[Fable 2] Hulptopic [SPOILERS]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 20 okt 2008.

  1. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Location and expressions indeed. Simply target (left trigger) and press Y to find out their perfect spot, perfect expression or perfect gift. Some show them, some don't, so find someone that shows the place and expression. Then, get them to follow you there; it might take a bit of groundwork to get them there and be careful of the sexes issue (women might not like women), but once there, perform the perfect expression

    (see The Show Off-->The perfect expressions revolves around the extended expression aspect. To perform one, find someone, target them with the Left Trigger and then click Y to find their likes. If they like Dancing, go to the Expression Wheel, choose, Fun, then Dancing, but instead of pressing it once, hold it down and release when the moving scale is on green.)


    and if that doesn't work, give them their perfect gift. I personally got it with just the place and expression.

    Bron: http://www.xbox360achievements.org/game/fable-2/guide/
     
  2. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek eigenlijk een iets betere uitleg en gemakkelijker
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Als je linker trigger doet op iemand en je gaat naar de info van deze persoon dan zie je wat hij/zij leuk vind en welke plaats deze persoon graag bezoekt. Je gaat naar deze plek en geeft haar eventueel haar/zijn favoriete gift en je bent klaar.

    Bij een perfect expression hou je gewoon de expression ingedrukt totdat er een balkje verschijnt. Als deze op zijn kleinst is (groen) dan laat je hem los op het goede moment. Voor de co-op expression moet dit tegelijk en dit kan je het beste doen in splitscreen.
     
  4. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben vandaag lang bezig geweest met me evil vrouwtje van corrupt naar pure te helpen. Nu ziet ze er dus met 100% evil en 100% pure echt tof uit. Haar huid is wit maar ze heeft geen debiele hoorns en aderen meer. Ik post morgen wel eenplaatje.


    @gamingforlife: het je alles op +100% ingesteld of heb je gewoon veel huizen?
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2008
  5. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor iedereen die zichzelf weer 100% good wil hebben. Ik was gisteren 100% evil. Ik ben naar de temple of light gegaan. Daar heb ik steeds donaties van + 5000 gold gegeven. Naar een paar ton ben je weer 100%good. Waarom 5000 gold. Omdat 5000 gold je 75 Good punten opleverd. Onder de 5000 maar 50 en alles boven de 5000 blijft het maar 75 punten. Dus gewoon net boven de 5000 stoppen en dan weer herhalen tot je 100% good bent. Met een aantal minuten ben je weer good. En als je net zoals ik toch 3,5 miljoen gold hebt maakt die paar ton ook niets meer uit ;)
     
  6. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik zou het graag doen alleen de temple of light is weg bij mij xD
     
  7. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, dat probleem heb ik met de temple of shadows. Om die achievement te halen moet ik dus even met een ander karakter opnieuw beginnen. Ik kan geen mensen meer offeren :lol:
     
  8. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Nog even,maar is het nu echt werkelijk mogelijk ergens Burgemeester of Koning te worden?
    Of is dat maar een grapje van de XBW review?:p
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Of gewoon even co-op doen met iemand die hem nog wel heeft. Heb ik ook gedaan :)

    Nadat je het verhaal hebt uitgespeeld kan je gratis de titel King kiezen bij de Town Crier en Mayor kan je al eerder kiezen.
     
  10. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou als iemand de de temple of shadows nog heeft en die even met mij wil doen hoor ik dat graag. Scheeld mij weer opnieuw starten :) . Voeg me maar toe aub
     
  11. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    +100% natuurlijk:+
     
  12. ErikNL

    ErikNL Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas, ik heb de quest geselecteerd, alleen is er gewoon niemand... En het gouden spoor staat aan, maar zie ik niet. Wat doe ik fout?
     
  13. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij helemaal duidelijk bedankt
    Maar me vrienden zeggen dat je met fable 2 met zijn 2tjes kan doen?
    Zo ja hoe????? ,Omdat co-op ,met zijn 2tjes is ja
    (misschien domme vraag maar agh ):+

    Kan omdat je de wereld nog niet genoeg hebt verkend
     
  14. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Kom ik aan met mijn ozo evil jufrouw bij the temple of shadows,kreeg ik gezegd ik zou 6 (geloof ik,weet niemeer zeker) chicks moeten eten om lid te worden.
    Eerst dacht ik 6 meiden,maar waren kuikens dus.
    Beetje stom opgezet en daar had wel wat meer inovatie ingemogen,bijvoorbeeld dat je iemand moest afmaken of bepaalde lui afslachten of stelen of whatsoever.

    Maar eenmaal lid geworden kom ik bij dat rad van fortuin aan,snap er helemaal niets van.
    Wel de humor is leuk-friday night is poker night.:)
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2008
  15. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Me vrienden zeggen dat je met fable 2 met zijn 2tjes kan doen?
    Zo ja hoe????? ,Omdat co-op ,met zijn 2tjes is
     
  16. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet in je instellingen aan zetten dat je friends of everyone kan zien online. Ook moet je even aanzetten dat mensen je mogen joinen. Dan kan je een vriend uitnodigen via je xbox knop op je controller of via je dashbord. In het spel zelf kan je nu ook orbs zien zweven, wat eigenlijk online players zijn. Als je daar dichtbij gaat staan en op A knop druk krijg je een menu en kan je kiezen wat je wil doen met die persoon
     
  17. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Maar ik heb begrepen van dergelijke reviews dat je elkaar niet kan zien zoals je bent,ofzoiets?
    Beetje warrig,en als dat zo is is dat wel een fors minpunt.
     
  18. ErikNL

    ErikNL Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je precies? Ik heb de stukken die ik kan verkennen, verkent behalve een mijn. Wel heb ik iemand per ongeluk vermoord toen in aan de overkant van de kapotte brug was...
    En ik kan nu maar 2 gebieden in omdat de brug kapot is... Die ik moet maken met die quest.
     
  19. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je co-op gaat spelen, moet je kiezen uit een karakter. Dus niet je eigen karakter. Behalve als jij de gene bent die de game host zeg maar. De andere die erbij komt krijgt een andere poppetje
     
  20. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Wel lullig,dat snap ik nu dus echt niet waarom ze dat gedaan hebben.:confused:
     

Deel Deze Pagina