1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen in Surround/Dolby Digital [Deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Pegas, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    van plan of vanavond z5500 te kopen als vervaning voor mijn x530...

    wel goede vervanging?
    en kan je bij de mediamarkt gelijk een optisch kabel kopen?

    mvg roy!
     
  2. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar hij staat bij jou niet IN hetzelfde kastje, dat bedoel ik juist ;).

    Misschien naast je pc zetten? Dan zou je eventueel wat langere speakerkabels moeten halen maar dat is zo duur ook niet :)
     
  3. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    IS zeker een goede vervanging, ongeveer half xbw heeft de Z5500 :p. En als ze bij de MediaMarkt geen Optische kabel hebben, dan mag je me dood maken. xD
     
  4. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt ik denk dat ik het ga kopen.Nog een vraagje als je gewoon tv kijkt werkt het dan ook of alleen met consoles ?
     
  5. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je? Werkt het dan ook?

    Als je tv een optical out heeft bijvoorbeeld kan je een kabel naar de receiver doen. Of je kan je audio out met de witte en rode tulp erheen doen maar dan heb je geen surround.

    Ik kijk via de Samsung HD-decoder met optical out, dus ik kan wel gewoon tv kijken met 5.1 geluid (niet altijd, vaak ook gewoon 2.0 stereo) via de optische kabel. Maar aan te raden is dan voor die optical out even een converter te kopen naar Coaxiale kabel, zodat je niet elke keer je optische kabel uit de receiver hoeft te halen als je switch. Of je moet een switch kopen (heb ik ook) maar dit werkt toch niet altijd handig want je moet nog steeds omhoog en met 2 handen die switch omzetten.

    Switches zijn er wel met afstandsbediening maar die zijn best prijzig.
     
  6. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja tuurlijk ik was mis.Ik snap het
    Ik zag juist een paar reviews van de z-5500 en die ziet er echt geweldig uit ik ben van plan het te halen .Bedankt voor je info
     
  7. Mota15

    Mota15 MC

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat ik gewoon die subwoofer in mijn kastje zet en die control center naast mn tv. Ik kan altijd die remote control gebruiken :)

    Hoelang zijn trouwens die groene/orange/zwarte kabels die je in de pc en de subwoofer moet stoppen? Weet niet of ik dat haal, anders moet ik dan denk ik 3x male naar female tulp kabel bestellen.
     
  8. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66

    Ik begrijp wat je bedoelt, maar je weet ook dat wanneer je in een game de auto linksachter je hoort rijden, dit bij die dolby prologic II niet te horen zal zijn. Maar het is inderdaad wel weer beter dan 2.1


    Hé Mota, werken die drums lekker en is het leuk om te doen? (rockband of guitar hero?)
    Mis je de bekkens en hi-hat niet?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 nov 2008
  9. Mota15

    Mota15 MC

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan je gelijk even doorgeven wat de prijs is bij de media markt voor de Logitech Z-5500 ;)

    Ik ben namelijk ook van plan om hem binnenkort te halen en als de prijs ongeveer hetzelfde is als de goedkoopste prijs die je kan krijgen in een webshop, dan haal ik hem i.p.v. bestellen
     
  10. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
  11. Mota15

    Mota15 MC

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Drums werken prima :) Ik heb hem nu ong 2 maandjes, maar zit er nu niet vaak meer achter ivm drukte school/werk.

    Ik gebruik hem voor rock band en ik vind het super bedacht voor de console.
    Ook als je wat frustratie kwijt wilt is het handig }:]

    De bekkens mis ik niet, vind het wel relaxt dat alles op 1 hoogte staat.
     
  12. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    mota @t mm Breda is hij 259,-

    zit er trouwens standaard een 3.5mm jack kabel bij want volgens mij zit hij niet in de doos!?

    en waar sluit je anders je IPOD OP DOCK mee aan op je z5500

    alvast bedankt!!!
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2008
  13. Mota15

    Mota15 MC

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Thx voor het doorgeven van de prijs, zal in de MM in Amsterdam ook wel zo'n prijs hebben.

    edit: Hoelang zijn trouwens die groene/orange/zwarte kabels die je in de pc en de subwoofer moet stoppen? Anders haal ik 3x deze kabel:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2008
  14. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    ja sorry dat weet ik niet wat heb hem nog niet aangesloten dat gebeurt vanavond pas.
    en waar sluit je anders je IPOD OP DOCK mee aan op je z5500 met die groen oranje en zwarte kabel en dan alleen de groene kabel inpluggen of met een 3.5mm jack?
     
  15. Mota15

    Mota15 MC

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    volgens mij heb je alleen de groene kabel nodig
     
  16. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik weet nu ook niet en anders bestel ik even een 3.5mmjack kabel. dus als iemand de oplossing weet!
     
  17. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik ken de aansluitingen van een ipod met dock niet, maar mn iphone sluit ik gewoon met een 3.5 jack aan zoals het vorige plaatje, maar dan male-male!! De foto van male-female is om te verlengen.
    Zo te zien heeft zo'n dock inderdaad een minijack 3.5mm aansluiting.

    De andere stereosets hebben alleen rood en witte tulpjes als ingang en heb ik een 3.5 naar 2 keer tulp. Kost een euro of 2.
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2008
  18. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    ja de in de dock zit gewoon de zelfde aansluiting als in je iphone en ipod zelf zeg maar dus kan ook gewoon de groene kabel inpluggen dan of toch maar een 3.5mm jack bestellen?
     
  19. OCM3RZ

    OCM3RZ Ik vereer Mezelf

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    0

    Als ik me niet heel erg vergis, was de Logitech Z-5500 een 269,99 euro bij de MediaMarkt bij Bijlmer ArenA. Ik was er gisteren nog, dus het lijkt er op dat de prijzen onderling wel iets verschillen.
     
  20. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    nu heb ik de z5500 aangesloten op mijn 360 met optische kabel alleen nu doen 3 boxen het niet hoe kan dit?

    mvg roy
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina