Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Gdzr, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ze zijn vroeg in de middag langs gekomen toen vonden zij niemand thuis en lieten ze alleen de labels achter. Toen ik thuis kwam had ik ze gebeld voor een afspraak en toen zijn ze s'avonds gekomen en hebben ze mijn pakket/xbox opgehaalf.

    ** Ik ben trouwens vergeten me referentienummer op mijn pakket/doos te schrijven die verzonden is. Is dit erg of niet? Aangezien de label er toch op geplakt is?
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2008
  2. dubbeldekker

    dubbeldekker Active Member

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik denk dat ik een probleem heb met m'n harddisk. Tijdens het laden van verschillende spellen (The Darkness, Forza 2) blijft mijn xdoos hangen. Bij Forza is het in het laadscherm en bij de Darkness of in het laadscherm of net daarna. Duidt dit op een harddisk probleem?
     
  3. mullie

    mullie Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg morgen de mijne weer terug.Is een andere want het serienummer is ook veranderd.Is dan net een week wegegeweest.
     
  4. Cerberi

    Cerberi Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    De mijne is gisteren afgeleverd. Heb een replacement binnen, Manf. Date 10-09-2008, dus nieuw of heel erg snel kapot gegaan de eerste keer :p

    Geen HDMI helaas, maar ach, had ik eerst ook niet :)

    @Oujdi: nee, de labels alleen zijn genoeg, je hoeft er verder niets op te schrijven oid.
     
  5. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    In de mail die ik kreeg stond ook dat je een retour afzender erop moest zetten en je referentie nummer.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Refrentie staat ook op de labels dacht ik, dus dat is geen probleem! :)
     
  7. Tismilucas

    Tismilucas Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    @hybridt.: labels toesturen via e-mail lijkt inderdaad niet snel te gaan. Bij de reparatie in jun 2007 weet ik me nog te herinneren dat dat nu juist het enige was wat snel ging (binnen een uur na melding van de ROD).
    Afwachten maar en mijn account maar in de gaten blijven houden. Vervelend genoeg ben ik er dan wel weer een dag mee kwijt.
     
  8. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht nu op mijn labels. Vierde keer, maar wel sinds anderhalf jaar. Dus ik moet even geupdate worden.

    Mijn xbox is van de oudste soort (Xenon denk ik), krijg ik ook zo'n oude terug of een nieuwere? Want ik weet dat de nieuwere versies een andere voeding hebben en die stuur ik niet mee.

    Krijg ik:
    - precies hetzelfde type xbox terug?
    - een nieuwer type (HDMI? :)) met nieuwe voeding oid?
    - Opus type?

    http://en.wikipedia.org/wiki/Xbox_360_hardware#List_of_revisions

    Iemand hier ervaring mee?
     
  9. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het zo lees, is MS afgestapt van het feit standaard een refurbished console terug te sturen, maar dat is de indruk die ik krijg van alle laatste berichten op sites. In mijn geval, na 3x een ROD (heb de exdoos vanaf dag 1) heb ik ge-eist een nieuwe te krijgen ook met hdmi. Na wat overleg is dat mij ook toegezegd, bevestigd. Morgen weet ik het, want dan neem ik het pakketje in ontvangst :emo:
     
  10. japie06

    japie06 Kaasfabriek

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg net nog een mail met dat ze mijn console ontvangen hebben:confused:
     
  11. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat je niet door die systeemmeldingen leiden... Een combinatie van checks levert meer op dan 1 e-mail of 1 online raadpleging. Zoals overal staat kan het 2 a 3 weken duren (je eerdere post in dit draadje), maar is het, afhankelijk van de periode, sneller. Ik heb hem terug in iets meer dan een week. Houd service.xbox.com in de gaten en UPS. Dat samen geeft je al wat meer "hints". Kun je het echt niet laten of je denkt dat wat blijft steken dan is 1 telefoontje genoeg naar de helpdesk van MS. Ze weten helaas vaak meer dan al die online tooltjes die wij beschikbaar hebben... :+
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2008
  12. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond gebeld, vannacht 1e email gekregen, maar nog geen labels.
    Iemand vandaag al labels ontvangen?
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik ben al sinds Vrijdag bezig om me labels te krijgen via mail, dat werkt gewoon niet goed. Ik krijg ze morgen opgestuurd.
     
  14. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Hier ook nog geen labels, ik krijg ze dan via de post. Dan word het wel morgen denk ik. Zie het wel. Het mag van mij wel een klein beetje opschieten 8)
     
  15. Tismilucas

    Tismilucas Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, nog een half uurtje te gaan en dan zijn de 24 uren om: Geen label |:-
    Daar heb ik toch wel zo'n giga hekel aan dat je dan weer moet bellen weer dit, weer dat, etc. Wakker worden! denk ik dan. Het is toch heel gemakkelijk om direct nadat je een bevestiging hebt verzonden dan ook direct de bon aan te maken en te verzenden. Of stoot ik daarmee de paraaf-cultuur voor de kop?

    Update: Zojuist gebeld. Pakbon zou gister om 18.36 per e-mail zijn verzonden. Raad: Wacht nog even tot 20.00 en bel dan terug en wordt een nieuwe bon aangemaakt. We zullen zien.
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2008
  16. harjan

    harjan Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe dat precies in z'n werk gaat bij een defecte controller?
    want mijn L tricker reageert niet egt zo als t zou moeten. en ik had namenlijk van iemand gehoord dat ze dan gewoon een nieuwe naar je opsturen zonder de oude/defecte controller mee terug te nemen klopt dit?
    de controller ligt nu namenlijk bij iemand anders die er ff naar zou kijken, dus zou dan wel handig zijn om te weten of ze die dan nodig hebben. :+
    ps. de controller is ongeveer 1 maand oud en heeft t al sinds ik um heb. (mischien dat dat dan ook iets uitmaakt)
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2008
  17. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Ze sturen de eerste keer inderdaad gewoon een nieuwe controller op.

    Ik heb nu ook g*dv*rd*mme problemen met de harddisk en dan ook nog de garantie verlopen:mad: De problemen zijn dat het beeld in het begin even vast loopt(het komt echt door de harddisk) Maar is de kans nu ook groot dat de harddisk crasht en ik dus mijn gegevens kwijt ben? Kan ik een backup van de gegevens maken en op de pc zetten?
     
  18. Ndimension

    Ndimension Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik bij de reparatiestatus kijk via die xbox service site, staat er dat mijn xbox is gerepareerd en terug wordt gezonden. Er staat ook al een nieuw UPS nummer, maar als ik daar op klik zegt UPS dat ie de aanvraag voor de informatie van de zending niet kan vinden. Wat heeft dat te betekenen? Is ie nu onderweg?
     
  19. bassar

    bassar Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo ik start net mijn xbox op en ik draai me om poef uit kijk ik op me controller branden 4 groene lampjes op de controller de console gaat niet meer aan wat kan dat zijn??? ksnap er egt nix van nieuwe battereien in de controller gedaan helpt niet khoor t
     
  20. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit de stekker wel in je xbox?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina