Weet iemand de beste winkel is om te kopen (investeren) en in welke stad ? Heb nu 1 ton en wil graag een goede winkel kopen (Heb nu alleen nog maar de Bar in Bowerstone)
Ik heb dat dus, maar telkens als ik Fable II dan op start, dan wordt ik automatisch uitgelogt van XBox Live. Enig idee wat ik hier tegen kan doen?
Ja dat heb ik ook vaak,maar helaas denk ik niet dat je er iets aan kunt doen. Maar je kan wel proberen om de 360 eerst weer uit te zetten en daarna weer opstarten,tenminste zo moet ik het vaak doen maar het blijft allemaal wat onstabiel. Bij racegames vooral in die lobby's te komen,ho maar.
King of Queen krijg je pas als je 2,5 miljoen real estate hebt. Mayor krijg je als je Fairfax Castle bezit.
Ik zit nu nog steeds bij dezelfde quest, de quest dat je de dochter van de abbot moet begelijden. Overal buitden Oakfield zie ik het gouden spoor naar Oakfield leiden. Zodra ik in Oakfield ben, is het verdwenen. Wat moet ik doen?
Ik heb de Cutlasses sword gebruikt die is lekker traag. Toen ben ik op een stuk strand gaan staan. Had ik lekker de ruimte en ben toen verschillend in snelheid op de X gaan drukken. Wanneer je het zwaard blauw ziet worden moet je proberen die snelheid van drukken vol te houden. Na uitleg van iemand en met dit zwaard had ik heb in 5 a 10 pogingen Edit: ik ben nog steeds op zoek naar iemand die me kan helpen aan de volgende achievements: - The Completionist. Mis 2 expressies. hat, headband, moustache en backflip. Deze zijn alleen te halen in de Pubgames die ik niet heb. Dus kan iemand me helpen??? Please Ik zou zo graag mijn eerste 1000/ 1000 game halen. - The Executioner
Gewoon een tijdje op X blijven rammen met een master sword en speed op max. Zo kreeg ik hem ook. Je hoeft het niet eens tegen een vijand te doen. Bij mij was het wel geluk maar op deze manier krijg je hem vroeg of laat vanzelf wel.
Kan iemand mij helpen met de silverkeys en alle dolls? BTW: voor die achievement waar je alle expressions moet leren, als je hond dood is, hoef je de expressions voor je hond dan niet meer?
Ik las dat dat helaas niet meer kan, dus nieuwe game starten of van iemand overnemen Ik loop al 2 uur op een strandje te rammen ff iets anders: Is er hier iemand die de Temple Of Shadows in stand heeft gehouden en mij kan helpen met The Executioner?
Ik heb die tempel nog en ik moet hem zelf ook nog dus ik wil het best samen doen. Ik ben ook nog steeds opzoek naar iemand die me kan helpen aan de Completionist achievement. Ik heb geen pubgames dus ik kan hem zelf niet halen. Als je hem al hebt kan je hem ook overzetten door gewoon op start te drukken in coop.
Hey ben nu voor de 2de keuze gegaan op het einde, en nu heb ik een brief gekregen van me zusje, maar ik kan haar nergens vinden, en op diverse forums op internet zeggen ze dat ze ook nergens is, maar weet iemand van jullie mss beter ?
Kun je mij evt ook een handje toesteken met The Completionist. Mis 2 expressies. hat, headband, moustache en backflip. Voeg me anders even toe als je me kan en wil helpen. Bvd
twee vraagjes: 1. waar kan ik leren lachen? 2. ik meen me te herinneren dat je in fable 1 in first person view kon knallen met de pijl en boog.. hoe doe ik dit in deel 2?
Ik heb ff een dringende vraag: Ik heb fable 2 uitgespeeld alleen heb ik de Temple Of Shadows nog niet bij mijn kaartje bij Rookridge staan ; Weet iemand van waaraf ik de Temple Of Shadows kan vinden? Zeg maar beginnen bij Rookridge Inn en er heen lopen. Of weet iemand een youtube filmpje? Zo ja, laat em maar zien Heb namelijk nog 1 Silver Key nodig voor achievement en die silver key zit in in de Temple Of Shadows
The Temple of Shadows can be found in Rookridge; the huge castle looking building out to see. 1 silver key inside the temple of shadows. Room to the left with all the fancy chairs. http://nl.youtube.com/watch?v=y8-kaWJ8ir4 <<< at 7.30 min succes