Mass Effect [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 28 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    vanwege drukte op school kon ik een tijdje niet spelen vandaag weer begonnen, Feros helemaal gedaan, Dr.Saleon door Garrus door ze kop laten knallen :) en het Family Armor van Wrex gehaald en He is starting to like me :):)(nu vertrouwd hij mij toch genoeg voor een beslissing op Virmire ;)????) nu even chillen in de Citadel en morgen richting Noveria . . . today was a good day!!

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ik ga de game ook zeker weer een keertje spelen. Heb nu alles gehaald in de game, dus in wezen is het vrij nutteloos. Maar goed, je moet eens beseffen hoe vet de game met een Soldier personage is en dan helemaal aan het einde van de verhaallijn. Die laatste battle man, daar kan zelfs Star Wars niet tegenop. Laat Lucas dit maar verfilmen samen met Peter Jackson ofzo. Lucas de regie, Jackson het script en de producing. ;):)

In tegenstelling tot de film Dragonball denk ik dat deze wel vet kan worden als er nog niks bekend is tenminste. Dragonball trailer gezien en dat is echt zo slecht voor woorden.

3. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Om eerlijk te zijn zie ik een Mass effect film niet zo zitten,en waarom verwegen de male/female Shepard en ik zie liever een vrouwelijk Shepard in de film.

Maar hollywood kennende zullen wel weer een mannelijke rol gaan spelen aangezien vrouwelijk rollen nog steeds in films te ondermaats zijn om alleen maar mooi te zijn.
    En dus ben ik hier een beetje sceptisch over,hoewel een fim ruig zou zijn maar ik geef dan voorkeur aan een actrise en die zijn er niet veel wat zo'n krachtige rol als Shepard kunnen vertolken.

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Meryl Streep in elk geval als Doctor Chakwas. Natalie Portman als Williams. Ze moet dan alleen niet alles voor een scherm doen aangezien Portman dan crappy acteert. Misschien Scarlett Johansson of hoe heet die van Monster ook alweer die toen een oscar won? ;):)

5. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Charlize Theron :thumbs:
    Is inderdaad ook een goeie keuze!!!!

6. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ja dat is nu eens een verfrissend type,sowieso een beetje anti/onbekend hollywood actrise zou super zijn.
    Maar heb je films van haar die je me kan aanraden?
    Om even haar acteer prestaties te proeven.:b::)

7. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Geen Meryl Streep voor mij,ben een beetje klaar met die typische actrises en actruers allemaal.
    Maar Natalie Portman zie ik eventueel wel nog zitten als Ashley,wie ook wel een goede keus zou zijn voor een vrouwelijke Shepard is Emmanuelle Vaugier omdat ze echt ook de stem heeft voor een volwassen karakter.

8. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind zelf dat ze wel goede rollen speelt in The Devils Advocate, Italian Job, ze speelt ook in Hancock :p In the Valley of Elah deze is vrij recentelijk van deze film moet je houden en ze heeft al eens een beetje aan het SF genre geroken met Aeon Flux maar dr beste acteer prestatie is toch wel Monster wat een dijk van een film is dat zeg!!!
    Zij zou wel een goed personage zijn voor Ashley.
    maar . . . wie zouden de andere rollen spelen??
    GAAT NOG LEUK WORDEN :):)

9. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Voordat ik naar Noveria ging nog even de gehele Cerberus gang uitgemoord de 2 assignments dus: Cerberus & Hades Dogs, nu bezig met Noveria is deze planeet nou heel erg moeilijk of valt het wel mee????

10. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Noveria het lastigste van alle planeten, de tunnels buiten waar je met de Mako doorheen gaat waren best pittig en de eindbazin vond ik de moeilijkste van het spel (na de eind eindbaas dan :+).

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ligt er aan op welke graad je speelt. Als je insane doet en soldier bent kan het wel meevallen, maar heb je niet genoeg armor of extra shields dan kan het wel eens moeilijk worden. O en Feros is op Insane het meest onaangame wel behaalde missie/quest of gamegedeelte wat ik ooit gespeeld heb. Altijd veel saven op de hogere graden en tegen moeilijke tegenstanders. Tip is ook om je teammaten actie op active te zetten in het options menu, dan gebruiken ze zelfstandig hun krachten en je krijgt er allemaal wel XP en zo voor. Het is minder voor je achievements, maar in eerste instantie is het belangrijk die missie te halen. Tip 2 is ook om je mensen vooruit te sturen zodat jij wat dekking hebt. Als je ze vooruit stuurt, naar boven indrukken op directional pad, plus de active optie aan, dan heb je het voordeel dat zij veel voor je kunnen doen waardoor jij langer in leven kunt blijven. Saven op momenten dat het kan is dan nog wel aangeraden. ;):)

12. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Alleen vond ik het jammer dat ze besolten hadden die soort strategie mode eruit te laten,je zag dan zo'n soort pionpoppetje in een trailer die je dan kon plaatsen op een plek.
    Wat me ook op viel in een trailer is dat Williams totaal anders uitzag,en een andere stem had.
    Beetje vaagjes allemaal,ook was er ergens een scene met een Salerian barman en Shepard dat die z'n pistool op h'm richte,maar niet gezien tijdens de game.

13. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je die vallei waar je met de Mako door moet?? daar ben ik nu, op welk niveau speelde je???

14. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ja ik speelde op standaard,en moest toch wel enekele keren opnieuw beginnen.
    Met mijn Teela Shepard speel ik nu de makkelijkste graad op Vanguard class,en sommige blijven toch nog wel aardig pittig.

Edit

Een tip,level je team handmatig want dat werkt echt veel beter.
    Geef ze eerst zoveel mogelijk shield,en daarna firepower met de nodige abilities.
    Zoals Wrex is echt bikkels als de Krogan training van hem optimaal is,net als Liara met haar Bionics kan.

Laatst bewerkt: 2 dec 2008
  15. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel op normal en ik zla niet zeggen dat het een makkelijke planeet is :)
    Ben nu op weg naar de Hot labs .. . . .spannend

16. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was best raar, op Normal (ben de echte namen vergeten) zat ik er lang vast, de tunnels en de eindbazin that is. Op Insanity versloeg ik haar daarentegen in 1x :p.

17. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    :) ik zei ik kan niet zeggen dat het een makkelijke planeet was oftewel hij is best lastig :)

18. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    De lastigste planeet vond ik de mooiste,een soort tropische oord waar je teringlastige vliegende Geth krijgt.
    De allerlaatste missie planeet vind ik dan het teleurstellends kwa setting,maarja het hoort bij de sfeer van de game.

19. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Het ergste is ik had m bijna een jaar gewoon in me kast laten liggen, deed steeds maar een uurtje of 3 spelen en dan verwaterde het weer maar een paar weken geleden dacht ik nu ga ik ervoor en ik schaam me kapot dat ik het zolang heb uit gesteld dit is de beste game die ik heb gespeeld die sfeer is gewoon perfect, hoop alleen wel dat ik deeltje 2 de planeten waar je de sidequests op doet een beetje variatie hebben nu lijkt alles op elkaar de Underground Research centers en die bunkers zijn allemaal het zelfde

20. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Yep ik snap het,heb dat ook ervaren.:)
    En dat over die planeten,op zich is dat een probleem die je veel tegenkomt in de RPG genre.
    En vaak zijn kerkers en bepaalde gebieden hetzelfde van opzet,maar dat heeft verschillende redenen.

Mass effect zie ik als een voorbereiding op wat nog komen gaat naar deel 2 en 3,en kan alleen nog maar beter gaan worden.
    Persoonlyk hoop ik dat de dialogen meer uitgebreider zullen worden,want sommige conversaties komen gewoon niet uit de verf met waar je vast ligt met wat je ook terugzegd.
    Met name dat gesprek van Wrex en jou waarin hij vertelt dat z'n ras op uitsterven staat,en je antwoorden die je geeft monden uit op een patroon wat ik jammer vond.
    En dus hoop ik dat ze daar wel iets tegen doen,zoals KOTOR 2 al deed ja dat was echt superb.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina