Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Gdzr, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bassar

    bassar Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    jaaaa natuurlijk allemaal al gechecked hij ging wel aan en toen viel ie uit t niets uit:confused:
     
  2. harjan

    harjan Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    dus als ik de defecte controller kan laten maken door iemand, heb ik inprinciepe 2 controllers?
    ze hoeven de defecte helemaal niet mee (de 1ste keer) voor bewijs ofzo?
     
  3. bassar

    bassar Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    in t boekje staat iets met controller niet verbonden ofzo maar dat heb tog nix te maken met die console die niet aan gaat????
     
  4. Tismilucas

    Tismilucas Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Begint er op te lijken dat... ja hoor. 2000u gebeld want nog geen label. Nieuwe call aangemaakt. Benieuwd? Maar heb het idee dat ik me bij jou kan aansluiten in de rij.
     
  5. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe je Xbox aan, klik op dat kleine knopje net naast de aan/uit knop. Dan het kleine knopje op je controller, naast de batterij-ingang. Doe je Xbox uit, en hou je Xbox Guide knop ingedrukt. Dan moet ie aangaan. ;)
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze hebben bij mij alles opnieuw ingevoerd en ik heb een nieuw referentienummer gekregen maar dat hielp ook niet. Dus je kan beter die labels naar je laten opsturen. Want anders ben je weer 3 dagen verder. Zoals ik. ;)
     
  7. Tismilucas

    Tismilucas Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben bang dat dat er inderdaad van gaat komen. Had een microsoftmiep aan de foon die aangaf dat opsturen zeker 3 dagen gaat duren... Een pakketje uit de States laten komen is nog sneller. Morgenochtend maar gelijk bellen als het label er niet is. Krijg een sik van die lui.
     
  8. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook weer gebeld. Ook een nieuw ref. nr gekregen en opnieuw een aanvraag van labels per email. Ze wist niets van achterstand bij UPS oid. Nu weer afwachten.

    edit: Heb nu wel een mail gehad van UPS maar de link naar het label geeft een error.
    Dit is hopelijk niet het label voor mijn eerste aanvraag van maandag die net vanochtend is gecancelled en waarvan een nieuwe is gemaakt :confused:
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2008
  9. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist een nieuw apparaat teruggekregen met prod. 11-10-2008, zonder HDMI. Je krijgt alleen een HDMI terug als je zelf een HDMI opstuurt (beleid).

    ps. nu hopen dat ik geen 4e keer een rod ga krijgen... de kans is kleiner maar blijft helaas nu nog steeds bestaan...

    ps. ben overigens erg benieuwd wat exact veranderd is aan de replacement versies van nu. Dat het een apart productieproces is duidelijk, want al maanden liggen HDMI versies in de winkel. De replacements met recente datum hebben dat niet.
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2008
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Krijg nu ook een mail met me labels. Maar ik heb gister alleen afgesproken dat ze opnieuw opsturen via de post. Dus dit van de mail kan oud zijn zal ik die dan toch opplakken en UPS bellen?
     
  11. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Doet de label het wel dan, zonder error?

    Ik zou ff bellen naar xbox support.
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2008
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja die doet het. :)
     
  13. Buuzne

    Buuzne Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Na de NXE update kan mijn 360 helemaal geen discs meer lezen. En ik lees op internet dat er veel mensen ook dit probleem hebben. Heeft iemand een oplossing? Komt er ook een patch?
     
  14. Cerberi

    Cerberi Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik ben ook erg benieuwd. Ik heb ook een replacement, met een manf. date van 10-09-08. Ik blijf inmiddels steeds kijken naar mijn xbox, alsof hij elk moment op rood kan gaan :-/
     
  15. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    We denken waarschijnlijk hetzelfde: voor mij, na 3x een ROD met nu eindelijk een recente nieuwe doos als vervanging heb ik nu nog niet echt veel vertrouwen, zeker omdat we nog niet weten wat we nu exact (inside) weer thuis hebben gekregen.

    Ik denk persoonlijk wel dat er iets aan de drive en mobo is veranderd, maar dat is maar gissen. En wat ik zeg: al maanden worden alleen maar nieuwe met HDMI verkocht, dus vraag me dus eerlijk af wat we nu (qua verbetering) voor doos eigenlijk hebben gekregen, afgezien van een recente productiedatum... :confused:
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2008
  16. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn UPS label link doet het nu wel. Support gebeld, die zeiden, als je in de URL de %3D vervangt met een = dan werkt het.
    Logisch :confused:
    Maar het werkt, morgen wordt hij opgehaald.



    http://en.wikipedia.org/wiki/Xbox_360_hardware#List_of_revisions
    Hier zie je de nieuwe non HDMI versie: Opus.
    Iedereen met een kapotte xbox zonder HDMI (de Xenon) krijgt de Opus terug (een Falcon zonder HDMI).
    Zo kan M$ de oude xbox behuizingen zonder HDMI-gat blijven gebruiken.
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2008
  17. Cerberi

    Cerberi Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks Pjotrski, das duidelijker. :)
     
  18. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    :x heb ik vandaag daar tig keer gekeken voor Jasper ook in die tabel, realiseerde ik me niet dat daar ook wat stond over de replacements |:-

    anyway: :b:

    En dan om toch wat toe te voegen wat op dit moment die vervangers zijn:

    Betekent wel ff je doos ontsmetten aangezien die van iemand anders was (....uhhh klinkt bij nader inzien ietswat ranziger):lol:
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2008
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet iemand ook of je die handteking erop moeten zetten op de label, want ik moet hem precies daar vouwen?
    Edit: Die man van UPS zei dat het voor de handteking van de de chauffeur, dus voor jou bewijs dat die is opgehaald
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2008
  20. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem gewoon tekenen en datum invullen, omvouwen en op de doos plakken. Handtekening/datum zijn dan alleen dus niet te zien. Geen idee of dat goed is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina