1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Far Cry 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gdzr, 18 nov 2008.

  1. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat rijden blijft zo door het hele spel. Op het begin is het wel leuk, daarna is het ergerlijk en op een gegeven moment weet je niet meer beter. Naarmate je betere wapens en meer ervaring en kennis van de wereld krijgt ( weten waar de patrouilles rondrijden enzo) wordt het ook makkelijker.
     
  2. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    en hoe neem je die bus dan.

    En als je dood gaat komt soms dat meisje je redden en soms ook niet. waar ligt dat aan dan?
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Bij het busstation ;)

    Die buddy Rescue moet je activeren om even bij ze langs te gaan. Als ze je een keer gered hebben moet je ze dus daarna weer activeren.
     
  4. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je rescue buddy helpt je eens in de zoveel tijd. Als ze je geholpen heeft moet je ff naar een willekeurig savehouse gaan en daar zou ze dan moeten staan om je haar diensten aan te bieden. Zorg er wel voor dat er een paar uur tussen de tijd van redding en het savehouse bezoek zit , anders staat ze er niet.
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Mooi dan kan ik ook eindelijk verder. :)
    *Net geïnstalleerd.

    Nog steeds erg jammer dat een Buddy van mij op staat geschreven als dood. 'Mercy Kill' oid staat er. Heb ik potjandoppie nooit gedaan. :'-(
    RIP
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    mercy kill is toch als je 3 of 4 syringes in zn nek drukt om hem in te laten slapen? Heb ik ook een keer gehad,. .dacht dat het gewoon lang duurde om hem te healen maar na 3 syringes deed ik zn ogen dicht en was hij wijlen :'-(
     
  7. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe is de online MP in dit deel ? Vindt je snel rooms en zijn de speltypes leuk/uitdagend ?
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik vind het schieten niet je van het aanvoelen,. .animaties zijn ook niet om over naar huis te schrijven. Al met al niet zo geweldig, erg jammer want de map editor is natuurlijk super cool
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hm, net weer even gespeeld.
    Moet een missie doen met een buddy. Ik draai me even om om van de zonsopgang te genieten, maar toen ik me weer terugdraaide zag ik opeens blauwe rook op de plek waar mijn buddy stond.
    Bleek ie neergeschoten te zijn door... een struik ofzo. Die knakker maar dood geschoten. Vond hem toch altijd al irritant. :+

    Ik denk dat ik dus alleen nog maar de 'verplichte' story achievements zal halen, want in dat geklooi met die buddies heb ik steeds minder zin. Die vijanden bij de guardposts weten oneindig vaak te respawnen, maar mijn buddy is na 1 keer gelijk definitief dood.
    #^$&#! :mad:

    Game zal opeens een stuk leuker worden nu ik me niet meer zorgen hoef te maken om die idioten. ;)
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik bedoel in Multiplayer,.. in SP zijn ze dik in orde idd.

    edit:// goed filmpje :D
     
  11. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik zag er gisteren zelfs eentje plassen(!)
    bij mij was hij pas macho aan het doen.
    1 zoon gasie ging opdrukken:)
    terwijl de ander toe stond te kijken.
    allebij wel mooi een headshot:)
     
  12. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    Een mercy kill is dat je, je pistool trekt als je ze vast hebt terwijl ze gewond op de grond liggen. Je schiet hem dan door zen kop niet dat je ze probeert op te lappen door ze styrettes te geven.
     
  13. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    da mercy kill deed ik dus perongeluk:p
    kreeg er wel 40G voor xD
    maar hoe krijg je eigenlijk die achievement van doe alle missies in het noorden en het zuiden?
    want op een gegeven moment moet je in het noorden zoon hoge piet vermoorden en daarna krijg je een reeks van opdrachten maar als je dan naar het zuiden gaat krijg ik niet die achievement.
    wat moet ik doen?(ben al overnieuw begonen)
     
  14. dark lars

    dark lars Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een klote achievements zeg, maar tot integenstelling van wat ik heb gehoord is de multiplayer wel goed vind ik
     
  15. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0

    Als het goed is heeft een van je buddies je elke keer gebeld op het moment dat je met een main missie startte. Als je ELKE keer deze alternatieve buddy missions hebt voltooid krijg je die achievement.

    Och de achievements zijn niet erg klote ,vrij basic als je het mij vraagt. De meeste games hebben dit soort gather&collect achievements. Ik heb alle singleplayer achievements en het kostte niet erg veel tijd om die te halen.

    Tip voor de buddy-help achievements: Laat jezelf afknallen op het moment dat je een savehouse wilt veroveren ofzo. Je buddy komt je helpen [Achievement : out of the frying pan], maak die 2 mannetjes dood en schiet vervolgens je buddy overhoop totdat die op de grond ligt. Help hem en geef hem een spuitje [ Achievement] , Schiet hem dan nog eens overhoop en geef hem de kogel { Achivement: Goodnight sweet prince]. Vervolgens laad je de game en heb je al je buddies nog maar je hebt wel de achievements.
     
  16. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    zit die 60% bug in alle far cry 2 spellen voor op de xbox of kan het ook zijn dat mijne het wel gewoon doet. en als ik far cry nou pas op mun xbox zet als ik op zeg maar 50 % zit kan ik dan gewoon veder spelen of moet ik opnieuw beginnen?
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    je kunt gewoon verder spelen en niet iedereen heeft last van die bug
     
  18. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu in het zuiden, kan ik dan nog terug naar het noorden?
     
  19. Nickjuh

    Nickjuh Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, linksboven in de map zit een weg naar The North
     
  20. t0xic Ballz

    t0xic Ballz Guest

    wie wil dr potje far cry2 doen aangezien iedereen gratis Live heeft :)

    edit: waar ik niets van snap is dat, als je in Pala loopt. de twee factions een straat van elkaar af zitten en niemand ruzie heeft? :confused:

    nja als iemand iets wil doen, voeg me maar toe want ik heb dat ding altijd wel aanstaan :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 nov 2008

Deel Deze Pagina