RACE Pro

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 11 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    demo is nu nog weinig over bekend dacht ik, en ik rij ook in 3rd person view in de meeste racegames, kan ik beter me rempunten bepalen, en ben daarmee dus veel sneller, maar ik ga deze game met in car view proberen

2. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik gebruik altijd de cam op de motorkap. Goed overzicht, goed snelheids gevoel, goeie instuur punten. 3rd view vind ik gigantisch kut rijden in race games.

3. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik ook.
    Ik gebruik altijd de bumpercamera. Lekker dicht op het asfalt:)

4. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er goed uit qua gameplay, qua graphics mag er nog wel wat gebeuren hier en daar.. ziet er soms wel wat kaal uit vindt ik.

Laat ze maar lekker nog een paar maand aan deze titel werken.. want een echte sim zoals deze komt maar 1 keer in het 5 jaar op een console uit. :lol:

5. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je deze game niet met cockpit view gaat rijden dan snap je het niet helemaal ;)

6. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan je trouwens wel de setups van de auto's veranderen?
    camber etc. want een sim zonder dat is zowiezo poep.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    SimBin kennende kan dat zeker. ;)

8. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is juist het belangrijkste in Race Pro. ;)

9. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet nog niet echt zeker of ik hem ga kopen, wacht wel een tijdje nadat hij uit is of het wel een goede sim is, want halfbaksels vind ik maar kut. Forza 2 is ook veel te arcade, dus hoop niet dat ze zo'n half sim half arcade hebben gedaan

10. JeePee

JeePee Guest

Aanstaande zondagaaf was toch voorgesteld :) ?

11. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Bij Forza 2 word de nadruk erg gelegd op de auto liefhebberij,en minder op het racen zelf eigenlijk.
    De parcour keuze valt me in Forza2 ook echt erg tegen,en de eerste deel vond ik veel beter in zijn totaal met unieke Circuits keuze.

In begin had ik niet veel met Race pro,maar de laatste tijd ben ik wel erg benieuwd geworden.
    En als je hier een eigen carriere mode kunt beginnen van de grond af,kan dat zeer intersant worden.
    Toch even in de gaten houden deze titel.

12. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Simbin is de ontwikkelaar, dit wordt echt geen halfbakken arcadesim*)

13. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Simbin producten vind ik tot nu toe nog niet echt 'simlike' gevonden tbh.

14. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook echt geen echte afsteller qua tunen, maar het is gewoon ook leuk om echt competetieve auto's te hebben (ofwel, gelijke auto's). Op die manier kunnen mensen niet zeggen van:"scoreboard car driver". Altijd zo'n onzin, maarja..

Met dit spel worden de verschillen tussen echte rijders en "amateurs" toch wel echt merkbaar denk ik zo. Bij Forza lag het meer aan de wagen met de upgrades, maar hier gaat het echt om het rijden in combinatie met de setup van je auto.

Wou natuurlijk deze game op 7 november al hebben, maar het kan nog wel wachten. Laat maar komen deze game, het zal wel een mooie titel worden.

15. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik wel, in ieder geval meer dan Turn 10, hoewel FM2 wel een topspel is natuurlijk\o/:thumbs:_O_

16. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Jawel want ik ben net zo snel als jouw zonder cockpit view :9:cool:

En @ xboxfreak, met Forza2 was het ook combi van setup en de rijder zelf.. setup scheelt paar tienden misschien, maar de rijder zelf moet ook wel kunnen sturen..

17. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    chill dat er weersomstandigheden zijn, zoals in het filmpje van monza in de regen, en ook wel chill dat de circuits iets breder lijken, want bij forza kun je niet eens met 3 auto's naast elkaar op het rechte stuk staan. vet nep, aangezien in het echt zo'n circuit wel 5 autobreedtes breed is.
    en hopelijk kun je je auto nou eindelijk zelf in de pits besturen. ik ben die geautomatiseerde pitstraat in racegames nou zo zat! als je harder rijdt dan bijvoorbeeld 90km/h moet je dan gewoon een stop en go krijgen.

18. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ja ok. Misschien is dat nou wel zo. Bij Forza had je niet echt races met pitstops, althans online werden deze weinig gereden. Nu er bij RacePro ook regen in zit, zullen er leuke races komen als er wisselvallig weer is. Mij lijkt dit echt een heel leuk iets wat we bij Forza nog steeds missen. En geanimeerde pitmannetjes zou ook nie gek zijn :D

19. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    misschien dat ik wel een racing wheel ga scoren voor dit spel. alleen denk ik niet dat ik sneller zal zijn dan met een controller. die f3000 klasse lijkt me trouwens echt vet!

20. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Voor mij gaat het om de kick om ahw 'in de auto zelf' te zitten. Het 'virtueel rijden' ... nou, dat kan je met een 3rd perspective dus nooit hebben.

Dat je sneller bent in die view wil ik wel geloven.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina