Fallout 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Davey666, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    òm aan te vullen : als je voor die gesloten deur staat staat naar links dar het water in en dan moet je het eventjes zoeken.
     
  2. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks beiden. Was nog een heel gedoe om bij die gast te komen, hij houdt niet zo van bezoekers heb ik het idee. :+
     
  3. bartjan25

    bartjan25 Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan vault 112 niet vinden,weet iemand waar dat ligt?
     
  4. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    http://fallout.wikia.com/wiki/Vault_112
     
  5. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Buuh, nu heb ik vrijwel alle achievements... Alleen moet ik nog 20 terminals hacken en 25 speech challenges winnen. Komt alleen maar eens aan 25 speech challenges als je vrijwel alles al gedaan hebt ;(.
     
  6. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Voor de makkelijke manier: Start een nieuwe game. Ga naar big town. Praat daar eerst met dat vrouwtje (volgens mij de enige en zorg dat ze je vraagt of je iemand ziet, zeg niemand) ga daarna naar buiten en vind de gast (er zijn er vier) die een speech challenge heeft als derde challange. Deze kan je constant blijven doen (de challange) en voila. (als je veertig speech points heb is hij 100 %)
     
  7. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Thanks man, heb hm! Die dude heette overigens Pappy of Patty ofzo... Het is alweer niet voor niets " heette" ^^. Vond hem in zn huisje.
     
  8. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik pak dit spel in de kerstvakantie maar weer eens op. Speel expres niet veel, want anders zit ik er helemaal in en dat is funest voor m'n studie nu. Helaas.
     
  9. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    1000/1000. Play time is iets van 55 uren geloof ik :p.
     
  10. Tim90

    Tim90 Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan ik meer bobbypins vinden, want ik wordt gek
     
  11. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Dat probleem had ik ook, open gewoon zoveel mogelijk med kits die aan de muur hangen en kijk gewoon bij zoveel mogelijk traders.
     
  12. bartjan25

    bartjan25 Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    heb vault 112 gevonden dank u
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ik ben net bij Vault 109??? en 108 geweest. Vooral 108 is een aardige met allemaal klonen enzovoort. Die andere, geloof dat het 109 in het noorden is, is echt kut om te doen. Je moet er echt met zwaar geschut binnenkomen om die Koningskrabben te verslaan. Ze komen in groepjes op je af en dat is best minder soms. Bovendien vind ik die weerwolfen in het Noorden wel erg vaak voorkomen. Echt, die zijn zo irritant. Waarom gaan sommige wezens of mensen niet gewoon wat eerder dood. ;):9

    O en de quest Oasis spoort niet helemaal, maar hij was verder wel aardig. En de quest Head of State kan een aantal bugs bevatten. Een daarvan was dat ik zo door een gesloten hek kon lopen en niet kon fast travelen. Tevens kon ik dat pas als ik er al een eindje uit de buurt was. Nu kan ik ook niet de informatie van een hoofdpersoon krijgen die ik nodig heb om verder te komen. Dus ja mensen, laat een goede update maar komen. En niet tien stuks zoals met Oblivion, maar eentje die snel klaar is en veel problemen oplost. Iemand een idee wanneer deze komt? ;):confused::eek:
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    vindt die vaults eigenlijk wel teleurstellend, had liever dat daar gewoon nog normale mensen leven zoals in 101
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ik vind het pas teleurstellen dat je Vault 101 niet meer in kan. Waar kan ik in godsnaam mijn excuses nog aanbieden aan mijn vriendinnetje nadat ik haar vader heb doodgeschoten. Laat het aub niet in de uitbreidingen komen, want ik wil daarvoor niet echt gaan betalen. Ik wil Vault 101 schoonvegen en weer bewoonbaar maken en sluiten wanneer ik dat wil.
     
  16. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik wil mijn eigen stad maken net als in Skies of Arcadia :)
     
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Dit kan wel in de quest Trouble on the homefront
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Mooi, dan bewaar ik die voor het allerlaatste moment. Heb nu ook mooi een buddy. Een hopelijk supersterke supermutant. Hij loop lekker achter me aan en ik vind het wel makkelijk tegen die irritante Koningskrabben en weerwolven. ;)O-)

    Je mag me, in een spoiler uiteraard, wel van alles vertellen over die quest als je wilt. Ik vind het niet erg omdat te weten. ;):)
     
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ben er nu mee bezig, als ik hem heb gehaald vertel ik je wel meer;)
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Bedankt, dan blijf ik nog even online om het af te wachten. Ik heb het idee dat je er al redelijk ver mee bent. Als je klaar bent wil je dan ook vermelden of je een goed of slecht personage speelt?

    Ik had namelijk tot level 8 alleen maar een slecht personage, maar bij level 14 was ik in eens goed en helaas popte die andere achievements niet. ;):)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina