Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 16]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 25 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Wel aardig, maar vast geen topper.

Momenteel ben ik toch voldoende zoet met deze DS topper:

[gt]36041[/gt]
    Beste RPG ooit _O_

Overigens valt gelijk op dat 2D games veel beter bestand zijn tegen veroudering dan 3D games. Als je nu terugkijkt op verschillende Playstation of N64 games zijn ze echt niet om aan te zien, terwijl bijvoorbeeld Chrono Trigger nog steeds oogverblinderd lekker eruit ziet.

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Juist! Erg toffe RPG. :)

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dat is je huidige stemming. Die kun je apart selecteren.
    Maar zoals ik zei gaat toch niemand iedere kere bij een stemmingswisseling snel die card updaten? 8)

(je hebt btw een lijst van hier tot Tokio voor je stemming, maar er zijn maar een stuk of 6 games waar je uit kunt slecteren als favoriete game. |:-)

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    maar wat is uberhaupt de functie van deze tag? Zo'n ding kan je zelf ook nog bouwen. Ik heb die van mij op pessimistisch staan ivm mijn stemming tov de tag :+

Daarnaast is dat blauwe balkje eronder gewoon ronduit storend.

5. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Komt nog bij dat het hele ding er naar mijn mening gewoon lelijk en amateuristisch uit ziet, met zo'n low-res plaatje.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik denk dat het toch gewoon 2010 wordt.

7. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Even ter info: Het is de bedoeling dat je op de PSN gamercard ook binnenkort de trophies enzo kunt zien.

8. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Zou SCE er ooit in slagen om iets uit te brengen wat gewoon af -en zinvol- is? Wat ik op zo'n gamercard wil kunnen zien is:

• PSN ID
    • online status
    • laatst gespeelde games
    • behaalde thropies

Met de huidige gamercard weet je wat iemand z'n PSN ID, favoriete systeem, favoriete game en stemming is. :confused: De verhouding tussen het aantal games en diverse stemmingen is ook belachelijk, wat voegt het daarnaast toe? Bij de Xbox 360 hebben ze in je profiel ruimte opgenomen voor dergelijke informatie. Weer een gemiste kans.

Heb het vandaag bij de lokale gameshop eens kort gehad over die garantie van Sony. Nou, de verhalen die je dan te horen krijgt zeg pff..... Ervaringen uit deze thread zijn daar ook erg bekend. Bijvoorbeeld mensen die op een zaterdag een PSP 3000 hebben gekocht, en maandag terugkomen naar de winkel omdat er allemaal strepen op het beeld zitten. De winkel belt namens de klant naar de klantenservice van Sony, en krijgt geen enkele medewerking -dat ding is nog maar drie dagen oud-. Ze moesten eerst de firmware maar eens updaten.... Yeah right, het is tenslotte ook zo'n oud modelletje. 8) Wat de aftersales service betreft kunnen ze nog heeeeel veel leren bij Sony.

Iets later kwam er iemand die een PS3 wilde kopen, maar die ging uiteindelijk met een 360 naar huis. :+ Heerlijk die mond tot mond reclame! :cool:

edit:

Ah ok, mja dan heb ik zoiets van wacht dan nog even met het uitbrengen van die gamercard. Het is imo echt een nare gewoonte geworden om telkens maar half gebakken meuk uit te brengen. :eek:

9. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    het valt me op dat er meer over de playstation 3 en de xbox 360 word gesproken dan over de nintendo wii terwijl dat het meest verkochte ding is tijden sinterklaas:D

10. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Komt ook omdat de Wii qua gamesaanbod niet echt populair is :+
    Sowieso denk ik dat de Wii het gevecht niet overleeft. Uiteindelijk blijven de PS3 en Xbox 360 over met de dikste games :)

11. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Ook omdat de Wii alleen door Opa, Oma en Kleinkind worden gespeeld en de meeste gamers die actief zijn op gamefora enzo toch meer van échte games houden. En niet om te tennissen voor de televisie en al die shit.

12. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Op de een of andere manier is het razend populair bij non-gamers. Maar de meeste gamers blijven er zo ver mogelijk van af, omdat het ding simpelweg niet genoeg bied. Een handjevol toppers, geen HD of fatsoenlijke online functionaliteiten. Nee daar zal Ninty het niet mee winnen onder de hardcore gamers, wat dus ook betekend minder inkomsten van games. Wat op zijn beurt weer betekend minder ontwikkelaars die zullen willen ontwikkelen, omdat toch bijna niemand de games koopt. Erg jammer, want je kan best leuke dingen doen met die controller, kijk maar naar mario galaxy :)

13. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    zelf vind ik de wii ook meer een console voor kleine kids en oude opoes:D
    maar als singstar,buzz en LBP op de 360 zouden uitkomen dan zou sony kunnen inpakken:D
    alleen voor die 3 games zou ik heel misschien nog een ps3 en voor de bluray

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Al mag dat ding nog zoveel verkopen, het games-aanbod voor de standaard/hardcore gamer is treurig. Dat merk je gewoon overal, gamers spelen er niet veel meer op. Er wordt alleen nog maar familie spelletjes of troep uitgebracht. De duizenden uitbreidingen van Mario zijn al uitgebracht, Metroid is al uitgebracht en Zelda ook. Deze winter is er voor een echte gamer niet veel op de Wii uitgekomen, ik bedoel maar ze komen nu nog even met reclame op tv voor Mario Galaxy want voor zo'n gamer hebben ze anders niks. De hardcore gamers zullen met een Wii van een koude kermis afkomen, je kan nu overduidelijk wel zien dat dit een console is voor je oma of opa.

Al heb ik Nintendo games nooit leuk gevonden, ik vind het gewoon niks. Het zullen beste goede games zijn maar mij doen ze niks. Mario heeft ondertussen alles gedaan wat hij kan, dan is hij aan het racen, dan aan het vechten, dan op de Olympische spelen en dan bij je oma in der buik. Zelda en Metroid ook nooit wat aan gevonden.

Laatst bewerkt: 30 nov 2008
  15. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    vriend van mij heeft een wii:D(ook een xbox 360 hoor)
    maar de wii is *Censuur* maar hij mag er pas met kerst op spelen.
    heb er een paar keer op gespeeld vond wii sports en zelda altijd wel leuk, super mario galaxy snapte ik geen eene reet van en natuurlijk was super smash bros brawl altijd ultimate:D

/Mod Lees eens de FAQ door.
    /Mod Mod-chips zijn taboe, evenals andere illegaliteiten.

16. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    De meeste mensen vinden de Wii ook gewoon leuk om even met vrienden te doen, maar niet als console dat je echt gebruikt als ''de'' console.

Mijn vriend heeft ook een Wii, en de enige die er nu nog op speelt, is zijn moeder :+

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Kan je wel een waslijst met dingen noemen die bij de playstation 3 de bedoleing waren. Release het dan gewoon niet.

Er is trouwens een steeds meer gebruikte optie om je trophies bij te houden en dat is via trophyhunters.nl.

Ik vrolijk een account aanmaken en in mijn naiviteit vragen waarom ik geen trophies op mijn card zag.... antwoord 'die moet je zelf met het handje via de site toevoegen' :+

Resistance 2 is overigens een toppertje. Graphics zijn soms ronduit mager maar het speelt echt heerlijk.

18. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Xbox was goed aanwezig op de HCC (nerd) beurs in Utreg, was wel goed om te zien. Bij de Nintendo stand stonden ouderen en kinderen zoals verwacht, en Playstation had een heel zielig hoekje hehe.

Laatst bewerkt: 30 nov 2008
  19. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Resistance is echt geweldig, graphics zijn apart...........er hangt een sfeertje van een jaren 50 B film om de hele game.....komt door de visuals.

Wat betreft de WII.........leuk voor een familie en m'n peuter dochter, maar er komt alleen maar meuk op uit. Alleen wel jammer dat iedereen dat ding blijft kopen, op een gegeven moment zo je toch verwachten dat iedereen door heeft dat gewoon rotzooi is, met slechte graphics en niet werkende revolutionaire besturing.

20. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    je word inderdaat heel moe van die besturing van de wii vooral bij schietspellen
    zucht....
    daarom zijn de controllers van de 360 zo fijn:D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina