Gears of War 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Begint een beetje op de overgang Halo CE > Halo 2 te lijken, alle 'pro's' blijven de komende jaren nog ******en op het spel, terwijl ze het wel gewoon blijven spelen.

Ik vermaak me in ieder geval prima met Gears 2, en vind dat Chainsawgezeur echt zwaar overdreven. Als je een beetje goed bezig bent, kun je je echt wel verdedigen tegen zo'n snotjoch met z'n kettingzaag.

Het spel blijft gewoon zo stijlvol, en snipen is echt bruter dan ik welk spel dan ook...

2. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    IK heb de flashmaps gedownload ,maar waar kan ik ze vinden?
    Ze staan namelijk niet tussen de nieuwe maps.

3. Suzukifreak

Suzukifreak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor ook alleen maar negatieve dingen steeds. Vooral dat shotgun chainsaw gedoe. Ik denk dan wanneer er een nieuw spel komt moet je wel eens vaker een nieuw wapen aan moet leren. Is het nou zo''n groot probleem om de chainsaw aan te leren of te leren hoe je ertegen te verdedigen, ipv te gaan roepen dat nu het hele spel niets etc etc. Gewoon zelf de chainsaw wat vaker gebruiken en dan maar rammen op die "B" button en kijken wie het snelste is. ;)

4. Suzukifreak

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die extra maps gedownload en die staan volgens mij gewoon tussen de gewone maps

Edit: sorry voor de 2 berichten achter elkaar. Heb iets fout gedaan

5. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Helaas draait GoW vooral om de multiplayer aangezien de singleplayer maar kort is. Dat maakt deze game alsnog een teleurstelling

6. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    De matchmaking is inderdaad gewoon bagger.ik moet vaak gewoon 8min wachten:mad: Maar heel soms lukt het al binnen 10sec, maar dat is echt bijna nooit!

Ze hebben toch ook een patch ervoor uitgebracht? Ik merk in ieder geval weinig verschil!

7. [ part of TooL ]

[ part of TooL ] aenima

Leuk Bevonden:
    0
    het online moet echt iets aan veranderen, ik vind het zo niet leuk meer.

je moet veel te lang wachten ,en ik wil zelf kiezen in welke room ik ga .
    lijkt me toch niet zo moeilijk om het gewoon weer terug te brengen naar hoe het in deel 1was.

8. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    zijn jullie nou zo dom of snappen jullie mijn punt gewoon niet.

Ik speelde gow 1 vanaf de release, en ik vond het het beste wat ik ooit gespeeld had. Ik werd al gouw goed en begon in clans te gamen. Samen met die gasten konden we alle randoms gewoon afslachten. geen 1 ronde pakte ze meestal in een ranked match.
    Met andere woorden, de game was skilled. Naarmate je meer speelde werd je beter en konden de n00bs niks tegen je beginnen. Vandaar ook dat sommige mensen het daardoor een kutspel vonden. Omdat ze namelijk steeds afgemaakt werden door een skilled speler die ff zonder scope je kop erafknald of je er keihard uitbounced met de shotty.

Ik heb deze game 2 JAAR LANG leuk gevonden. Maar ik keek toch wel uit naar gears 2, nieuwe maps misschien een iets zwakkere shotty en minder glitches en een betere host.
    Dan kijk je een jaar uit naar een game die dan zo teleurstellend is. Alles wat Gears of war 1 was wordt ff verkloot. Gasten die hele dagen spelen worden alsnog gekilled door n00bs. De game is totaal niet skilled, iedereen kan kills maken met zijn smokes of chainsaw.
    Vandaar dat sommige n00bs die in gears of war 1 geowned werden dit ineens leuk vinden. Omdat ze nu wel kills kunnen maken.

Dan kan je wel zeggen, dan ga je toch gears of war 1 spelen. Tja daar zijn bijna geen leuke rooms meer omdat er veel meer gears 2 wordt gespeeld.
    En ik heb de game al twee jaar gespeeld dus een beetje verandering kan geen kwaad.

Conclusie: Gears of War 2 is geen gow meer, het is een andere game geworden waar ik niet van houd!

9. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Er komt wel nog een patch voor. Die we hebben gekregen is in de hoop geweest dat het al wat zou beter gaan. De volgende gaat hoogstwaarschijnlijk wel goed helpen. Het gaat zeker extra traag als je met 4 man in de lobby zit en mensen zoekt. Dat heb ik toch meestal. Gelukkig is dan de party systeem nog dat je een hoop kan vertellen en zo. :p

10. Lollindir

Lollindir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goede suggesties van de Epic Forum:

1. Fix the lag

2. Chainsaws need to be toned down. Shotgun blasts should lower a revved chainsaw.

3. Hip firing with shotgun needs to be fixed

4. Make smoke grenade knock downs consistent. Shouldn't have to wait to slide down stairs to get back up.

Vooral de lag, het is egt NIET leuk meer zo. Zet er gewoon iets van een region filter in. Niet iedereen komt uit Amerika he...:emo:

Ik denk ook dat men de granaten niet meer op de grond moet kunnen plaatsen, en die bug van Boomshield+shotty

11. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Lukt bijna niet :D

12. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Vermaak me altijd prima online, heb weinig last van lag. Af en toe wel, maar dan ga ik gewoon naar een andere, alleen moet je dan heel omslachtig eruit (waarin in godsnaam geen quit optie?). Vooral horde vind ik erg leuk, maar vroeg me af wanneer je stijgt in rank. Ik heb nog steeds maar 1 zo'n streepje en sommige al 3 of 4 zag ik. :eek:
    Die rookgranaten zijn echt heel handig en het planten van granaten is geweldig (tenzij je er zelf inloopt :+). Ook online een verbetering tov deel 1 (alleen al door horde) vind ik, die al dik in orde was.:thumbs:

13. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk kan dat wel.
    Hij loopt net zo snel naar jou toe als dat jij van hem af kan lopen.
    Gewoon zn hoofd eraf schieten.

En het ranken gaat voor zover ik weet door mathes te winnen, niet te quitten etc.
    Ik dacht ook ergens gelezen te hebben dat horde niet van invloed is op je ranking, maar pin me er niet op vast

Laatst bewerkt: 29 nov 2008
  14. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ah vandaar denk ik, doe voornamelijk horde en heb nog maar zon 15 potjes gespeeld. Komt vanzelf wel dan, maar dacht dat horde meetelde. :) Quit alleen als de lag heel erg is, dan is er toch niets aan (nog maar 2 x gebeurd gelukkig).

15. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb ook nog amper lag gehad, en het langste dat ik ooit op een match moest wachten is 2 minuten. dus ik heb niks te klagen over het spel;)

16. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    Yes me Seriously 2.0 is binnen \o/

17. Suzukifreak

Leuk Bevonden:
    0
    Netjes hoor lang mee bezig geweest?

18. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    4 dagen serieus geboost en ik had ehm :+

19. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gow 2 is gewoon een vet spel. nadeel is nu gewoon die public matches. Misschien een idee om met mensen van xbw een soort community te maken waarmee we private matches spelen. Dan zul je zien dat de bullshit momenten zo goed als verdwenen zijn.
    Voeg me maar toe als jullie private matches willen spelen.

20. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Elke keer dat stuk gedaan met die Brumak?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina