Die Headquarters potjes kunnen erg lang duren. Ligt aan de balans van het team en of je teammaten snappen hoe ze het punt moeten overnemen en verdedigen. De matchbonus + Challenges Completed + Kills maakt het er stukken simpeler op. Ik had telkens 1000+ Het kan heel snel voorbij zijn als je de capture points goed beveiligd en zorgt dat de tegenstander ze niet "vernietigd". Dan zijn het potjes van iets over de 5 minuten.
Vanavond weer geprobeerd, maar dat was echt drama. Ik en m'n neefje ( 47, 49 ) hadden een team van rond de 20+ en moesten tegen 3 mensen die al bezig waren met hun Prestiges. Compleet drama, de rest dwarrelde maar een beetje rond.
Headquarters en Search and Destroy zijn ideaal om snel punten te krijgen. \o/
EDIT :
Is het sommige van jullie al opgevallen dat je bij Castle niet alleen heel hoog op het dak kan gaan staan? Vandaag 2 man gehad die BOVENIN het level aan het LOPEN waren. Ik dacht eerst dat het lag was maar toen ik erop schoot gingen ze nog dood ook. Dit is vlakbij het stuk waar iedereen heel graag wil snipen? Trapje omhoog, en dan een Bouncing Betty op je smoel krijgen. Als je dan met je face naar de tuin staat zie je wat standbeeldjes en een trap naar beneden... hier hingen die 2 in de lucht. Erg raar! Heb een link :
http://www.youtube.com/watch?v=rMs33PR4VZo&feature=related
Is wel de PS3 versie, maar dit gebeurde bij mij op de 360. Nog NOOIT gezien.
Laatst bewerkt: 26 nov 2008