Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 12] ‎

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door WinterBase, 12 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel degelijk de 64-bit versie :thumbs:
    Over die videokaart. Ik dacht ook aan de 4850 maar het probleem is dat ik al precies op het randje zit van mn budget :mad: Het enige waar ik op kan sparen is (denk ik) het moederboord.
    Weet iemand mss een moederboord dat zowel DDR2 als DDR3 (socket 775) onder de 70 euro
     
  2. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je zou moeten kiezen tussen een HD4850 + Goed moederboard of HD4870 + slecht mobo zou ik voor de eerste keuze gaan hoor. Zou niet op je moederboard besparen.
     
  3. dvdspeler

    dvdspeler Guest

    Je kan beter een goed DDR2 mobo kopen dan een wat minder DDR3 mobo, want ik denk zelf dat de komende jaren DDR3 nog geen standaart gaat worden met de prijzen van het DDR2 op dit moment...

    Anders zou je eens moeten kijken naar de p35c-ds3r van gigabyte
     
  4. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    he ik had laatst gevraagd hier om een goede pc, waarop ik niet veel game, alleen football manager 2009, en volgende delen natuurlijk... en voor me broertje the sims 3, die volgend jaar uitkomt.. nou zag ik deze pc bij dixons en dynabyte.. http://www.dixons.nl/De_online_winkel/ProductDetail/xp/shop/computers/desktops/PACKARD+BELL+iMedia+D2500+computer+_en_+Viseo+222ws+21%2c6_xdt_+TFT-scherm.7109788/default.aspx

    is dit een goede pc voor die games.. verder gebruik ik hem veel voor msn, muziek en films downloads.. hoor het graag
     
  5. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Nee, packard bell.. Kijk dan liever naar een Dell of desnoods een HP computer voor dat geld.
     
  6. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Koop niet van die massa pc fabrikanten, dell hoort daar ook bij, maar is wel de beste, dus koop geen Acer, Packard Bell, Fuijutsi siemens, Compaq. HP Kan er ook nog wel mee door.
     
  7. Opgezwolle

    Opgezwolle Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat je Dell op noemt en vervolgens zegt dat het de beste is snap ik niet helemaal, je wilt toch juist het beste hebben voor je geld? Er is btw niks mis met fabrieks pc's je bent misschien wat duurder uit dan wanneer je zelf bouwd.

    Zelf zou ik idd geen Packard Bell, Acer en Fujitsu nemen. Compaq is HP en die zijn uit mijn ervaring toch wel de beste fabrieks pc's.
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    HP maakt idd goed spul tegenwoordig.
    Dell is nog steeds wat duur... vooral die €80 verzendkosten ofzo, niet normaal..
     
  9. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon wachten op gratis transport acties op coupons. die coupons zwerven op internet en haal je bij del zo 10 to 15 % extra korting op je bestelling en gratis bezorg kosten.
     
  10. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    okee dus geen packard bell.. kan iemand me dan een hp van ong. hetzelfde budget als die packard bell aanbevelen.. en nogmaals, hij hoeft niet zo super te zijn.. ik game er vrijwel niet op.. alleen football manager moet lekker draaien
     
  11. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    incl. monitor en alles?
     
  12. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
  13. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    jep..!
     
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  15. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    ^Kaart ook gehad, alleen de PCI variant. Aardige kaart voor z'n geld, alleen echt verder dan GRID op medium komt 'ie niet (in combo met E6750 @ 3.22 ghz & 2gbram).
     
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Maar meneer heeft ook een P4 en waarschijnlijk 512mb ram ;)
     
  17. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij heb ik helemaal geen ram, maar ik heb nog wel een 256mb ram geheugenkaartje liggen uit mn vorige pc:
    http://support.packardbell.com/nl/item/index.php?sn=041738420142&t=1409

    deze pc ging kapot net na het verloop van de garantie, maar ik weet niet of hier wel een betere videokaart in zit die wel 126mb videogeheugen ondersteunt. weet iemand dat?
     
  18. KhaosFoShow

    KhaosFoShow Ad Fundum!

    Berichten:
    334
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou misschien een nieuwe pc willen aanschaffen waarmee ik de nieuwste games op high spelen en dat nog wel even doorgaat mijn budget.

    ~ 1200 euro

    Heb er geen verstand van sorry
     
  19. Fingon NL

    Fingon NL Active Member

    Berichten:
    449
    Leuk Bevonden:
    0
    Met of zonder scherm, toetsenbord, boxen etc?
     
  20. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 1 dec 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina