Call of Duty: World at War [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het eigenlijk een beetje zielig dat je met search & destroy veel sneller punten krijgt, mensen die andere gametypes leuker vinden moeten veel langer spelen om te ranken
    met cod4 zag je altijd al van die noobs met een level55 gouden kruis, terwijl er 10x zo goede mensen rondlopen die een lagere rank hebben,
    ze zouden bij teamdeathmatch en capture the flag enz gewoon dubbele punten moeten doen
     
  2. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Vind ik niet, Search & Destroy is gewoon moeilijker. Team Deathmatch heb je veel meer kans om het goed te doen, omdat je daar steeds respawnt.
     
  3. SjuhS

    SjuhS Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind ook sowieso niet dat rank iets zegt over hoe goed je bent.
    Het zegt alleen iets over het aantal gespeelde uren. Oké je hebt als je veel speelt meer spelervaring maar of je dan ook persee goed of beter bent dan andere?
     
  4. Grindtegel

    Grindtegel Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, ik ben inmiddels lvl16 (ik weet het niet erg high) maar als er iemand is die online zuigt dan ben ik het wel. Ze kunnen beter ranken op kill/death ratio, maar dan haken alle kneusjes zoals ik waarschijnlijk te snel af...
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ranken op kill/death ratio levert weer allemaal van die pussy's op die alleen maar voor K/D ratio gaan spelen en oa gaan campen.
     
  6. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    En die zijn er nu al genoeg

    45 vliegtuigen afknallen in de sp is ook niet simpel
     
  7. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey hallo,

    Ik twijfel nog over mijn laatste aanschaf dit jaar. Ik heb de beta van dit spel gedaan, en ik vond em best leuk. Mooie graphics en die Cod Feeling is cker aanwezig. Alleen weet ik niet, of het de moeite / geld waard is/. Cod4 heb ik veel gespeel en speel af en toe nog steeds. Maar is dit neit gewoon een remake van Cod4 alleen dan WOII stijl?? Zijn er in het volledige spel vettere maps dan bij de beta? Die vond ik een beetje tegenvallen, behalve Castle. En de SP is die leuk?? Ik moet ook nog 'n jaartje live hebben, miss kank daar beter mn 60 euro aan uitgeven, en gewoon Gears 2 blijven spelen....
    Ik hoor et wel

    De Ballen!
     
  8. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    als je van cod houd en wwII setting, dan is dit zeker een goede game.

    Mutliplayer is echt vet, ook andere game mode die niet in 4 zat (War). En het speelt toch anders door de wapens en perks die er zijn.

    Ook zijn de maps erg vet, leuke variatie in indeling.

    Let op is een persoonlijke mening he :D ik vind cod altijd vet, en tweede wereld oorlog is echt een vette setting. Storymode is ook echt gruwlijk, de sfeer onbeschrijfelijk. Wuw.

    En nee WWII is nog niet uitgemolken er is nog zoveel over te vertellen. Cod 5 belicht in ieder geval een ander deel van de oorlog dan cod 2 en 3. Er zijn al zoveel wwii games is echt het slapste excuus ever, je kan er klaar mee zijn maar te veel nooit. Zat mensen die het nog wel tof vinden en zeker in cod 5 als er een deel van die oorlog belicht wordt die nooit eerder in cod is gedaan. Dan kan je bijvoorbeeld ook elke racegame niet meer spelen, enz enz.

    Nogmaals tis persoonlijk, dus ga niet op mij lopen zeiken :)
     
  9. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn mening is ook dat cod 5 heel goed is zowel de sp als de mp.Gisteren uitgespeeld op veteran en dat verhaal is echt goed.Ik ben al lang fan van deze reeks en zal zeker nooit 1 missen dat het wo II is is helemaal niet erg ik vind het zelfs beter dan de cod4 stijl maar dat blijft iedereen zijn mening natuurlijk
     
  10. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje over de achievment dat je die bewakers van amstal neer moet schieten en die hond. Maar zie die hond nergens. Waar is die hond???
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als het goed is komt die recht op je af rennen, je kan hem niet missen als die een meter voor je staat. ;)
     
  12. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    als je de eerste 6 heb afgeschoten dan komt er een hond en een gast achterin aan eitje!
     
  13. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand tips voor die 45 japanse vliegtuigen af te schieten ik kom altijd maar aan 20 op het einde van de level
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Met die achievement had ik in het begin ook veel moeite. Maar kijk maar eens naar dit filmpje:
    http://www.youtube.com/watch?v=HnYIQJ_59K0

    In het begin moet je zorgen dat je er al ongeveer 15 neerschiet, en je moet die boten en drenkelingen totaal negeren. Dus je alleen maar op de vliegtuigen richten, speel hiervoor op Regular zodat je niet zo snel door die boten word afgeschoten. Zo had ik hem uiteindelijk gehaald.
     
  15. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    nog een tip voor die sum of all zero's achievement, gewoon schieten, en niet inzoomen raak je er bij groote groepen veel meer :)
     
  16. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt voor de tips alle 2.Straks is proberen
     
  17. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    pro evo6.

    hoe lang heb je er over gedaan op veteran? Moet zeggen dat ik t wel erg moeilijk vind.

    Ik doe nu ongeveer 1 leveltje per dag. Ben nu voor de 2de x in japan bij die mortarpits.
     
  18. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Heerlijk spel dit. Had COD4 enkel bij een vriend gespeeld, wel veel, maar nooit echt heel erg er in gedoken natuurlijk. Singleplayer nog helemaal niet gespeeld, multiplayer is veel te verslavend. Yes.
     
  19. aaron88

    aaron88 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig spel, net gekocht. Heb een half potje online kunnen spelen en daarna kreeg ik de befaamde rode ringen\o/.
     
  20. kuchiki Byakuya

    kuchiki Byakuya Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    hey zijn er mensen die intresse hebben om samen te spelen,
    gewoon met een paar nederlands sprekende mensen in 1 team tegen andere

    add me maar:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina