1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Zie Alonso's ervaring met de Sony service in de versus thread .. hij kreeg inderdaad slechts 1 jaar garantie en kan voor 200 euro een refurbished ps3 kopen en krijgt daar dan 3 maanden garantie op
     
  2. Cerberi

    Cerberi Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf? dan klaag ik over de 87 euro's die ik M$ moet betalen voor mijn second owner-stukke xbox...
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Als je tweede eigenaar bent dan is de garantie niet meer geldig .. Garantie geldt alleen voor de eerste eigenaar
     
  4. Cerberi

    Cerberi Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    daar ben ik inmiddels van op de hoogte, hoewel ik dit een belachelijk gegeven vind, aangezien ze wel de garantie verlengen naar 3 jaar omdat het product niet deugt, maar dan alleen aan de eerste eigenaar. Een reden hiervoor geven ze ook niet op overigens.
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Reden is het staat in de garantie voorwaarde. Men kan namelijk niet achterhalen wat met de console is gebeurt, omdat je niet de originele koper bent. In de garantie voorwaarde is vastgelegd dat deze niet overdraagbaar is.
     
  6. Cerberi

    Cerberi Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    dat begrijp ik, en ik weet dat het in de garantievoorwaarden staat. Wat ik mis is de echte reden erachter. "ze weten niet wat ermee is gebeurd" begrijp ik ook niet helemaal. Als de xbox nog 100% intact is, geen zegels verbroken etc, wat is er dan op aan te merken?
     
  7. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik weet het, hier kan de garantie volgens de wet consumentenrecht nooit al na 1 jaar afgelopen zijn en zelfs na het verstrijken van de garantieperiode moet de winkelier of fabrikant een goede oplossing brengen.
    Ik las echter deze week van 2 mensen bij wie de garantie was vervallen en geen mogelijkheid kregen voor reparatie.
    De enige optie was €200 betalen voor een refurbished 60gb (dàt weer wel).
    Die ene was 1 maand over de garantieperiode heen! Volgens mij schreef hij dat de ps3 1 jaar en 1 maand oud was (ik zal t nog checken, maar het is sowieso een bedenkelijke serviceverlening).

    Edit: Fardo had het ook gelezen en wist nog waar het stond. Dank je, Fardo!
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2008
  8. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Even terugkomend op wat ik hier eerder had gevraagd m.b.t. Halo Legendary Map Pack en Violet Hill - Coldplay voor lips.

    Ik ging even Take on Me downloaden voor lips en opeens stond Violet Hill tussen de lijst van mijn liedjes. De legendary map pack heb ik echter nog steeds niet. Kan dit te maken hebben met het feit dat degene van wie ik zijn punten heb gebruikt zelf ook LMP heeft en Halo, maar geen Lips?
     
  9. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik heb ook zo'n soort vraag.

    Ik heb ook 2 xboxxen, een arcade en een launch xbox.
    De 20GB heb ik op de arcade geklikt vanwege hdmi. Ik had de arcade gekocht, de dag nadat mn launch stuk ging en ter reparatie was (perfect geregeld trouwens).

    Ik heb net de 120GB harde schijf binnen, die ik had besteld vanwege de mogelijkheid om spellen hier vanaf te spelen.
    Mn vriendin vindt de arcade games erg leuk. Kan ik mijn gamertag en mn save-games kopieëren, maar de arcade games laten staan zodat zij die kan gaan spelen?
    Zou het niet lukken omdat mijn gamertag er niet meer opstaat?
    Zelfs dan zou je toch je gamerstag kunnen recoveren zodat er 2 boxxen zijn met mijn gamertag, zodat zij op mijn naam kan spelen?

    Of moet je op live zitten om arcade games te kunnen spelen?
    En hoe zit dat met die games die bij de arcadebox zaten (op de memorycard toch?). Die kan ze sowieso spelen toch? Ik speel ze toch niet (heb er nog 10 cadeau gekregen met die actie).

    Binnenkort s proberen.
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2008
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nee je ze alles over

    1 xbox is off-line alles beschikbaar
    de andere xbox als je on-line bent... als je slim bent koop je alles op de xbox van je vriendin . en speel je ale content on-libe op je 2 xbox .. als xbox live uitvalt dan moet je tijdelijk op de xbo van je vriendin spelen...

    zie boven
     
  11. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Dank je, duidelijk.
     
  12. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje: Worden andere headsets ook ondersteund door de Xbox 360?
     
  13. DeeDee

    DeeDee Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, kan iemand mij vertellen of er nog ergens die wireless enterainment packs verkrijgbaar zijn? Ergens in een webshop ofzo?

    Bedankt.
     
  14. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    ..
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Probeer het eens zou ik zeggen, het is toch gewoon 3,5mm jack wat erin kan of niet :+
    Maar dan heb je sowieso alleen geluid en geen microfoonmogelijkheden..
     
  16. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom geen microfoonmogelijkheden? Als je een headset hebt met mic, kun je toch gewoon praten of niet dan?

    En nee, ik kan niet testen op het moment, want heb de headset nog niet. Wil er namelijk één gaan aanschaffen :+
     
  17. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Maar *normale* headsets hebben altijd 2 kabeltjes, 1 koptelefoon en 1 mic ;)
     
  18. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Laat maar, ik ga Legendary Map Pack gewoon kopen. Maar ik geloof dat ik hier een keer heb gelezen dat je Microsoft points kon kopen per 500 punten, hoe kan dat en waar? :+ want LMP is extra goedkoop deze week.
     
  19. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Die geld terug actie is ook lekker geregeld. Er werd dus ergens vorige maand €50,00 bijgeschreven voor de Elite en nu wordt er €5,00 afgeschreven voor "Kosten Bijschrijving EuroPlus BEN", omdat de betaling vanuit Duitsland is gedaan. Het gaat me niet om die €5,00, maar je krijgt dus in werkelijkheid €45,00 terug! :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina