Band --> Guitar Hero: World Tour, anyone?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ExtraBB, 4 nov 2008.

  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook weer een nieuwe 360 vanaf vandaag, dus wat mij betreft kunnen we zo langzaam aan eens beginnen :)
     
  2. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    nu zin?
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij wordt het op z'n vroegst toch pas na het weekend....maar tegen die tijd ben ik in elk geval ingespeeld op de drums. Vooralsnog gaat het perfect, geen gezeik met dingen die ie niet registreert ofzo....beter ! :cool:
     
  4. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan de gitaar nu al aardig goed , Op expert heb ik crazy train en sweet home alabama al es gehaald:)
     
  5. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    zullen we 20:45 ff gaan rocken, nem ?
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig is m'n gele pad gisteren niet dusdanig 'out of order' geraakt dat ik om de drie seconden m'n multiplier verlies....dat zou vervelend zijn.

    Nee godver, het zal eens meezitten. Merkte voordat ik WT binnen had bij RB al dat de gele pad niet helemaal lekker meer werkte, nu bij WT leek ik er ff geen last van te hebben maar nu is het toch echt hopeloos. Heb echt geen flauw idee wat ik kan doen om te kijken waar de fout ligt en hoe ik het kan herstellen, dus ben bang dat het een nieuwe drumkit bestellen wordt....

    EDIT : Heb zojuist een nieuwe drumkit besteld bij Bol.com :) Als het goed is morgen al binnen dus kan ik weer verder !
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2008
  7. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry , niet gelezen:eek: We kunnen wel weer een keer samen ja , zeg maar...
     
  8. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    21:00?
     
  9. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Was al de hele tijd online , nu nog. Kom maar een keer online , dan gaan we wel.:thumbs:
     
  10. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Zullen we ff een keer afspreken dat we gaan spelen?
     
  11. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    ja is goed. vandaag kan ik alleen na 20.30 en de rest van het weekend (incl vrijdag) kan ik helaas niet..
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Na het weekend anders eens een start maken met Band Career....vanaf het begin ? Op, laten we zeggen, Expert ? Ik weet niet of je per nummer tussendoor ook nog kunt switchen naar bijv. Hard, anders ga ik met een paar nummers (o.a. Everlong) geheid problemen krijgen. Maar het merendeel kan en wil ik het liefst wel op Expert spelen, dat blijft toch het vetst, lijkt me dat iedereen het daar wel over eens is ongeacht welk onderdeel. Dussss....ik hoor het wel. Ik kan btw alleen 's middags tot een uur of 5 drummen maar dat had ik al eerder gemeld.
     
  13. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    expert kan ik niet alle nummers (veel wel) op hard kan ik ze wel. maandag ben ik pas om 16.30 thuis dus dat is en beetje te laat voor jou dan.. dinsdag ben ik om 15.40 thuis (?)
     
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kan ik er maandag een uur of 6 van maken, als je dan direct als je thuis komt achter je 360 kruipt hebben we een klein anderhalf uurtje. Maar dat weet ik nog niet zeker, dat laat ik nog weten. Anders is dinsdag idd sowieso een optie.
     
  15. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Dinsdag lijkt me goed , maandag ben ik er niet.
    Moet ik wel ff xbox live dit weekend kopen:+
     
  16. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal het vandaag even doen. Moet eerst paypal maken...
     

Deel Deze Pagina