[Fable 2] Hulptopic [SPOILERS]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 20 okt 2008.

1. Xbox.exe

Xbox.exe Nu even serieus

Leuk Bevonden:
    0
    Dat doe ik maar dat helpt niet veel.
    Had de huizen +100 staan maar heb ze nu op -60 staan en wordt niet echt meer Pure.

2. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Hulp nodig met 3 achievements:
    -A hero most choose...
    -a hero most choose..
    -a hero moost choose...

Wat bedoelen ze daarmee en hoe doe je dat?
    Kan iemand mij het uitleggen?

3. Suzukifreak

Suzukifreak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer je het spel uitspeeld krijg je 3 keuzes. Dit zijn die 3 a hero must choose varianten. Om ze nu in 1 keer te krijgen, maak je een keuze. wanneer de achievement in beeld ziet verschijnen zet je snel je xbox uit. Laad je game weer en maak de volgende keuze. Zo kun je in 1 keer uitspelen de 3 keuzes maken.

succes

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Komt vanzelf wel :)

Drive open en dicht doen kan ook. Uit en aandoen duurt alleen maar langer.

5. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Tjaah hoe dom de xbox is:thumbs:
    Bedankt he!:+

6. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Is er iemand die de completionist heeft en m wil geven aan mij :p Ik heb geen pub games dus ik kan het sowieso niet halen. Het is misschien een beetje lame maar ik zou wel 1000 willen.

7. Suzukifreak

Leuk Bevonden:
    0
    Ik sluit me bij je aan. Ik heb ook alleen die 2 pubgame expressies nodig. Dus iemand die ons kan helpen :thumbs:

8. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Haha ik heb ansluiting :p Ik ben nu bezig met die achievment van real estate. Ik ben corrupt en ik krijg elke 5 min 4100. Best nice.

Weet iemand of je als je een vrouw bent je doet je strenght zooi omhoog, je dan een dikke rambo wordt? Dat zou ik wel jammer vinden tbh

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik krijg 10.000 per 5 minuten, lekker puh. :9

Anyway... Als je een heldin aanmaakt, en haar traint in Strenght, jawel, dan zie je er héél, héél lelijk uit. :'-(

10. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Oke goed dat ik dat optijd weet want dan maak ik er gewoon een mage/ranged dametje van. Als je dextrous styles op 4 hebt kun je headshots geven dus dat is wel relaxed.

11. Zer0 Hiro

Zer0 Hiro In the digital flesh

Leuk Bevonden:
    0
    Ben er mee bezig moet de pubgame expressions wel opnieuw halen omdat dit de 1e keer is mislukt.

spoiler betreft einde
    Hond dood dus die kon geen expressions meer krijgen

12. ChillenDerWijs

ChillenDerWijs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleempje met mijn spel. Wanneer ik op de XBox360 signed in ben en ik wil Fable II gaan spelen dan wordt ik automatisch uitgelogt en kan ik dus niet bijvoorbeeld samen met een vriend van mij Fable II spelen. Nu wordt me ook vaak gevraagt of ik een of andere update wil installeren voor Fable II, waarvan ik eigenlijk ook niet weet wat het inhoudt, maar als ik dat accepteer dan download hij de update niet en zegt hij dat ik het niet kan downloaden en dat ik mijn verbinding na moet kijken. Wat op zich niet vreemd is als ik automatisch uitgelogt wordt als een game start. Weet iemand hoe ik dit op moet lossen?

13. ErikNL

ErikNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,
    Ik heb net Fabel II en ik zit alweer vast...
    Het zit zo, ik moet de brug maken. Ik word echter de hele tijd aangevallen door een bewaker in Oakfield (ik had war gestolen), dat gamed niet erg relaxed. Ik heb dus gekozen voor een communty nogwat waarmee ik ook niet verder kom, want eerst moet ik de brug maken.
    Die maak je met een quest waarbij ik vast zit. Ik moet de dochter van de abt ergens heen leiden, maar waar is in hemelsnaam die dochter o.0 ?? Of heb ik het mis??

14. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Als een guard je lastigvalt is het beste wat je kan doen de boete betalen. Als je het geld niet hebt kies je voor community service en dat hoef je volgens mij niet eens te doen, kun je gewoon laten zitten.

Die quest met de dochter van de abbot. Die zit als je de tempel uitgaat en je loopt dat pad naar beneden op een rots liedjes te zingen. Je kunt het gouden spoor volgen (kun je aan en uit zetten in options). Je moet wel de quest active zetten. Dit doe je door bij start->quests dan druk je op a en dan kun je zelfs fast travellen. Als het nog niet lukt horen we het wel ;)

15. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Dat van die guards heb ik anders ervaren,maar na een afranseling met m'n evil female character heb ik toen gekozen voor die community service.
    Een hele tijd ging dat goed want ik deed ze dus ook niet,maar later daarna kreeg ik opeens een melding in beeld van community service not completed bla bla ofzoiets.
    En moest ik h'm alsnog doen,of betalen.

16. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Elke 5 minuten krijg ik 20 k(1 k = 1000 gold) maar dat ligt er natuurlijk aan hoeveel huizen je verhuurt ;)

Laatst bewerkt: 30 nov 2008
  17. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Oke dat is makkelijk maar als je die keuze maakt met a her most choose...
    En dat hebt gedaan saved die dan meteen ofzo of kan ik gewoon mijn xbox uit doen???????????????

18. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    Heb de game uitgespeeld en ben op zoek gegaan naar een wapen met lege augments slots erin. Die was ik namelijk nog niet tegengekomen. Loop tegen het volgende aan
    Ben naar brightwood tower gegaan en in de well gesprongen, alles doorlopen kom ik bij een kist zit er alleen een rode augment in en geen zwaard zoals ik ergens gelezen heb.
    Iemand?

19. Suzukifreak

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer de achievement verschijnt meteen je xbox uitzetten. Dan zal die verder niets opslaan. Wanneer je continue doet zal hij net voor de keuze weer verder gaan. Mits je daar gesaved hebt natuurlijk.

Melee weapons

Hal's Sword

Damage: 22; Type ???; Attack Speed: Fast; Augments: three empty slots
    Location: Chest at the end of the Chamber Of Fate (downloadable content)

The Calavera

Damage: 67; Type: Mace; Attack Speed: Slow; Augments: Flame

The Chopper

Damage: 96; Type: Axe; Attack Speed: Slow; Augments: Discipline, Stoneskin

The Daichi

Damage: 91; Type: Katana; Attack Speed: Fast; Augment: Devastation, Bewitching, Killerwatt
    Location: From Cullis Gate area of Brightwood Tower. Look for a gap in the railing, and vault over it into Archon's Knot tomb, and make your way through it. When coming out of the exit, there is a chest to the right containing this weapon.

The Hammerthyst

Damage: 78; Type: Hammer; Attack Speed: Slow; Augments: Barkskin

The Maelstrom

Damage: 58; Type: Cutlass; Attack Speed: Normal; Augment: Scourge
    Location: Temple of Shadows. Gain 2,000 points, then sacrifice your husband or wife and three monks between 12 a.m. and 1 a.m.

The Rising Sun

Damage: 61; Type: Cleaver; Attack Speed: Normal; Augment: Righteous Violence
    Location: Temple of Light. Donate 5,000 gold. After the monk tells you about the harvest benefactor, donate 10,000 gold between 12 p.m. and 1 p.m.

The Wreckager

Damage: 78; Type:Cutlass; Attack Speed: Normal; Augments: Fear Itself, Golden Touch, Stoneskin.
    Location: Halls Of The Dead (downloadable content in Limited Edition only)

Ranged weapons

The Enforcer

Damage: 177; Type: Blunderbuss; Attack Speed: Slow; Augments: Barkskin, Luck Charm
    Location: Successfully complete the "Cold Comfort Farmer" and "The Blind Date" quests. This will let you buy Farmer Giles farm, which contains a key that will let you down into the farm cellar in the barn. It is at a dig spot at the end.

The Perforator

Damage: 81; Type: Turret Rifle; Attack Speed; Normal Augments: Fear Itself, Discipline, Barkskin; Augments: Fear Itself, Discipline, Barkskin

The Rammer

Damage: 119; Type: Crossbow; Attack Speed: Normal; Augments: Ghoul, Flame, Bewitching
    Location: Gargoyles Treasure. This unlocks the "Gargoyles Treasure" achievement. You must also shoot all 50 Gargoyles.

The Red Dragon

Damage: 41; Type: Pistol; Attack Speed: Normal; Augments: Devastation, Lucky Charm
    Location: Westcliff shooting range. Score 175 or higher in one game.

Is er tevens al iemand die me kan helpen aan de 2 expressies die je moet halen met de Pubgames. Dan kan ik eindelijk the completionist achievement halen. TIA

Laatst bewerkt: 30 nov 2008
  20. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog 2 vragen:
    1) Ik wil graag die achievement halen waarbij je een perfect date moet hebben?
    Hoe neem je iemand op een date?

En weet iemand hoe je zo,n perfect expression doet? zo ja welke expression?(voor die achievement)??

Deel Deze Pagina