Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 16]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 25 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik schaam me om het zeggen maar.... Bij het eerste gevecht op een planeet dat ik in die "jeep" rijd ben ik al afgehaakt... Ik baal er nog steeds van maar door je verhaal begint het wel weer te kriebelen.

Ooit pak ik hem weer uit de kast en zet ff door want dit moest juist mn eerste game worden die wat meer verhaal en diepgang kon brengen in heel het directe game geweld waar ik normaal juist van houd :)

2. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik vond hem toch wel snel saai worden.

Ik kwam nadat ik m'n eigen schip had gekregen op die 1e planeet ergens, en die vond ik gewoon saai, toen ben ik afgehaakt

Maar dat komt waarschijnlijk omdat dat hele sci-fi en fantasy gedoe gewoon totaal niet mijn ding is. Net als Halo, hoewel ik die wel uitgespeeld heb. Het is zeker een goede rpg, met een tof verhaal (tenminste het begin was goed:+)

3. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet er wel van houden natuurlijk, als je niet van RPG's of Sci-fi houd is Mass Effect inderdaad niet je game. Ik vind hem in ieder geval super vet, ben nu bezig met mijn 2e playtrough.:D

4. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 3 ook wel. De personen die meer van Call of Duty houden, zullen Halo waarschijnlijk niet erg leuk vinden. Maar ik vond Halo 3 nice, en niet zo'n beetje ook :9

Maar datzelfde vind ik van Call of Duty _O_ Ik ben een uitzondering ^^

5. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Ja ik had ook eerst moeite omdat het een shooter RPG is en dat ik daarover wat twijfelde,maar eenmaal eraan bezig was ik verkocht door de setting alleen de lange rijdende levels vind ik ook iets minder.
    Maar je moet er even doorheen bijten,er zitten echt speciale momenten in de game.
    De eerste KOTOR was briljant,de 2de vond ik wel goed maar beetje teveel levenloze vlaktes maar het finale stuk maakte alles goed.

Maar wat ik voornamelijk wilde zeggen is gewoon dat Mass Effect voor mij de next titel was voor de 360,persoonlijke smaken verschillen natuurlijk bij ieder weer.
    Als er een niewe game console uitkomt kijk ik niet naar de racegames of fighters,maar de RPG titels omdat die gewoon het voor mij doen.
    De X Box was al mijn console door de games zelve,daarvoor was ik ook een Playstation gamer maar boeide me eigenlijk totaal niet meer.
    Daarnaast geef ik voorkeur aan de westerse RPG,de japanse RPG's heb ik echt helemaal niks mee en ik vind de figuren vaak wat vlak te braaf gebracht.
    Behalve Final fantasy deel 7,ja dat was dan even iets anders.

De PS3 is zeker een goede console,maar tot nu toe kwa games hoef ik het niet te doen.:b::)

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik post m maar even hier ook:

[gt]43231[/gt]

Nu al een van de games waar ik het meest naar uitkijk _O_
    Echte trailer komt 14 december.

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Uncharted! Dat spel ga ik binnenkort nog een keertje uitspelen. Kan ook niet wachten op deel 2.

Gisteren op pijnlijke wijze ondervonden hoeveel slechter psn is dan xbl. Doel: om 20.30 resistance 2 co-op. Eerst kwam er een leuke update binnen die er bij mij 16 minuten over deed om te downloaden (25mb 8)) en te installeren.

20.44 dan eindelijk aan de slag. Mensen uitnodigen lukte niet goed, mensen joinen had ik geen permissie toe, daarna nog even een leuke dns error en het spel kon compleet opnieuw opgestart.....

3 kwartier later hadden we dan eindelijk een party waarmee we aan de slag konden (al miste we eigenlijk drie spelers) en konden we aan de slag. Resistance 2 co-op is trouwens gaaf, erg gaaf! Daarna toch nog een flink aantal keren 'wat zeg je?!' gehoord want die bagger jabra dingen werken voor geen meter. Kom op nou Sony.....

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Was dit al bekend?

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Gameplay van GOWIII? Kom maar op want ik las onlangs in een interview dat de bedenker van GoW nog nooit zoiets had gezien als deel III (werkt hij zelf niet aan mee). Hij was in hetzelfde interview razend enthousiast over Gears 2 en noemde dat het mooiste spel van deze generatie tot nu toe. Dus ik ben erg nieuwsgierig.

Mafia II heeft zeker ook mijn aandacht. Ik kan nl niet geloven dat ze die screens die al gereleased zijn waar kunnen maken.

Uncharted 2 wordt sowieso een must-buy voor mij :)

edit: de teaser van Uncharted was real-time!

http://www.psonly.nl/nieuws/18091/Naughty_Dog:_Uncharted_2_teaser_was_real-time/

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar ik denk dat wel een van de mooiste games gaat worden en dat ze nu eindelijk de PS3 gaan begrijpen.

Maffia 2 daar kijk ik echt naar uit, wat ziet dat er tof uit.

11. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    Waar heb je dit vandaan??

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  14. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
  15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Nooit eerder ....toch

(killzone 2 anyone? :9)

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ja man, jij bent echt een uitzondering dat je de 2 best verkochte 360 games leuk vind. 8)

17. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    8) Maar ik ken heleboel mensen die van Halo houden. Die hebben dan weer een afwisselende mening over CoD. Het zijn allebei schietspellen, maar ze hebben beiden een andere setting, en je moet er maar van houden :9

18. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hmm vaag, MGS in ieder geval naar een ander platform lijkt me.

Laatst bewerkt: 5 dec 2008
  20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Valt me trouwens op dat de laatste tijd veel reclame is van games en consoles op commerciële kanalen. Gisteren een film aan het kijken en in elke reclame-blok zag ik wel reclame over een game. Al waren dat dan van die familie games als Guitar Hero en You Are In The Movies. Wel leuk, maar volgens mij komt dat gewoon voor Kerst en Sinterklaas enzo.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina