Daar heb je je antwoord dus al Games kun je alleen bestellen als ze al uit zijn. Ik hoop dat we bij Gamehubs ook een leuke pre-order goodie krijgen.
Nee, want UPS is nog niet te kiezen als verzendoptie. Misschien is het vandaag wel mogelijk, maar vorige week nog niet.
ja, inderdaad @ xbox freak: dat is raar want ik kan wel pre-orderen, zou niet weten hoe het komt dat jij dat niet kan
Ziet er leuk uit! Ik hoop dat hij een beetje moeilijk is en een beetje een redelijk uitgebreide combat (Op beide reken ik niet echt overigens)... Ik ben wel weer eens een keer toe aan een uitdaging.
Jottem, hier ook \o/ Ik had verwacht dat het pas vrijdag verstuurd zou worden, dus dit is een mooie verassing. En is bij iedereen XBW zo @^$# traag? Zo traag dat ik me niet eens de moeite neem om het ergens anders te melden edit: Nu gaat het weer.
deze game lijkt me aan de ene kant vet aan de andere kant totaal nep.. je kan niet doodgaan en de grpahics
Zou graag dit spel willen gaan halen maar helaas is veel geld al besteed aan Gears 2,Fable 2 en Facry 2.Even een tijdje wachten,maar dit lijkt me zeker een tof spel om in de gaten te houden.