Formule 1

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jij quote de laatste zin, ik quote deze:

Het nu al kut vinden is wat te vroeg... als ik het zo lees zie ik dat hij praat over 2 besturingen, simulatie voor hardcore gamers en arcade voor diegene die dat niet willen (welke gek gaat nou F1 kopen voor arcade racen trouwens? :confused:)
    Maar bekijk het zo maar eens, ik denk dat ze ons 2 modusen mee gaan geven in de game, 1 die op GRID lijkt (arcade) en 1 die meer simulatie is.

2. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat je gelijk hebt, echt waar. Maar je kan het ook interpreteren dat ze het in GRID goed voor mekaar hadden (vonden ze), dat je een mix had tussen arcade en sim. Hiermee gaan ze dus door in de F1 game dus ze kunnen hetzelfde nemen.

De tijd zal het leren :)

3. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ze moeten een voorbeeld nemen aan forza motorsport 2. dat is een goede mix tussen arcade en simulatie. niet zo arcade als grid/NFS/ burnout, maar ook weer niet zo hardcore als rFactor op de pc.

4. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Forza 2 lijkt me iets te 'dood' voor F1.

5. wacco dude

wacco dude Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Forza 2 als voorbeeld lijkt mij heerlijk, de tuning mogelijkheden, het rijgedrag. Voor de formule 1 zou er dan wat meer snelheid en flitsende actie in kunnen komen, wat meer sfeer buiten het racen zelf ook, echt dat formule 1 sfeertje.

6. lupaie

lupaie youtube.com/lupaie

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik hoop op het rijgedrag van Forza2 en de grafics, stijl en sfeer van GranTurismo of Grid. Ik bedoel...bij GT zijn er bezoekers die leven...circuits die sfeer uitademen en pitstops.

Als je de de r1 klasse van F2 pakt met betere remmen en iets meer snelheid en controle dan zit je volgens mij precies goed.

7. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Mij lijkt toch Forza toch niet het juiste spel waar F1 op moet gaan lijken. Te weinig actie voor de F1 en het is net allemaal iets te clean voor deze klasse. Hoop zelf meer op de DTM-reeks. Alleen dan wat realistischer qua pitstops, schade etc.

8. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    schade zal wel goed zijn denk ik

9. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Het verlossende woord, ze maken er een SIM van, geen arcade game a la GRID of DIRT:

link:

http://community.codemasters.com/forum/showthread.php?p=4225205#post4225205

Zo dan... hopelijk dat ze volgende week al wat beelden en meer details zullen hebben tijdens de E3!

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik had het eigenlijk wel al verwacht, maar als het je officieel hoort dan is het altijd goed.
    Maar ik denk dat we voor het eerst iets te zien krijgen in Leipzig. Formule 1 blijft toch Europees dus als ze genoeg aandacht willen hebben dan kunnen ze beter in leipzig de eerste beelden tonen.

11. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke was te verwachten maar het is nu zeker. Gelukkig maar denk ook dat ze eerder iets laten zien in leipzig dan op de E3.

12. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Is ook zo... ik zie net op de lijst dat codemasters ook geen F1 gaat laten zien op E3...

Maar goed, ze deden het wel met F1 06 op de PS3 op E3 2006... al was het alleen om te laten zie hoe een PSP als spiegel kan functioneren.. wie weet, maar ik gok ook op leipzig.

13. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Is er al waar meer info omtrent een nieuwe F-1 game?
    Het nieuwe seizoen gaat over 4 maanden van start en er is amper info.

Laatst bewerkt: 29 nov 2008
  14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Er is helaas nog niets van bekend. Echt jammer, want had namelijk gehoopt om aan het begin van het F1 seizoen gelijk een F1 game te hebben.

15. JeePee

JeePee Guest

Kan toch niet? Niks is nog bekend. Niet eens de ontwerpen van de wagens, laat staan de onderlingen verhoudingen! Of het uiterlijk van de tracks. Een F1 game verschijnt nooit voordat er een race gereden is.

16. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Waarschijnlijk werken ze nu gewoon aan de tracks. Ik gok dat het spel rond juli komt, dat was op de Playstation ook altijd zo, tenminste ergens in de zomer kwam het spel uit.

17. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gok dat dit spel niet uitkomt. Zeker niet in 2009.

18. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Als het inderdaad het seizoen 2009 zal worden, dan zal deze denk ik ook niet in 2009 uitkomen. Dat ze het 2008 seizoen dan maar maken, om zo nog op de markt te komen in 2009...

19. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Bijna elke laatste game van codemasters werd binnen een jaar gemaakt.. DIRT, GRID, twee race games met dezelfde engine, ervaring en mensen zat, deze komt gewoon in 2009. \o/

20. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Hoop niet dat ze dezelfde engine gebruiken. Ik wil eens een goede, sim F1 op de console, niet die neppe arcade zooi. Dirt en Grid waren al veel te veel arcade en hoop niet dat ze die populaire trent doorzetten in de F1 game.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina