1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rock Band 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 30 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    WTF! :eek: Net echt de ziekste full combo tot nu toe voor me gehaald op expert guitar! :D All That Remains - Chiron:

    [yt]gZjvZounom8[/yt]

    Niet mijn filmpje hoor. :9 Maar echt vet! De solo is zo cool! Het enige wat irritant was, was dat ene met 3 noten heel snel achter elkaar. In Rock Band zijn die nogal moeilijk te hitten wegens de timing window.

    Jaay! \ΓΌ/
     
  2. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    hee bassiej , ik zie dat je beide games hebt ( wt en rb2) . Welke vind jij beter? en met welke instrumenten speel jij? ik wil graag rock band 2 kopen maar wacht nog even tot de instrumenten te koop zijn.
     
  3. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik vind Rock Band leuker. Maar da's puur omdat ik zoveel nummers ervoor heb. In World Tour heb je weer Hotel California, en da's echt gewoon te vet om te spelen/zingen.

    Ik speel alle instrumenten op expert.
     
  4. Shizzel

    Shizzel Guest

    Hoe voer je die Unlock All Songs-cheat goed in? Ik zit in het Modify Game menu, dan kan ik uit 3 dingen kiezen (Don't Fail, Performance mode en nog eentje), dan klik ik op Enter Cheat, dan staat er dat ik in dat venstertje de code moet spelen, maar als ik die vervolgens speel (gewoon indrukken van de kleuren, en indrukken + strummen), gebeurt er niks, niet eens een bericht dat het is geunlocked.
    Wat doe ik verkeerd?
     
  5. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil deze game dus ook gaan kopen. Ik heb GHWT en daar de instrumenten van... Alleen hoe speelt Rock Band nou? Hoe doe je de career en hoe is het online? GHWT is online best slecht , ik vind haast niemand...
    Zit nog steeds te twijfelen of het waard is om deze erbij te kopen.:eek:
     
  6. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zijn btw de GH wt drums op rock band? speelt dat fijn?
     
  7. dctjuhlp

    dctjuhlp Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat wil ik eigelijk ook wel weten aangezien ik van plan ben rb te gaan halen
     
  8. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Het eindelijk ontdekt dat het spel niet alleen uit die challenges bestaat. Was daar de hele tijd mee bezig toen ik net opeens zag staan 'Start Tour'. Stom maar ach, nu speel ik het spel weer lekker. Dacht dat de SP alleen uit die challenges bestond maar dat bleek dus niet zo te zijn.
     
  9. martyman

    martyman Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    hoorde laatst op de radio dat je je kapotte drumpedaal terug kan sture na microsoft en dat je dan een goede krijgt... klopt dat?*)
     
  10. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Zou ik erg sterk vinden. Harmonix is namelijk de ontwikkelaar, EA de uitgever en geen idee wie de fabrikant van de hardware is, maar vast geen Microsoft (aangezien het ook voor de PS3 en Wii e.d. uitkomt). Dan zou Microsoft in deze dus samen moeten werken met EA en dan zou Rock Band 2 volledig exclusief zijn voor de Xbox 360 lijkt me. Ik hoop in ieder geval heel erg met je mee hoor. ;)

    Ik krijg Rock Band 2 vandaag of morgen trouwens ook binnen. :) Heb besloten toch maar even op de nieuwe drumkit te wachen.
     
  11. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb overigens GHWT Band kit en rockband 1 en 2 game only... het drummen werkt goed (ik heb overigens vooralsnog een goed werkende GHWT Bandkit) De oranje cymbal word alleen overigens in RockBand niet gebruikt, dit werkt in het begin verwarrend als je de layout van GH gewend bent, wel had ik het idee dat het drummen af en toe onnatuurlijk is omdat je soms blauw ( wat een drumpad is in GHWT) als cymbal hoort in de drums... voor de rest steekt het wel goed in elkaar. Wat wel erg jammer is naar mijn mening in vergelijking met guitar hero is dat RockBand eigenlijk wel een stuk makkelijker is dan GH alleen op het gebied van solo's is RB lastiger omdat je timing window met met name hammer ons een stuk kleiner is dan in guitar hero. Desalnietemin zijn het gewoon 2 onwijs goede games die allebei downsides hebben, zo is de setlist van RBII vooralsnog beter en is er tot nu toe veel meer DLC voor te krijgen :)

    (OH EN MORGEN KOMT ER CHILDREN OF BODOM OP ROCK BAND!! ZOMG)
     
  12. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    OMG! En 3 Nickelodeon tracks!!!! x'D
     
  13. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    En 1 Gratis :) :p
     
  14. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Yaay. :)
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nu heb je mijn aandacht! :+
    Welke?
     
  16. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Miranda Cosgrove - Headphones On

    Klinkt wel grappig :)
    Heeft wel iets weg van Paramore.
     
  17. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Hahahahaha! xD Auw @ Paramore fans. :9
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ey, is dat niet dat zusje van Josh & Drake? Ook van iCarly volgens mij (Nickelodeon ftw :+)
    Wist niet dat die ook kon zingen. :9
     
  19. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Wellicht loop ik achter, maar zou Rock Band dat nieuwe Metallica album ook niet krijgen? Ik zie hem alleen te koop staan bij Guitar Hero WT, maar ik koop hem liever voor Rock Band 2. Als hij uitkomt? Heeft iemand een datum?
     
  20. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Nope. Is ook nooit bevestigd. Wel waren er geruchten over een single. Iedereen dacht dat The Day That Never Comes zou worden omdat dat de eerste single was van 't nieuwe album. Maar tot de dag van vandaag is er niks over bekend. :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina