Shaun White Snowboarding

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 28 mei 2008.

  1. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb mn eerste set munten binnen en weet ook hoe ik bij mn eerste meeting bij Shaun White kom... Maar.... Hoe ontmoet ik hem...?
     
  2. tijmsja

    tijmsja Tijmen

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem. ik heb nu voor de eerste medailles alle muntjes. dus in het totaal 36 Muntjes. Nou staat erbij de Shaun Quest nog steeds dat ik alle muntjes moet verzamelen. wtf moet ik nou doen?
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Hij staat bij die caravan, als je erbij staat druk je op A.
     
  4. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Zit er een volgorde in toevallig?
    In Japan zag ik niemand voor die caravan staan...:mad: Bijna een half uur aan het proberen die jump te maken en erachter komen dat er niemand staat...

    Ik vind er weinig balans in de game zitten... Om gewoon lekker de berg af te cruisen is ie erg leuk maar qua s elementen kan ik er weinig mee...
    Geen uitleg, geen diepgang... Een beetje doelloos munten verzamelen en dan op zoek naar een onmogelijk te vinden Shaun White....

    Edit: Ben maar in Park Mountain gaan zoeken en daar rijd je er zo naar toe...... :) Mijn god....
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2008
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Bij de eerste set munten moet je naar Park City he!
    Ik hoefde ook geen jump er voor te maken :/
     
  6. Crazy Killa nl

    Crazy Killa nl Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    ik haal deze game zodra het kan,
    wil hem al een hele tijd, maar had er niet genoeg geld voor :p
    Nu kijken waarneer ik naar Rdam kan :)
     
  7. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje, is deze game vergelijkbaar met 1080 Snowboarding op de N64, of meer een SSX/Amped achtige game. Ik hou wel van een beetje realisme en niet van ga door de ring voor de bonus om een überdeübertrick te doen.

    Liefst zie ik een game die exact hetzelfde is als 1080 (kwa manier van spelen). Dussss, lijkt dit erop?
     
  8. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij lijkt meer op Amped 2 dan op Amped 3 of SSX. Niet zo over the top en de gameplay probeert "realistisch" te zijn...

    De game die je noemt heb ik nooit gespeeld maar Shaun White is gewoon leuk (hoewel ik de singelplayer wat apart vind...). Ik vind het ook leuker om gewoon met een vriend wat van de berg te rijden :)
     
  9. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Die goeie ouwe tijd. Dat was nog 'ns een game. Met de Big Air (of wat was het?). Eén mega sprong maken in een stadion, en that's it. Was nog verdomd moeilijk om een 1080 te maken weet ik nog.

    Maar ff on-topic. Krijg ook meer interesse in deze game. Vooral leuk ook dat mijn eigen Spy sneeuwbril er ook in zit!! (Op de website kun je alle gear enzo bekijken)
    Eerst nog even andere games uitspelen...
     
  10. tijmsja

    tijmsja Tijmen

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    ??
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Woa, ik heb gisteren tot half 3 zitten boarden, zo fucking vet. Het is nu denk ik mijn favo game van 2008 geworden.
    Zal vanmiddag effe een reviewtje schrijven.
     
  12. SuperDutch

    SuperDutch Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan challenge tegen shaun niet doen. Ik heb al een aantal keer de challenge tegen shaun gedaan in de halfpipe. Nu wilde ik het vanmiddag weer proberen dus ga ik weer naar zijn hideout in Alaska. Nu staat Shaun daar en die rugzak hangt daar ook in de lucht. Nu kan ik alleen niet meer op A drukken voor interactie. Ik kan helemaal niks doen daar. Ik kan dus niet de challenge in de halfpipe starten. Meer mensen hier met dit probleem?
    Heb al wel mensen gevonden die dit probleem op de PS3 hadden maar nog niet op de xbox.
     
  13. Remco

    Remco Guest

    Ja, qua gameplay lijkt het wel op 1080 (ik heb van de 1080 reeks alleen Avalanche gespeeld op de Cube), gewoon realistische tricks en geen doe-je-board-uit in-de-lucht-en-maak-een-salto-grab.
     
  14. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    1080 was echt tof! Daar hebben we heel wat plezier mee beleeft idd :thumbs:!
    Ik wacht wel tot jij deze game koopt en dan probeer ik m zelf ook wel ff uit :9!
    Maar als het idd zoiets is als 1080 lijkt t me zeker tof!
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ik heb eventjes een reviewtje geschreven, hopelijk om de twijfelaars over de streep te trekken ;)

    Klik
     
  16. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 27 nov 2008
  17. Crazy Killa nl

    Crazy Killa nl Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice !
    Morgen krijg ik hem binnen :)
    Net besteld bij Bol.com, en daar staat voor 21.00 besteld morgen in huis :D
    Zowel Mirrors Edge als Shaun White binnen dan :D
    Wat een topdag,
    voor de mensen die met me willen rondkloten, voeg me gerust toe :)
     
  18. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb je toegevoegd;) Ik ben in staat iedereen te helpen online enzo, want ik moet die OMG! nog hehe:D
     
  19. SuperDutch

    SuperDutch Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt zo irritant ik kan shaun niet meer uitnodigen voor de halfpipe challenge. Nu kan ik deze achievement niet halen:confused:
    Nu maar die andere achievements halen. Heb al 870. Nog 130 te gaan en 4.000.000 respectpoints voor de OMG.
     
  20. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat doen jullie toch snel met die achievements.... Ik cruise lekker rond en pak af en toe een challange.
     

Deel Deze Pagina