Gears of War 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Begrijp me niet verkeerd, ik vind het online echt lache met vrienden enzo, maar ik word echt schijtziek van die chainsaw noobs. Ik zat met DvD in een match en ik werd echt gespamd met smokes en toen was het dus 4 tegen 1 en zo stronden allemaal met hun gerevde chainsaw te wachten tot ik opstond. Dit ligt natuurlijk niet aan epic want ik heb genoeg potje met mensen met een beetje verstand en die gebruiken ook netjes alleen de shotgun. Toch kan ik niet begrijpen wat er zo leuk is aan chainsawen. Bij gears 1 kon je nog een battle van 3 tegen 1 winnen door goed te zijn met de shotgun. Als je nu een shotgunbattle aangaat is er altijd wel een rukker die ze chainsaw in je hol steekt.

2. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik gebruik ook heel vaak de chainsaw maar word ook minstens zo vaak in stukken geknald met een shotgun. het is logisch dat de chainsaw up and close gewoon het beste wapen is. maar als iemand mij ziet aankomen en die schiet met de shotgun dan heb ik geen schijn van kans hoor

3. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Een andere 'taktiek' kan zijn, granaatje in de muur van een smalle doorgang plaatsen (granaten kamertje op blood drive bijv., als die map zo heet) als het 1vs1, 2vs1 ofzo is en keihard wegrennen. Erg bevorderend voor de gameplay-ervaring :'-(

@tmffirework; bijna nooit lag? Heb je glasvezel ofzo8)

4. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Nou en daarom staat Halo3 nog boven GoW2 in de top10 :+

5. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou echt dat alle zeikerds en bitches van de gow 2 servers gebanned werden. Als iets in een game kan, mag het. Als je het daar niet mee eens bent moet je een andere game gaan spelen. Ik vind het echt jammer dat de gow 2 thread alleen maar volstaat met gezeur. Misschien kunnen de zeikerds een aparte ''bitch-thread'' maken, dan kunnen de mensen die het spel graag spelen hier hun ervaringen kwijt.

6. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    kan je de mensen met de roze bril dan ook gelijk even een thread geven?

7. Wildsurf

Wildsurf Echoes.

Leuk Bevonden:
    0
    Burn!

Maar wel gelijk. GoW 2 is voor mij echt de flop van 2008. Zo naar uit gekeken en zo teleurstellend. Ik heb GoW 1 twee jaar lang kapot gespeeld. Maar voor deze game verleng ik me Gold abbo geeneens. Zegt genoeg lijkt me.

Epic = Epic Fail

8. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Speel het dan niet;)
    Zat andere spellen toch.
    Ik speel het iig met veel plezier.

9. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, hij werkt voor epic.........

10. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel relaxed dat ik een speciale editie van het spel heb, bij mij heb je nooit echt last van alles wat jullie hier opnoemen:) Gekocht bij Dimension Plus in Doetinchem trouwens!

11. Little TommyV

Little TommyV I'm back!

Leuk Bevonden:
    41

hier kan ik zeker over meepraten ik zat toen samen met jou met de meatflag lol
    ik zal de foto's maar eens posten
    en jij de leader geweldig!

en ik heb eigk echt nergens last van zelfs amerikanen willen met mij spelen omdat ik nooit lag of iets heb :+

12. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Hier ben ik het dus mee eens. Iedereen zeikt hier over de granaten. Ga dan een spel zoeken waar je geen granaten hebt of kan taggen. Hoevaak ga je wel niet dood in Halo3 waar iedereen minstens 2 granaten bij de spawn heeft.

De granaten vind ik zelf wel leuk eigenlijk. Gister ook een hele hoop kills mee gehad. Of niet SVS? ;) Gister dus samen met SVS gespeeld. Zoveel leuker als in je eentje. Nu wonnen we tenminste bijna alles. Als ik alleen speel heb ik gewoon nooit goede teams. Dus online in je eentje is kut. Met meerdere is het gewoon echt leuk.

13. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Granaten taggen vind ik ook erg leuk eigenlijk. In pavillion liggen er een paar en als je die dan meteen tegen die pilaar aantags komen de gastjes die daarna de granaten willen plakken voor een onaangemame verassing te staan.

Biba: dat maakt echt geen ruk uit :p ik heb m ook

14. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Kerel ik hoop toch dat je dit niet serieus meent he:D

15. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Snap dat er een hoop mensen vinden dat je de game moet kunnen spelen met de opties die er gegeven worden. Er zit alleen een verschil tussen het spelen van een game en het constant indrukken van de B button. Nou vooruit dan maar, als jullie het zo graag willen doe het dan maar, maar geef die mensen dan niet de optie om in matrixstyle naar je toe te vliegen en je zonder kans meteen te chainsawen...

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Iemand dit al eerder gehad: Gisteren na een tijdje spelen was opeens alle tekst veranderd in witte blokjes.
    Het pauzemenu, resterende ammo, titels van de chapters enz. Behoorlijk tricky om dan bij te houden hoeveel ammo je nog hebt, en in welk chapter je zit. :+

(gisteren in 1 keer de gehele game op Casual uitgespeeld voor de collectibles. marathon sessie ftw 8))

Enige achievements die ik nog moet zijn die in de public matches en Seriously 2.0 / Party Like it's 1999999.
    6 achievements die ik waarschijnlijk nooit zal halen.

880/1000 G

17. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ^Party like its 1999 is easy. Heb nog nooit een multiplayer game gespeeld omdat het zo langzaam is en ik er geen geduld voor heb. Maar heb al 1800 matches in local play laten spelen :+

Public matches ga ik waarschijnlijk niet aan beginnen zo lang de lobby zo lang duurt.

18. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Je kan trouwens ook onzichtbaar worden op een of andere manier. Ik had het weleens vaker meegemaakt, ook dat ik zelf onzichtbaar was en je dus makkelijk Kills kan maken. Maar goed, gisteren gebeurde het dus weer met een van de teamleden in Wingman. Ik zag 'm trouwens wel, maar mijn partner niet en stond gewoon voor z'n neus. Echter niet lang! :+

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik speel ook alleen maar Local Play. Kan ik mezelf tenminste niet voor paal zetten. :+
    Maar ik speel alleen maar Submission en vooral Annex. Die rondes duren daar erg lang, dus duurt nog wel een eeuwigheid totdat ik die achievement heb.
    Voor Seriously zit ik nu op 4.8k kills. En dat terwijl ik de game inmiddels 3 keer heb uitgespeeld. 8)

20. Little TommyV

Little TommyV I'm back!

Leuk Bevonden:
    41
    tja hij was erg lastig te zien ja :+

je zet je eigen alleen voor schut door met je zaag omhoog te lopen online
    heb mijn 1999 achievement al gehaald en zit rond de 20.000 kils brumak rodeo FTW :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina