Fallout 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Davey666, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Ze klinken wel cool maar hoop dat ze een beetje groot zijn zodat je jezelf hier ook in kan leven. Sommige uitbreidingen (zoals bijvoorbeeld mass effect) zijn te klein en gewoon even een herleving van met je superventje weer wat af te schieten

2. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    Heb deze game nu sinds 2 dagen en vind het echt geweldig! Veel beter als oblivion die sfeer miste en uitdaging. Nu net de bomb disarmed maar heb nog wel moeite met raiders en ander gespuis met geweren.

Nog tips voor een beginner?

3. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Tip: niet te veel spoilers melden voor mensen die hem nog maar net een uur hebben gespeeld (zoals ik) :) Het hele begin van het spel vind ik al geweldig, ben benieuwd hoe het later wordt....heb er zin in! \o/

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    verveelde me vanmiddag dus ging ik maar even tenpenny tower uitmoorden :+ stelletjes schijt kakkers. Nog aardig wat aan verdiend (zo een 1100+ caps) en het was erg leuk om te doen :+

wat tenpenny tower :eek: mijn tower

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er ook meer manieren om geld te verdienen dan Raiders killen en hun spullen verkopen? Want om Raiders te killen heb je weer ammo nodig en daar heb je geld voor nodig en dat krijg je dan via het killen van Raiders. Een vicieuze cirkel :+

6. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Je komt later wel sterkere gasten tegen met dure wapens. Vooral als je je eigen wapens repareerd. Wapens van + 1000 caps, dus neem daar wat van mee en verkoop ze en je hebt altijd genoeg caps.

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ja, door af en toe een zijquest te doen kun je ook wel eens een paar honderd caps verdienen. Neem de twee Tenpenny Tower quests en ik denk dat je zeker voor 500 caps gebakken zit als ik me niet vergis. ;):9

Ook ik heb nog een paar kleine vraagjes:

1. Ik ben aardig op weg in de verhaallijn en vroeg me af of ik daarna nog wel zijquests kan doen karma en dergelijke halen? Dus gewoon doorgaan net zoals in Oblivion.

2. Kun je met een enkel poppetje de 1000 halen? Ik had namelijk het idee dat meneer Vegeta san dat gelukt was gezien hij de game nu op de 1000 heeft.

3. Ik heb ook ergens gelezen dat je ook een vriendelijke super mutant kan tegenkomen. Weet iemand waar die is en of ik die als buddy kan gebruiken?

4. Buddy's: In welke soorten en maten kan je ze krijgen en waar zitten de sterksten? Menselijk of niet menselijk; ik zou graag iemand met mij mee willen nemen.

Dat was het. Iemand toevallig een idee wanneer er wat aan die bugs en glitches word gedaan?

Alvast bedankt! ;):)

8. susanne

susanne Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    wie kan mij helpen met het computerhacken oja ben niet zo snel van begrip dus graag iemand met veel geduld

9. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Check de spoilers, ik vind trouwens nauwelijks bugs, behalve dat bij Scientific Pursuits de achievement niet unlockte, save hiervoor gewoon even op tijd en probeer het nogmaals.

Probeer 3x, ga uit de terminal, probeer opnieuw 3x.

10. HypnoNL

HypnoNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1. Als je de game uitgespeeld heb, kun je niet verder maar je kunt wel gewoon een save loaden en zo verder gaan.
    2. dat kan wel alleen moet je wel verschillende saves aanmaken in verband met de Karma achievments.
    3. dat is Fawkes hij zit in Vault 87 je komt hem wel tegen in de mainquest in Finding The Garden Of Eden.
    4. zie hier: http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_3_companions

11. Magical Elvis

Magical Elvis Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Blijft echt super om te spelen, inmiddels dik 50 uur op zitten en blijf nieuwe dingen tegenkomen. Vind het wel jammer dat er niet echt veel verschillende vijanden zijn. En die beesten vind ik hoogst irritant. Gelukkig heb ik de dierenperk zodat die mollen niet aanvallen. Haha en samen met Fawkes, begint die weer luid te schreeuwen en gaat die het "gevecht" aan met zo'n bij en schreeuwt: I win again! haha.

12. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee waar het medic powerarmor ligt? Ik weet dat het in de sewers bij Old Olney hoort te liggen, maar kan het nergens vinden.
    Heb het T51b Power Armor ook, maar vind Tesla/Enclave armor er toch beter uitzien. :)

13. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Ga deze game denk voor sinterklaas vragen. Ziet er zo gaaf uit! Ben alleen benieuwd of dat ik hier wel tijd voor heb.

14. robindeb91

robindeb91 Bier is lekker

Leuk Bevonden:
    0
    Duur sinterklaas cadeautje :9.

Ik weet het niet over deze game. hij ziet er vet uit en wordt goed becijfert, maar iets houd me tegen om hem te kopen. :'-(

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    @ Ypuh & HypnoNL: Bedankt, dan weet ik nu genoeg. Ik ben nu evil met level 8 karma en eigenlijks vind ik het best zonde. Ik kan niet meer terug voor die level 8 van andere karma's kennelijk. Naja, dan maar ronddwalen en er het beste van maken. Ik save wel genoeg, met 15 uur zeker al 200 keer. ;):)

16. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Geld of tijd?

btw. Hacken is wel wat genuanceerder dan 3x proberen.

als er staat dat er 3/7 letters goed zijn betekend het dat van het gekozen woord. 3 letters op de juiste plek staan.

Voorbeeld. je kiest HACKING en je hebt 3/7 goed. dan is je beste kans andere woorden te kiezen die eindigen op ING bv MELTING Niet veel woorden eindigen in ING.

Om je te helpen kan je er voor kiezen haakjes te zoeken
    Als er twee haakjes tegen over elkaar staan met of zonder karakter maar zonder woord. en je selecteerd ze, dan worden nep woorden verwijderd of kan je weer terug gaan naar 4 kansen. [] () {} of <>

Als je HACKING kiest en je ziet 4/7 dan is MELTING dus niet goed. Die heeft namelijk maar 3 letters gelijk aan HACKING. HURTING of HELPING zijn dan weer betere keuzes. De H en de ING zijn hetzelfde en staan op de juiste plek.

Als je HACKING kiest en je ziet 0/7. dan weet je dat geen enkel letter op de juiste plek staat. Elk woord dat begint met een H is fout. Alles wat eindigd op ING is fout. etc etc

Of je bent flauw en kijkt in de spoilers
    Flauwerd. hieronder zijn 2 links met een web applicatie die je met hacken helpt. Probeer het eerst zelf eens. Als je het voor het eerst zelf lukt krijg je me toch een intelectueel orgasme!

Weet je het zeker?

Laatst bewerkt: 26 nov 2008
  17. EL RIFLE

EL RIFLE paf!

Leuk Bevonden:
    0
    Klasse bal shcaap!

Heel goed uitgelegd,ik wilde het ook wel doen,maar ik had bijna een verhaal zoals de "DA VINCI CODE" geschreven en dat is toch wel wat overdreven;)!

18. EL RIFLE

EL RIFLE paf!

Leuk Bevonden:
    0
    Niets houdt je nu nog tegen...........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................KOPEN OF STELEN DIE SHIT!

\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/

19. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ik zou hem echt kopen als je van oblivion houd gemixt met guns en een veel VEEL betere sfeer. alleen om die sfeer al.. Dit is persoonlijk voor mij een top 3 game van dit jaar.

20. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Dit spel is wel erg super cool, ik vind alleen dat de sfeer heel goed uitgewerkt, maar dat het daarmee wel gelijk wat somberder is in de wereld. Je merkt echt dat iedereen probeert te overleven. Het probleem tegenover oblivion is qua omgeving, is dat oblivion veel rijker was aan mooie kleuren groen en blauw etcetera. Grote hoge bomen enzo, dat heb je minder in dit spel vind ik, alles is kapot.

Vraagje, waar vind ik het makkelijkst een surgical tubing ofzo? Had hem vroeger altijd wel tegengekomen, maar nu ik hem nodig heb kan ik hem niet vinden. En waar kan je het best de spullen voor de shiskebab vinden? heb nog zo'n handvat van een brommertje en zo'n motortje nodig.. Heb nu nog maar 5 sidequests gedaan. Merk wel dat ik vaak maar 1 side quest per dag doe, dan heb ik wel weer genoeg gespeelt, de tijd vliegt ermee.

Heeft iemand al dat geinige zaagje van dat geinige persoontje al? Echt geniaal, ongeveer het zelfde geluid van GoW.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina