw vond het wel weer een beetje koud van Byakuya over Rukia. Tegen die Zomari van ben jij verantwoordelijk voor de schade aan dat?

18. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Wow. Wordt weer een vette berg eps die eraan zit te komen en vandaag was er al een van.. Vooral die intro van Kenpachi, wat een koning :D!

jammer dat Bleach elke keer maar zo kort is.. Wordt weer lang wachten op de volgende.. Maar goed, ff een week lang deze kijken dan maar :cool:

19. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    die muziek bij dat gevecht van kenpachi, echt geniaal gewoon heb het al meerdere keren gezien vandaag :p

20. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Goiz: zoui inderdaad eens mooi zijn als er net zoals met naruto een special kwam. Twee afleveringen!. Maar weinig kans aangezien de manga al zo snel word ingehaald door de anime! Vond het btw wel jammer dat die gang van hollows weg ging. Had de bankai van captain 4 wel willen zien!

Deel Deze Pagina