Je hoeft ze niet helemaal af te kijken Je moet ook een race van jezelf opslaan. Als je hem niet unlocked kan het ook zijn dat je hem pas unlocked als je weer online komt. Dus even uit en aan doen. Motoren? Ik vond ze persoonlijk drie keer niks. Misschien dat het door de grafics komt en door de besturing. Online vond ik deel 3 ook fijner
Ik had twee net wat andere types van wagens. De 12 ipv twelve, de GT40 ipv GT40 MK1 ofzoiets. Net career uitgespeeld (op medium). Weet niet of ik nog voor die rank 1 ga, niet zo een zin om nog eens eindeloos te blijven racen voor die kudos. Zit nog niet eens op de helft. Ga zo nog maar eens een race opnemen. Van een speed of kudos challenge oid pakt ie hem niet. En dan ook nog eens al die time dinges rijden, 37 tracks ofzo. Moet zeggen dat je er redelijk snel doorheen bent.
Wat ik ook zo tof vind zijn die Pionnen,van die lucht gevulde haha. Blijven leuk om af en toe om te rijden,en dat zit ook niet meer in deel 4 helaas.
Which time? Geen idee. Ik vertrek denk ik om half 8 en zal dus rond een uur of 10 de Xbox aanslingeren. Wel een beetje laat, maar ach. Ik kom wel online en zie wel wie er bezig zijn! Net 14 man uitgenodigd dus komt wel goed denk!
Nog een speciale reden om online te racen? Vandeweek nog eens online geprobeerd, bak er niks meer van, slinger alle kanten op en heb lag als een malle.
DRC Sander, DRC Lintworm, DRC FredKroket, geertbargeman, Marieke NL, F P Helios, DRC JeePee... gaat beterz worden pwiiiiiikkkkkkss!! Nu hopen dat Markie en ik samen in een lobby kunnen. Had je de NAT al op Open beer? ps. zou je met NXE je guide wél kunnen openen zonder vastloper ?
Waarom spelen jullie eigenlijk PGR3? Nu vind ik 3 leuker dan wat ik van 4 gespeeld heb hoor. Weet niet wat jullie denken? Het is dat ik ik totaal niet op jullie niveau zit, anders zou ik ook nog wel even meedoen.
Ruk de stroom op je modem en router er nou eens uit, en stop de 2 kabeltjes er na 1 minuut weer in. Grote kans dat 't werkt beer! @ Willem, Nostalgie man. En niet iedereen van de oude garde heeft deel 4.
PGR3 is vele malen vetter om te spelen,en toegenkelijker tegelijk. Bij PGR4 zijn het de weersomstandigheden die het doen,maar het race systeem vind ik er wat saaier gebracht maar dat is mijn mening. En ja nostalgie,de eerste game die ik kocht met de aankoop van m'n eerste 360.:b:
Was ook om half 11 maar toen was er niemand meer . Naja volgende keer beter, en zal nog even kijken naar me verbinding JP