[XBOX360]UPCOMING GAMES 2008

Discussie in 'Algemeen' gestart door FoulestFawn, 15 dec 2007.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Het probleem met een top 3 plaatsen is dat het dan een opsomtopic wordt, en het schijnt dat de mods daar niks van willen hebben. :eek:

Wel kan er +/- eind december gewoon een poll geopend worden waarin de toppers in gezet worden. Een lijstje van +/- 15 games...

Wacht, bij een poll kan je natuurlijk niet op een top 3 stemmen. Hmm... :9

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Gewoon de mods omkopen, willen we eens wat leuks doen mag het niet. :mad:

3. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Misschien is het inderdaad beter om nog ff een maandje te wachten.

Dan heb ik CoD5, SR2, Mirrors Edge etc ook ff gespeeld... Maar de opzet is toch best leuk om een "XBW Beste game '08"-titel uit te mogen delen.

Ik zou alleen zo graag zien dat GTA 4 niet bovenaan komt ^^.

Mods kunnen hier toch best wel iets leuks voor bedenken of toestaan?

Idee v.2.0: Maak een topic aan waar alleen een top3 genoemd mag worden, sticky die even voor 2 weken en maak daarnaast een discussie topic.

Eventueel met een announcement, dat je de laatste week het topic unlocked zodat iedereen zich al even goed heeft kunnen voorbereiden en hun stem uit kan brengen ^^.

Persoonlijk vond ik 2008 toch een leuk jaartje, en iedereen is het er wel mee eens dat de Spits Top5 meer vorm van hypes is i.p.v. de gewilde kwaliteit beoordeling.

4. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Tsja, countdowns worden hier niet helemaal gewaardeerd volgens mij, ik had al een eeuwige top 100 aangevraagd in het klaagbaak forum, ik kreeg een reactie dat ze iets zouden verzinnen, maar weinig meer over gehoord...

5. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    3 Polls neerzetten, 1tje voor 1ste plaats, 1tje voor 2e plaats, en eentje voor de 3de(3 topics nodig, maar goed:+)

6. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Dat is een optie voor een vrouwen forum over de leuke make-up... Dit is een echte mannen gamersforum! Dat moet dus veel netter kunnen!

Deel Deze Pagina