FAAAK een week geleden zo'n pauper arcade game gekocht, omdat ik slecht 500 punten had en er niks anders mee kon. Had ik maar even gewacht.... kan ik niet goedkoop aan 500 of 800 punten komen? :\
Laatste tijd weer helemaal verslaafd aan Halo. Vooral dat splitscreen met 4 mensen on-line blijft geniaal spul.
Halo 3 ownt! Xbox 360 Top Live Titles (based on UU’s) 1 Halo 3 2 Gears of War 2 3 CoD: World at War 4 Call of Duty 4 5 GTA IV 6 Fable II 7 Left 4 Dead 8 Madden NFL 09 9 Fallout 3 10 FIFA 09
Om samen met wat vrienden te gamen is het inderdaad en geweldige game. Maar als ik in m'n eentje of via xbl wat online wil knallen is Gears toch wel wat vetter hoor
Het is serieus vaag dat halo bovenaan staat, want voordat gow2 op 1 kwam stond halo altijd onder cod4..
Ja,de Legendary Map-packs zijn wel goeie mooie maps. Maar,ik heb die maps al een aantal maanden maarja blijft nog wel leuk.
Als ik halo direct vanaf de disc opstart, kan ik LIVE niet op , omdat ik niet "signed in" ben. Hoewel dat wel het geval is (Te zien aan "Alwinter signed in to XboxLive" tijdens het opstarten. Zodra ik naar dashboard ga en weer terug naar de game is er niets aan de hand. Komt dit meerdere mensen bekend voor? Is hier een oplossing voor? Bij CoD4 is er niets aan de hand. En ik heb eigenlijk niet zo een goesting om steeds 2 keer Halo3 op te starten eigenlijk.
Zou iemand mij toevallig kunnen helpen? Ik wil graag een solo game beginnen,maar er staat telkens dat de spelerS geen connectie hebben,en dus mislukt het laden ervan.Ik weet geen raad en zou het op prijs stellen als iemand zo aardig kan zijn om mij te helpen. PowerLines~
Oh shit jeetje mineetje vet kut. Je hebt een verkeerde disc. Er zijn ongeveer 8000 van deze genoemde 'asynchronous discs' in omloop. Het probleem is bekend bij Microsoft, door een fout in het spel kun je de solo campaign niet spelen. De meeste gameshops zijn wel ingelicht over dit probleem dus je kunt hem waarschijnlijk gewoon ruilen. Gewoon zeggen dat je een asynchronous disc van Halo 3 hebt gekocht. Trouwens, je kunt het controleren door even op je DVD zelf te kijken. Zie je aan de binnenkant van je disct een glimmend hologram met een Xbox 360 teken, en staat het 'Microsoft Gaming Studios' boven die van Bungie? Dan is je disc fout..
Oja, je hebt gelijk. Ik dacht er staat 1750G, dan kun je dat ook halen. Je hebt er alleen wel die Mythic maps voor nodig ja. Mon excusé!