Fallout 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Davey666, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Nog een paar kleine vraagjes (Heb nu goddank Power Armor van The Enclave waar ik lekker mee door de ''Steel'' complex loop):

1. Hoe repareer ik items???

2. Hoe moet ik hacken???

Dat was het, wel knap van mezelf zo'n korte vragenlijst. ;)\o/

2. robindeb91

robindeb91 Bier is lekker

Leuk Bevonden:
    0
  3. Xbox_wacko

Xbox_wacko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al bij vault 112 geweest? Legendarisch gedeelte!

4. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Kam het Dunwich building uit, linksonder je op map... Je zou hem al vrij snel moeten vinden aldaar.

Die brommertje motor tank etc ligt er 1 van op het dek van Rivet City.

Als je midden in een missie zonder ammo wilt komen te zitten. Dan moet je zonder VATS gaan schieten. Zonder VATS vind ik persoonlijk een criem. Daarom zie ik Fallout ook niet als FPS.

Hacken staat op de vorige pagina oid.

Repairen kan bij wapen handelaren etc voor caps.

Of je moet 2 dezelfde wapens hebben en in de lijst "Y" gebruiken om ze zo samen te voegen.

Alles is legendarisch aan Fallout, dus ik snap je post niet :D

Laatst bewerkt: 27 nov 2008
  5. GUITAR HERO

GUITAR HERO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap toch echt niet waarom sommige mensen zo twijfelen, en dan zeggen: ja eerst nog gears 2 of fable ofzo, maar dit spel is gewoon de BOM. Staat boven alle andere spellen bij elkaar. Dit is gewoon DE game, hoe moeilijk kan het zijn?

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eigenlijk nog niemand hier gezien die zei van "Ja ik vind het toch wel een kutspel". Normaal heb je dat bij elke game wel, van die gasten die er niks aan vinden. Maar hier niet. Dat is wel een goed teken, lijkt me. :)

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  8. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gister dit spel binnen gekregen, en ik vind het echt geweldig_O_. M'n mond viel open toen ik uit de vault kwam, dat uitzicht. Omg. Een nadeel: dit spel is echt funest voor mijn studie de komende tijd ben ik bang. Heel moeilijk om te reguleren heur.

9. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Fallout 3 is ook gewoon DE game van 2008 in my opinion.

Maar GoW2 en Fable zijn toch iets hoger kwa verwachtingen, achteraf (Nadat ik ze alle 3 gespeeld heb..) is dat makkelijk te beoordelen.

Mijn verwachtig voor dit najaar was ook Fable en GoW op 1 en 2 en Fallout op 3.

10. Xbox_wacko

Xbox_wacko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij ben ik een bug tegen gekomen..
    Ik kwam bij little lamplight aan en heb doormiddel van speech toegang gekregen tot de nederzetting... Nu weet ik dat er een quest is om gekidnapte kidneren terug te vinden en dat er een ingang is naar vault 87, maar ik kan op geen enkele manier die quest beginnen of toegang krijgen tot die vault. Heb met iedereen gepraat en alle opties doornomen maar kwam daarmee niet verder... Ook had ik iemand geholpen die terug moest naar big town, dat deed ik dus maar kreeg helemaal geen karma of exp.. Weet iemand hier meer van? straks speel ik door en kom ik erachter dat ik met de mainquest niet verdr kan ofzo...

11. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Gears en Fallout kan je gewoon niet vergelijken. Gears is een (vooral) online shooter en Fallout een single player RPG.

12. thewizzyofozz

thewizzyofozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik moet wel zeggen dat ik toch wel moet wennen kwa graphics na het spelen van GOW2 & Far Cry 2

Zit nog te kutte om de ideale dude te creeren... dus ben 1 keer uit de vault gekomen en ben net weer opnieuw begonnen 8)

13. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar Fable 2 en Fallout 3 kun je wel met elkaar vergelijken, en daarin is Fallout 3 toch echt superieur. Fable 2 viel me best tegen, heb me zeker vermaakt met het spel maar vond het een beetje kinderachtig allemaal, en heb zeker niet de drang om het spel nog een keer door te spelen. Iets wat ik bij Fallout 3 wel meteen had.:)

14. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Zou ik de laatste save herladen. Zitten wel meer bugs in helaas (altijd bij Bethesda, maar de enorme spelwerelden zijn het waard), zo zijn er bij mij regelmatig mensen dood of verdwenen die ik nog nodig heb. |:-

15. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Elke game heeft zijn vermaak factor, die van Fallout is aanzienlijk hoger dan verwacht. Die van Fable en Gears aanzienelijk lager als gedacht.

16. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    als jij had gedacht ;)

17. justin2k5

justin2k5 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb fable 2 vorige week verkocht, en Fallout 3 gehaald.
    Moet zeggen ik vermaak me 10x beter met Fallout. top game

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee hoe ik in die broken bow van Rivet City kom? Die ene ingang zit op slot en die andere ingang kan ik niet vinden.

Wel grappig trouwens dat die Three Dogg over je praat op de radio. Ik had die quest "Those!" gedaan en toen zat-ie te zeiken dat ik dat kind daar had achter gelaten. Wel dat hele probleem daar opgelost in Grayditch maar daar hoorde ik hem niet over :+

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Die zit onder water aan de rechterkant. Je moet dus ff zwemmen :)

20. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    ZIt nou niet zo ongelooflijk te mierenneuken. Speel het spel, geniet, maak de meest fantastische missies mee, pak alles op wat je wil oppakken, maak je wapens, zaag ledematen af, en schieten doe je genoeg, minder vaak in realtime, omdat in vats schieten, als je AP meter weer genoeg is aangevuld, 10 x leuker is dan normaal schieten. En ik ratel wel is af en toe met m'n minigun een horde super mutants omver hoor. in ieder geval een game om heel je kerstvakantie mee te vullen. en nog wat extra vakanties, en nog een vakantie,

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina