Far Cry 2: Map Editor topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door PineaPPle JOE, 25 okt 2008.

1. Luckyyason

Luckyyason Bitch

Leuk Bevonden:
    0
    kt zooi, had ik net een vette map gemaakt, valt m xbox uit (disk kan ie niet lezen)... 2 uur werk verprust :p

2. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Als het goed is heb binnenkort deze game ook en dan ga ik net als m'n vriend weer avonden lang Puzzle-Adventures bouwen ben ik bang. 8) Met het vorige deel was dat ook het geval en ik heb amper de SP gespeeld. :+ Ik wil eigenlijk een soort van remake maken van m'n laatste Puzzle-Adventure uit het vorige deel. :)

3. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Puzzel adventure in een shooter? kan je dit toelichten :cool:

4. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, zoiets dacht ik in het begin ook. Maar sinds ik de maps van een vriend van me heb gezien en gespeeld, heeft hij me aangestoken met het “Puzzle-Adventure”-virus en ik ben niet de enige. Je creëert zegmaar een game in een game wat heel erg vet is. Op een gegeven moment werden er alleen nog maar dit soort maps gehost. Bij Puzzle-Adventures is het de bedoelding dat je het eindpunt haalt, maar dat is dus makkelijker gezegd dan gedaan aangezien je wel met allerlei obstakels, hindernissen en puzzels te maken krijgt. Zo kunnen er bijv. containers staan die de weg versperren en daar moet je toch echt overheen zien te komen. Dat kan met granaten, Tree Traps, Predators, of geheime ladders. Dit is slechts een klein voorbeeld. Ik heb er ondertussen een aantal gebouwd en de laatste die ik heb gemaakt vind ik het vetste met o.a. een echt doolhof. Die vriend van me heeft er ook heel veel op z’n naam staan en heeft soms echt weken achterelkaar, 24/7 mappen gebouwd. Nu is die met het 2e deel ook weer lekker bezig en heeft nog niet eens de SP gespeeld. In z’n motto zet die steeds hoever die is en nu zit die slechts op 16.5%, dus hij is nog wel even bezig. 8)

Mochten jullie nog in het bezit zijn van het vorige deel en nieuwsgierig zijn, dan hoor ik het wel. :)

5. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ben ook met een leuke map bezig, maar het duurt nog wel ff totdat hij perfect is!

6. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ben ooit wel een keer een adventuremap tegengekomen met deel één, was een enorm doolhof met allemaal traps e.d. erg leuk om te spelen :)
    Ben ook fan van de run en climb maps in CSS (PC), daar zitten ook dikke traps in enzo :)

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb net ook maar eens een map gecreëerd (voor die achievement).
    Mijn god wat is het een crappy map geworden. :lol: Maar wel erg leuk om te doen! (het maken van die map)

Toch gepublished, volgens dat Validation dingetje was ie immers in orde.
    Al heb ik zelf het gevoel dat er 'details' zijn die niet kloppen (spwanpoints ed.)
    Kan je ook minder dan 1 ster krijgen? :+

'my first map'; pakkende naam ook gekozen. O-)

Volgende keer wat meer mijn best doen.

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik zeg je wat, jij als grote fan moet een Zweinstein Map maken! :cool:

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik wist met moeite een gat te graven, en nu wil jij dat ik een Zweinstein map ga maken? 8)
    Ik hoop dat er ergens nog goede tuts zijn te vinden. Het werkt allemaal erg lekker, maar het is wel tricky om iets bruikbaars / goeds te maken. O-)

10. Nielesss

Nielesss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je bij validation op die error klikt, gaat die automatisch naar het geplaatste opbject wat fout zit.

11. gnudde

gnudde MGMT

Leuk Bevonden:
    4
    @ Max Qubit

Ziet er mooi uit hoor. Voeg me maar toe voor eventueel online knallen, wil die map wel proberen

12. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    heeft iemand trouwens nog een goede tutorial gevonden?

13. t0xic Ballz

t0xic Ballz Guest

Ben nu iemands D-Day map aan het bewerken. vond 'm wel mooi maar het was nogal een oneerlijke map en onrealistisch.

dus nu heb ik extra boten in de zee gezet etc. wat details aan toegevoegd. en ben met concrete blocks wat bunkers aan het bouwen ipv die hutjes 8)

ben al een uurtje bezig maar k doe me best en kan ik m lekker speluh. :)

14. El Jazzaff

El Jazzaff Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Heb vanmiddag ook even een map gemaakt, The Greenhouse. Hij is klein maar fijn zeg maar... Wat me opviel was dat er een beperkt aantal objects in je map geplaatst kunnen worden. Heb blijft nu eigenlijk een beetje kaal naar mijn idee, dit terwijl ik al veel andere maps heb gespeeld die voller waren. Iemand iets meer ervaring mee?

15. t0xic Ballz

t0xic Ballz Guest

detail objects??

waarschijnlijk als je veel auto's en physical objecst gebruikt hebt enzo. dan kanje minder want die "vullen" heel erg

16. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Bump up, weet iemand hoe je dingen diagonaal zet, want ik wil graag een plankje van een hoog gebouw naar een laag gebouw laten gaan, maar ik weet niet hoe dat moet.
    alvast bedankt;)

17. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Advanced edit optie. Daarmee kun je; linker trigger indrukken en objecten draaien met je thumbstick. Eigen plaats ik al mijn objecten door LB in te drukken hiermee ga je meteen naar advanced editting mode.

Deel Deze Pagina