Guitar Hero: World Tour [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rydan, 14 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Hij ondersteund wel alleen breedbeeld, die filmpjes op youtube zijn geedit ;)

2. Nemmii

Nemmii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ah bah... Dan maar met zwarte balken

3. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Hoe is t met de battle tussen Ramon NL en Jordskateboarder afgelopen???? :+

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Net ook nog even gedrumd. Blijf het jammer vinden dat er te veel problemen met de drums zijn. Je moet echt hard slaan en dan nog registreerd ie hem niet altijd.
    Rode drum pakt ie wel aardig, maar oranje en bass heeft ie nou veel moeite mee. Je krijgt gewoon kramp in je handen van het krampachtig vasthouden van de stokjes en het harde slaan. En dan schuift die basspedal steeds verder weg, waardoor die nog minder gaat. Voor het geld kan je ook geen topproducten verwachten, maar toch.
    Hou het wel bij de gitaar. Ben nog niet tevreden over de drums. Misschien dat er over een jaar een nieuwe, betere versie van uitkomt ofzo.

5. PolluxNL

PolluxNL Guitar Hero

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lang duurt het voordat je die kabel binnen krijgt na aanvragen?

6. dctjuhlp

dctjuhlp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet niet heb em dinsdag aangevraagd en hij is nog steeds niet verzonden ik begin steeds meer te twijfelen over de aankoop

7. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Het spel kost meer dan de console waarop je het moet spelen... Voor dat geld verwacht ik toch wel redelijk wat kwaliteit zeg :{

8. Atti Mike

Atti Mike Rest in peace

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik de enigste die geen problemen heeft met het drumstel?
    En nee, ik sla er ook niet als een idoot op ofzo :p

9. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb vanmiddag het eerste stukje van de Hard Drum Career gedaan, moet zeggen dat ik het drummen ook helemaal niet vind tegenvallen :eek: Hij registreert alles wat ik doe gewoon perfect....hoewel ik de tracklist van RB2 beter vind dan die van GHWT ben ik in elk geval blij dat het drummen in GHWT me toch uitstekend bevalt ! :)

Heb daarstraks ook de Hard Guitar Career al uitgespeeld, ga straks een begin maken aan Expert. Ik verwacht met het merendeel van de tracklist geen problemen te hebben, op Hard merkte ik al dat de game idd minder hardcore is dan GHIII. Mja als ik klaar ben met Expert Guitar zal het toch voornamelijk alleen nog maar drummen zijn wat ik doe :cool:

Laatst bewerkt: 28 nov 2008
  10. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ging vanmiddag ook weer drummen bij PePzi en ik doen nu hard :p Gaat best goed alleen soms gaat het fout bij die misplaatste bass drums maar het is zeker vetter op hard.

11. dctjuhlp

dctjuhlp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    krijg net mailtje van redoctane dat de midi kabel is verzonden de andere onderdelen nog niks over gehoord

12. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik voel me wel een beetje genaaid. Gisteren 11.15 mailtje gekregen dat hij is verzonden, en was vandaag om 11.00 uit dus dacht dat ik lekker deze middag kon spelen. Nou, niet dus.
    Niks binnen..

13. Nemmii

Nemmii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn oranje cymbal doet het weer totdat ik mijn nieuwe binnen heb. De aansluiting in de cymbal is kapot bij mij. Ik heb de mini jack nu tot het 1e zwarte lijntje in de aansluiting en snel met tape vastgedrukt en nu doet hij het precies.:D

14. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Het moet uit amerika komen he. Dat is niet zoals in nederland. Kan nog wel ff duren.

15. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij is de kabel ook al verzonden.. en drummen werkt gewoon perfect.

16. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Niet iedereen wacht op het kabeltje hoor. ;) Sommige wachten jammer genoeg nog op het spel. :mad:

17. Nemmii

Nemmii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De gitaar moet echt wennen , heb alleen maar met de x-plorer gespeeld en nooit met de les paul. Ik mis vaak onnodig noten enz door te zacht indrukken op te snel strummen.

18. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Gisteren me microfoon binnengekregen, en gelijk met een paar vrienden even uitgetest.
    De buren zullen wel gedacht hebben. :cool:

Heb alleen af en toe dat mijn rode knop op de gitaar niet lekker ingedrukt kan worden.
    Is dit gewoon omdat hij nog nieuw is of hebben meer mensen hier last van?

19. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat heb ik inderdaad ook met groen en rood, ik hoop dat dat vanzelf weg gaat na tijdje spelen?

20. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ja dat vraag ik me dus ook af, anders kan ik hem nog omruilen. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina