VerteX Gaming.360

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door VerteX FresH, 22 nov 2008.

  1. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Dan doe je volgens mij toch iets fout als niemand jullie nog kent.. :9
     
  2. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    Ik denk omdat je daar misschien je best voor doet??
    of
    Waarom voelt Ajax zich beter dan ADO Den Haag..

    Ik denk dat het puur het idee is van sport. Daarom wordt het tegenwoordig ook esports genoemd:p
     
  3. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ajax en ADO tonen tenminste respect voor elkaar, dat is hier ver te zoeken soms. En heb jij de spits van Ajax ooit zien flamen, omdat hij meer doelpunten maakt dan de spits van ADO?

    En jij vind elkaar belachelijk maken, flamen, geen respect tonen dus puur het idee van sport?
     
  4. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    Dat is niet nodig want iedereen weet dat een Ajax spits meer klassen heeft dan een Ado spits..

    Verder laten mensen clan wel in hun waarden. Maar zodra een clan zich groter voordoet dan het is en zich niet bewijzen dat ze dat ook echt zijn. Dan krijg je negatieve reacties en dat lijkt misschien stom maar het is best logisch..
     
  5. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was ook niet speciek op jou bedoeld. Maar ook bijvoorbeeld op hem:

    In plaats van dat ze even een match spelen, gaat de discussie eindeloos door over wie de beste is.

    Zoals je al zei ze doen zich beter voor dan ze zijn, en daar geef jij negatieve reacties over. Dat is wel begrijpelijk, maar je kan het ook sympathiek brengen.

    Ik weet dat jij een erg goede speler bent, heb een aantal keer CoD 4 met je gedaan een tijd terug, maar dat hoef je naar mijn mening niet steeds duidelijk te maken ;)
     
  6. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    Je hebt wel gelijk:thumbs:

    Maar ik hoopte met mijn mening over hun gedrag de discussie te verhelpen alleen het werd iets anders opgepakt*)
    maar ik hoop wel dat ze van al deze post iets geleerd hebben :p
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 nov 2008
  7. Nethris

    Nethris Guest

    Onze topic is volgespamt, maar ik denk wel dat FusionZ deze discussie heeft verholpen.
     
  8. VerteX FresH

    VerteX FresH Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil op niemand flamen en/of deze discusse opnieuw gaan beginnen maar dit was gewoon een clantopic totdat quicknezz ging fokken met dat warpatch gedoe wat hij dus gelogen heeft.

    Voorderest is deze discussie afgesloten en weten we allebei hoe het ervoor staat,

    Dit is gewoon het VerteX Gaming Topic en laten we niet flamen maar laat ons onszelf serieus members gaan zoeken,;)
     
  9. Rhumor

    Rhumor EffeX.360

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0

    fout, niemand kent jou. als je niet actief bent in het nederlandse clan gaming dan weet je er ook niks van dus opdondere zou ik zeggen
     
  10. VerteX FresH

    VerteX FresH Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Stop de Flame ffs
     
  11. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelogen ja als ik een camcorder had hoorde je warpatch zelf zeggen: 'ik heb nog geen beslissing genomen dus ik weet er niets van'..
     
  12. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, ooit naar de supporters van de sport gekeken. Ipv flamen krijg je een voet in je rug. Of die gast die laatst iedereens moeder zou neuken.

    Nee, aan flamen doen ze niet :emo:
     
  13. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Wuahah je hebt je zeker niet goed beziggehouden met de esports als je de Legendary Incredible Fantastic One and Only Sliv die Majin bijna klaarde niet kent. :D
     
  14. iSteefie

    iSteefie EnVy Our Skills

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar er is wel altijd strijd om wie de topscoorder wordt. Maar hier hebben we zo'n gevalletje Jack Tuyp vs Geert den Ouden (het doet er dus niet toe wie er beter is).
     
  15. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    in een player match he!!
     
  16. Rhumor

    Rhumor EffeX.360

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    zegt me niks, en als je niks nuttigs te zeggen heb zeg dan aub ook niks dit is voor mensen die willen joine
     
  17. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Serieus man, Sliv is baas! Verder succes dat had ik nog niet gezegd (A)
     
  18. Rhumor

    Rhumor EffeX.360

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    <bump>

    nog 2 spelers voor fifa en 2 voor cod en dan kunnen we van start op GB!
    apply.
     
  19. Acolyptus

    Acolyptus Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Jo
    Ik ga hoogstwaarschijnlijk team doubles doen op CoD 4 met Warpatch. Nu heeft Warpatch me ook gevraagd of ik dan Vertex wilde joinen in een CoD 4 team, maar die hebben jullie niet? Hoe zit dat dan?
     
  20. Rhumor

    Rhumor EffeX.360

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    we kunnen een call of duty 4 team starten maar ikzelf zal er niet heel veel zijn op 4 overleg maar met fresh die is als het goed is nu online
     

Deel Deze Pagina