Fallout 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Davey666, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe zijn verlies als hij het spel niet koopt toch? Zou een domme zet zijn, maar ok. :b:

2. EL RIFLE

EL RIFLE paf!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja natuurlijk,maar ik wil de mensen gewoon enthousiast maken ;),dat verdient dit spel gewoon.

3. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ben net begonnen met de game. vanuit de vault kwam ik als eerste in Megaton, en vervolgens de open vlakte in gegaan en kwam bij een 'stad' met allemaal tuig dat meteen op me begon te schieten, dus ik had er een stuk of 7-8 of whatever afgeknald en was dus gewoon de hele tijd doorgelopen...

Maar goed, op een gegeven moment was mijn 'health' nogal laag, en ben toen ook (blijkbaar) in mijn been geschoten, want ik liep niet meer zo snel. Toen heb ik al mijn health-troep ingeslikt om te zien of dat het zou oplossen, maar niets hielp qua 'mankheid'.
    Hoe los je dat op, wanneer je mank bent? Helemaal een dokter zoeken ofzo?

4. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Ben je werkelijk net begonnen aan Fallout 3? Kwart voor vier in de nacht is een zieke tijd om nog te gamen....

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Naar je Pip-Boy gaan, Stats en dan bij dat plaatje waar je allemaal lifebars ziet staan bij je ledematen moet je op X drukken en dan moet je naar je been gaan(op dat plaatje) en dan zie je rechtsboven de optie "Take Stimpak". Dan is-ie weer geheeld.

Maar slapen en naar de dokter gaan helpt ook.

6. superlex

superlex Active Member

Leuk Bevonden:
    0

misschien kan je mij overhalen dan.
    Ben niet zo'n rpg fan (nooit echt gespeeld dus ben niet zeker :eek:) en speel meestal Shooters en wat race en platform games.
    GTA4 vond ik erg vervelend en saai en ben ik ook snel afgehaakt (vermeld ik erbij omdat het ook om een open wereld game gaat). Assasin's creed vond ik weer fantastisch (wel om de avond gespeeld omdat het anders te herhalend werd *).
    Laatst erg veel plezier beleefd aan Fable 2, DLC ga ik ook zeker kopen. het fijnste vond ik die gouden trail zodat ik me niet de hele tijd de pokken loop te zoeken.
    Dat is dus ook gelijk de vraag, loop je deze hele game te zoeken waar je naar toe moet of kun je vrij simpel (fable2 stijl een beetje) de quests doen en je weg door de game vinden.
    als het zoeken zoeken is haak ik denk ik af, anders ga ik het zeker een kans geven.

7. HypnoNL

HypnoNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mensen die het lef hebben om dit spel in twijfel te trekken laat me je dit zeggen:

Als er een God op aarde is, dan werkt ie ongetwijfeld bij Bethasda Software.

Laatst bewerkt: 27 nov 2008
  8. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee 3:43 is een lekkere tijd om nog te internetten :lol:

Wat ik persoonlijk zo lastig aan deze game vindt is welke munitie bij exact welk wapen hoort en hoeveel genoeg is voor iets. Ik verkoop altijd behoorlijk wat om geld te verdienen en ben voorzichtig met inkopen, omdat je altijd munitie vindt tijdens het spelen. Het hacken, ondanks al die leuke tips, gaat mij nog steeds zo slecht af... *schaam*

Wat ik zelf ook wat buggy vindt is de het "kompas" met het volgende doel: dat ding verspringt als de nete in bijv. metro's. Soms lijkt het als een richting cursor (die richting op), soms weer als een wegwijzer (nu naar links en rechts omdaar te komen). Maar in veel gevallen blijk ik er niks aan te hebben, volg je het, leidt het je weer ergens naar buiten, ben je buiten, moet je toch weer binnen zijn. Die targetopties in de kompas vind ik eerlijk gezegd zwaar *** :confused:

Laatst bewerkt: 27 nov 2008
  9. EL RIFLE

EL RIFLE paf!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat betreft punt 1 ,dit had ik precies hetzelfde en nadat ik fallout 2 uur had gespeeld wist ik dat ik fallout niet kon vergelijken met andere games.

Wat betreft punt 2,no comment :cool:

Kijk,eigenlijk geef je zelf al de antoorden op eventuele twijfels\vragen.

En nu hup op de solex naar de winkel!

10. HypnoNL

HypnoNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kut ik moet om een Bobblehead te krijgen 50 lockpick skills hebben, maar ik ben dus al level 20 is het mogelijk om je lockpick skills te trainen of ben ik genaaid en moet ik weer een nieuwe game starten ?

11. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Met 'net', bedoel ik gewoon de laatste paar dagen ;)

Thanks!
    Ik had wel in mijn pip-boy enzo gekeken of ik iets kon vinden, maar ik wist niet dat je per lichaamsdeel kon 'healen'. Vanmiddag weer even dat stuk overnieuw doen dus :D

12. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Het klinkt misschien heel raar, maar is deze game een beetje creepy of is het gewoon facking goeie sfeer ? :p

13. Grindtegel

Grindtegel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Creepy en sarcastisch/donker. Goeie sfeer is zo ongeveer het laatste wat er is in een wereld die door een nucleaire oorlog aan gort is geschoten :p

14. GUITAR HERO

GUITAR HERO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    verrot dat die ene bobblehead niet meer te halen is nadat raven rock is opgeblazen. Stond al buiten voordat ik überhaupt wist dat ik er een was misgelopen :mad:

60 uur gespeeld nu en alles BLIJFT gewoon leuk, het gaat gewoon NIET vervelen. En dan moet je 'm eigenlijk nog een keer spelen als 'bad' person (ben nu het heilige zelve) want dan zie je denk weer alles van een hele andere kant. Zal ik een hele nieuwe game starten of gewoon savegames laden voor de bad/neutral karma ;) ? Moet sowieso terug naar raven rock ;)

en 1 tip: ga pas naar de deathclaw sanctuary als je met Fawler bent of sterk genoeg bent ofzo ;)

15. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Zojuist weer even gespeeld, maar bleek dat ik niet 'mank' liep, maar gewoon teveel shit bij me had... ;)

16. robindeb91

robindeb91 Bier is lekker

Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik ga nog ff wat info checken.
    alles lijkt erop dat ik fallout 3 moet gaan kopen:
    1. vrije wereld
    2. vette shit
    3. mijn gold is toch verlopen kan ik mooi 50+ uurtjes lekker singleplayer spelen:9
    het lijkt net een signaal van van boven! 8) 8)

maar nog wat vraagjes: hoe is de shooter zonder dat VATS, beetje cod far cry 2, quake 4?
    ow enne is er een grote hoeveelheid wapens, want op internet kan ik dat niet vinden.

ik kom hier nog op terug!

17. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    lol kwam deze tegen op internet, vond hem wel geinig :+

18. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ^Het is geen shooter!

Ook al lijkt het wel zo, dus verwacht geen shooter ondanks dat je dus wel veel mensen neerschiet ;)

Maar het is wel het beste spel van 2008 :cool:

19. robindeb91

robindeb91 Bier is lekker

Leuk Bevonden:
    0
    dus geen: aimen (zonder VATS ofzoiets) - schieten - en flink wat kogels erdoorheen ratelen? oei daar had ik me eigenlijk op verheugd... waarom is er geen demo!!!!!! :'-( :'-(

20. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    jawel je kunt wel naar hartelust kogels rondschieten in het wilde weg zonder VATS, het aimen werkt wel niet zo soepel als een echt schietspel, maar het werkt goed genoeg :confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina