Ja, door af en toe een zijquest te doen kun je ook wel eens een paar honderd caps verdienen. Neem de twee Tenpenny Tower quests en ik denk dat je zeker voor 500 caps gebakken zit als ik me niet vergis.
Ook ik heb nog een paar kleine vraagjes:
1. Ik ben aardig op weg in de verhaallijn en vroeg me af of ik daarna nog wel zijquests kan doen karma en dergelijke halen? Dus gewoon doorgaan net zoals in Oblivion.
Na de laatste quest zul je je laatste saved game opnieuw moeten laden voor de achievements.
2. Kun je met een enkel poppetje de 1000 halen? Ik had namelijk het idee dat meneer Vegeta san dat gelukt was gezien hij de game nu op de 1000 heeft.
Ja dat kan, dit gaat echter wel met de nodige save/laad game opnieuw, momementen op de juiste tijd. Bijvoorbeeld vlak voor de levels en bij de keuze quests zoals Strictly Buisiness/Paradise Falls
3. Ik heb ook ergens gelezen dat je ook een vriendelijke super mutant kan tegenkomen. Weet iemand waar die is en of ik die als buddy kan gebruiken?
Quest related, zonde om te verklappen
4. Buddy's: In welke soorten en maten kan je ze krijgen en waar zitten de sterksten? Menselijk of niet menselijk; ik zou graag iemand met mij mee willen nemen.
Er zijn redelijk veel, check Jericho in megaton bijvoorbeeld
Dat was het. Iemand toevallig een idee wanneer er wat aan die bugs en glitches word gedaan?
Alvast bedankt!
Klik om te vergroten...