Ik heb de GH 2 gitaar al zo'n anderhalf jaar en hij werkt nog perfect, de gh 3 gitaar was na een weekje weer terug op zijn plek in de winkel.
bah , ga nu meestal naar stukje 71%-75% freebird expert maar ga elke keer af omdat, ik me starpower een paar seconden te laat doe.
heb vandaag die nieuwe metalica content gedownload. maarehm vind t een beetje tegen vallen. t herhaald zich een beetje af en toe...
Nice, ik ben op het moment niet echt bezig meer met GH3, meer met Rockband drums en expert gitaar, denk dat ik gh3 ook maar weer eens oppak
Gefeliciteerd man. Maaarree, het gaat om de prestatie he, niet om de hoeveelheid epileptisch bewegende gele pisvlekjes in je bericht.
Woot, gisteren eindelijk op carry me home gehaald op hard (Deze dus: [yt]_1D24rWARPc[/yt] Ik kwam eerst maar niet langs dat irritante intro, en nu nog steeds niet eigenlijk als ik alle knoppen probeer. Maar toen ging ik het maar proberen op oranje na, en zo kwam ik erlangs. Rest van het nummer is ook irritant, maar niet zo moeilijk als het intro \o/ Nu hoef ik alleen nog maar Free Bird, en die haalde ik bij try #1 op 90% dus ik denk(lees:hoop) dat ik die binnenkort ook wel haal *)
ik heb de game sinds vandaag en ik ben begonnen op expert heb nu 2 nummers gedaan (ik had weinig tijd) allebei in 1x gelukt
Heb deze game dit weekend voor het eerst geprobeerd (samen met de vriendin), en op EASY gaat het allemaal wel (vandaag uitgespeeld), maar de overstap naar Medium is erg wennen. Zijn er meer mensen die dat in het begin (dit is mijn allereerste GH) lastig vonden, en wat zijn de tips om dat te overkomen? Op de een of andere manier raken na een tijdje mijn vingers gewoon in de war, zeg maar
Ik was toen ook begonnen op Easy, maar ik had al zo veel geyoutube'd dat ik na twee nummers wel naar Medium ging. Die overstap vond ik niet lastig, maar ik kan me voorstellen dat het ongeveer hetzelfde is als van Medium naar Hard. Dat vond ik wél lastig, omdat je dan ook echt met je hand moet gaan schuiven. Tip voor Medium is denk ik: ga je pink gebruiken, dan heb je vier vingers voor vier knoppen. Moet lukken toch?
Easy -- Medium is echt niet te vergelijken met van Medium naar Hard hoor Maar je moet gewoon eerst Easy uitspelen (Liefst 5* ), en dan gaan beginnen met Medium, moet lukken
Hard moet je gewoon eerst even oefenen, hetzelfde geldt voor Expert. Na even oefenen haal je ze makkelijk 5*
Thanks guys. Dan gaan we het maar gewoon proberen. Easy gaat redelijk 'easy' momenteel (niet IEDERE song, maar de meeste wel), maar op Medium ging het nog net even te snel en gingen mijn vingers ook nog niet 'instinctief' naar de knoppen, waardoor je dus de hele tijd verkeerd drukt, of niet, en dat is dus allemaal nog even wennen. Ik zal eerst wel even een tijdje alleen maar 'practice' doen, om gewoon mijn hand 'instinctief' te maken...
Niet vergeten tijdens het spelen van Easy om je pink op blauw te houden, anders lukt dat bij Medium niet
Ik heb een vraagje voor degene die dit nog spelen. Als ik 7 tiers heb gespeeld op medium heb ik dus 42 nummers gespeeld. Nou moet ik dus nog 6 nummers. Maar ik krijg er geen tier meer bij. Hoe moet ik die laatste 6 nummers dan spelen? Zijn dat die nummers wat ik koop in de store? Ik snap het eigenlijk niet.