New Xbox Experience

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Er zitten heel wat foutjes in de Marketplace via internet. Je kon zelfs dingen downloaden waar van je moet betalen of er niet ophoren. Zo kan je afgelopen week de Golden Lancer downloaden en ook de Golden Hammerburst voor Gears Of War 2, later werd dit veranderd naar 99999 Punten. Nu lees ik ook dat je de Arcade game van Banjo Kazooie gratis kon downloaden, helaas is Microsoft daar al achter en hebben ze het veranderd naar 99999 punten. Zie hier Klik

    Ik hou de Marketplace dus even goed in de gaten! :cool:


    NVM.
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2008
  2. Shizzel

    Shizzel Guest

    De Banjo Kazooie game was nooit gratis, de link was alleen eerder beschikbaar, waardoor je hem voor de release al kon kopen voor 1200 MS Points.
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ah, dan is het mijn fout. Ik las het in een topic in de Bazaar! :D
     
  4. Roberto Coppi

    Roberto Coppi Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja erg vervelend, één album geen probleem. Als je nou playlists kon opslaan op externe apparaten. Ook zoiets vreemds. Hoop dat dit gauw opgelost wordt. Ik vrees echter van niet. Hier zal wel niet zoveel prioriteit achter zitten.
     
  5. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat ik persoonlijk ook zeer prettig en leuk vind: Bij elk spel dat in de marketplace staat (Dus echt bijna elk spel) kun je screenshots van het spel bekijken. Gistere zag ik het pas voor het eerst maar ik vind het best een goede toevoeging.
     
  6. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    En bij sommige games kan je ook een "preview" bekijken, gewoon een trailer van het spel dus. Deze download hij echter niet, maar streamt ie. Best een goede toevoeging. Ook erg leuk dat elke game een aparte achtergrond heeft bij de game-pagina van die game. Ik vind de NXE in ieder geval een top-update:thumbs:
     
  7. mrvain

    mrvain Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Die streaming trailers zijn een goede toevoeging, Ik hoop ook dat ze meer filmtrailers erop gaan zetten
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2008
  8. BloodCrawler

    BloodCrawler Forum Terrorist

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik me af vraag, ik heb net Fable 2 op mijn hard drive gezet. En toen ik em wou spelen moest ik alsnog de disc erin stoppen. Dus wat heeft het voor een nut? snellere laadtijden? lijkt me niet... ik wou dus weten waar het op slaat met deze optie als je de disc toch steeds nodig hebt.
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wat dacht je dan? Dat je hem er heen kon kopieren en dan de disc weer weg doen? MS is niet gek ;)

    Laadtijden zijn zeker wel sneller, daarnaast is de dvd-drive een aardig zwakke plek van de 360 die zo wordt ontzien (disc draait niet meer), blijft je disc mooier en maakt je 360 nauwelijks/geen lawaai meer :)
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat de laadtijden korter worden is voor mij een leuk bijkomstigheid, maar dat de drive geen lawaai meer maakt... _O_
     
  11. BloodCrawler

    BloodCrawler Forum Terrorist

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    ah oke, logisch! ik dacht al, wat een rust opeens
     
  12. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Als ik mijn Xbox opstart start ie altijd bij de 'Spotlight' tab. Daar staat ook een wit bolletje voor. Is het mogelijk om deze aan te passen naar bijvoorbeeld die van 'My Xbox', zodat dan als ik de Xbox opstart de 'My Xbox' tab opent?
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee dat kan niet. :)
     
  14. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje kun je dat poppetje die je hebt ook voorzien van je eigen hoofd doormiddel van de webcam?
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee dat kan niet volgens mij.
     
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Neen volgens mij ook niet

    Vraag:
    Kan je je xbox ook instellen dat hij inlogt zodra hij aangaat? Ik heb wel meerdere accounts (offline) maar ik moet hem altijd apart inloggen. Voorheen was dit altijd wel zo namelijk dat ik direct met Marieke NL begon
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je moet even kijken bij auto sign in.
     
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dash knop > profile > auto sign in :)
     
  19. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    O oke jammer
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Mooi, want 6 was vaak te weinig als ik op dreef was. :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina