Xprez Team XpreZ is ontstaan doordat verschillende gamers wilde deelnemen aan het toernooi The Gameland te rome. Het doel is zo hoog mogelijk eindigen op het toernooi. Na rome wordt er gekeken of er verder wordt gespeeld met deze opstelling. De resultaten op het toernooi en de weg ernaar toe bepalen of het de moeite is om bij elkaar te blijven. Hoewel het ons de eerste 2 weken na de release erg tegenzat zijn we afgelope weekend eindelijk begonnen met de serieuze voorbereiding. Echter zijn er nog maar 12 dagen over voordat we daadwerkelijk naar Rome zullen afreizen. Games Gears of war 2 Het team Beclyx eC I ZlaTaN XpreZ RiChY N o o b m o d e N e w b m o d e Dubbels XpreZ RiChY eC I ZlaTaN N o o b m o d e N e w b m o d e vVv Armada eXe I UnXpecteD Voorbereiding Voor de voorbereiding spelen we het liefst zoveel mogelijk clanmatches of scrims. Dus zit je in een team en wil je tegen ons scrimmen of spelen neem dan even contact op met Gamertag Beclyx of stuur me hier een pm op dit forum. We staan ingeschreven op Gamebattles Consolegaming en Esportsforlife. Grtz
Leuk startpost! Ziet er netjes uit. Alleen is mijn vraag: Welke games spelen jullie? Is wel leuk om te weten.
Zet 'm op in Rome (geen idee wat daar te doen is), heb wel es ooit tegen jullie gespeeld met Gears 1 en toen behoorden jullie (zlatan, armada en Richy rest ken ik niet) zeker tot de betere. iig Succes en maak 't Nederlands gamen bekend...
Ik heb gehoord dat ze omdat ze laag ranked zijn.. altijd wel de win pakken op eigen host maar dan de laatste 2 maps verliezen want hun host is slecht.. Want die GB rules zijn wel dom. Laagste team host eerste map en hoogste rank de 2e en 3e map
dat is ook een groot nadeel ja. die nieuwe regels zijn zo verot. en er komen weinig skills bij kijken, je zult nooit meer die 1 op 3 kunnen winnen met shotty zoals bij gears 1. Meestal wint het team met de twee hosts. Of je moet een briljante tactic hebben.
Mja we hebben nog maar 1 match verloren in aantal rondes En dat was onze eerste match. (Komen de dispute noobs van gb nog bij, die referee`s die daar zitten kunnen echt niet logisch nadenken..)
WOEEEE Rome was echt top leuke mensen zeker eSports echt te vreet o ja de standen van the Gameland zover ik ze weet kwa rank niet rondes Gears of war 2 5v5 1 Fariko (NL) 2 eSports (NL) 3 Simplicity (NL) 4 Dignitas (UK) 5 XpreZ (NL) 2v2 1 Fariko exp en majin (NL) 2 Dignitas (niet zeker ik dacht loco en abys (UK) 3 en 4 eSports guardian, gimbly, djoenie, madness (NL) 5 XpreZ Richy en Zlatan (NL) Halo3 5v5 1 Dignitas (UK) 2 Low Land Lions (NL) 2v2 1 Low Land Lions (NL) 2 Dignitas (UK) Cod4 1 Button Bashers (NL) 2 Geen flauw idee Met andere woorden NL ownd the gameland
Ja hehe maarja, hij was flink aan het herkauwen op zijn kaugom.. Het was zeer geslaagd, binnekort zal ik wat foto's en filmpjes uploaden We hebben veel dingen meegemaakt maar dat vertellen we later wel, ik ga nu effe leren want ik heb morgen een engels exam Ciao