Ik heb alleen de conclusie gelezen Maar iemand die weet of hij bij videogamesplus regiovrij is? Het staat er niet bij, maar soms veranderd dat. Want bij Gamehubs is hij wel regiovrij...
The World http://www.gamersyde.com/stream_9540_en.html The Gameplay http://www.gamersyde.com/news_7361_en.html
In de review van IGN staan geen echte spoilers. Eerste stukje met verhaal heb ik overheen gelezen. Geen frustratie door doodgaan (en dan toch nog 12 uur voordat je re doorheen bent). Een game waar je van de sfeer moet houden (prachtig grafix), ontspannen door het verhaal in the flow. Aan het einde komt er meer uitdaging in. Vechtsysteem is hate it or love it.
Als ik het goed begrijp krijg je dus die altair skin als je je ubi account met je xbox live acc linkt. Maar waar krijg je de Prince van de eerste prince of persia game bij dan?
de frontpage mag wel upgedate worden. ontopic: mss wordt dit toch wel een spel die ik zou willen kopen, alhoewel als het de moeilijkheid heeft van NG2, dan niet
gelukkig omdat ik NG2 wel leuk vind, maar de moeilijkheid maakte het gwn slecht en dat zou ik zeker niet willen bij dit spel.
Vond Ninja Gaiden 2 op de makkelijkste moeilijksheid graad toch best simpel te doen. en ik ben een echte fighting games noob.
Net even de eerste 10 minuten bekeken van de game op Insidegamer, heeft me uiteindelijk toch wel te pakken gekregen. Zal hem even bestellen als hij uit is bij Gamehubs!
Game is niet zo heel moeilijk volgens mij. Je kan niet doodgaan en gevechten zijn ook niet zo hardcore als in NG2. Heb zelf tijdje terug stukje van het begin gezien en was aangenaam verast door de grafische style. Heb het nu nog te druk met andere games, maar denk dat deze game begin 2008 wel in mijn collectie gaat komen.
Het vechten deed me een beetje denken aan Assassin's Creed, makkelijk maar toch zeer bruut en leuk! Gamehubs vertelde me dat ze het binnen 48 uur zouden verzenden dus net even besteld!
Je hebt wel kans dat je BTW moet betalen of iets in die richting, moet je even dit bericht van Lenny bekijken. Heb het zelf in ieder geval gewoon met normal laten zenden. Ben echt benieuwd, het vechten lijkt me echt super + dat dingen met de Prince gewoon tof is.
Die zijn niet hetzelfde. In Groot-Brittanniƫ heeft zo'n beetje elke winkelketen een andere preorder-goodie. Maar in Nederland kan je jammer genoeg alleen het artbook bij een preorder krijgen.