FIFA 09 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 28 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1989

    1989 Keeping it real

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel erg matig, veel kansen niet benut en veel balverlies op het middenveld. :D
     
  2. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar af en toe vloog je echt over me heen ;) Hoeveelste ben je eigenlijk van het leaderbord.
     
  3. 1989

    1989 Keeping it real

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Sta er nie in. Toen ik deze spel had gehaald ging ik direct online zonder te oefenen. Niet doen dus .want ik sta nu pas op 102 win en 103 loss.

    Verder heb ik nog 1 vraag:

    - Het valt mij op dat de hoge geklasseerde spelers op een ''rare'' manier spelen dan de andere spelers zoals ik. Ze hebben altyd een man vrij en het poppetje loopt altijd door als ie paast. Verder tikt hij makkelijk naar iedereen terwijl ik bij team management DRUK ZETTEN en AGRESSIE hoog heb staan. Hoe kan dit ?
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2008
  4. MIB Asterix

    MIB Asterix Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi 1989,

    dat wat je nu zegt herken ik helemaal. De wat "mindere"spelers, spelen vergelijkbaar, maar speel je tegen de ranked spelers dan wordt je vaak overlopen.

    Ook weten hun altijd jou mannetje in te halen, terwijl andersom hun spits altijd sneller is dan de eigen verdediger. Ook lukt het ze om op volle snelheid een goede voorzet af te leveren.

    Dat laatste lukt mij ook maar zelden. Je moet 1-2-3 * de X indrukken, maar ze komen bij mij niet echt bij de spits uit. Heeft iemand daar tips voor?? Moet je ook echte de richting in schieten, of is het voldoende om de X te gebruiken en geeft het spel dan zelf de richting aan de pass mee?
    Wellicht dat er een ranked player is die een paar tips voor ons heeft...

    bedankt alvast
     
  5. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt eraan hoe je je controller instellingen hebt staan.

    Hij kan op Manual, CPU-hulp en Semi.

    Ik heb het op Manual geprobeerd maar dan moet je echt veel oefenen en ik heb al zoveel gespeeld op CPU-hulp dat ik automatisch 2x druk. Op Semi moet je namelijk ook de kracht van je voorzet bepalen. Op CPU-hulp hoef je alleen te drukken en dan gaat hij naar de 1e of 2e paal.

    Net weer een heerlijke pot gehad trouwens, de tegenstander koos Portsmouth en ik had de Spurs, die zijn na de adidas update ook kut geworden, alleen de verdediging gaat, de rest allemaal onder de 80.

    Maargoed, lekkere pot gespeeld, 5-0 gewonnen, maar het was best een evenwichtige wedstrijd. De laatste 10 minuten 3x gescoord :eek:. Heerlijke lob gedaan trouwens, de keeper kwam niet echt uit maar hij stond op zijn 5meter lijn, ik stift hem precies in de verre hoek :) Love it!
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2008
  6. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    wat betekenen alle tekentjes die je soms ziet als je als prof speelt? bij 1 knopje vraag ik om de bal maar die andere 3 heb ik nog niet door (een rood rondje, geel pijltje en een soort mannetje)
     
  7. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    rood rondje: aangeven dat de speler met de bal op doel moet schieten.
    geel pijltje: aangeven dat je de bal diep wilt hebben
    Mannetje: aangeven dat ze druk moeten zetten en zo nodig overtreding begaan, maar dat hangt puur van de situatie en de desbetreffende speler af natuurlijk.
     
  8. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    heb al een aantal mensen van het forum geadd in me friendlist
    als er nog meer mensen zijn die af en toe een leuk potje fifa willen doen add me dan ff :)
     
  9. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    is het mogenlijk om doelpunten op te slaan? want ik kan dat niet vinden...

    en waarom kan je als je een prof kiest geen rol op het middenveld nemen?
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2008
  10. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    ben nu bezig met de Spurs en van de laatste 10 heb ik er 9 gewonnen. Gaat lekker dus. Net wel met 2-1 verloren van Man City.

    stond 1-0 voor, hij komt met geluk op 1-1 en in de 80e minuut ofzo maakt hij de 2-1. Ik heel de wedstrijd beter en al die troep...

    Ik zit me dan echt op te vreten, ballen willen er gewoon niet in. Echt heel erg frustrerend.
     
  11. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0

    Doelpunten opslaan kan alleen offline. Moet je gewoon op herhaling klikken met x en daarna op y om op te slaan.

    en 2e weet ik niet, misschien dat de trainer je daar niet wilt zetten :p
     
  12. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag mijn nieuw FIFA 09 binnen gehad :D
    Maandag verzonden, en nu al binnen (uit Engeland ;))
     
  13. GengeR

    GengeR Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Online neem ik tegenwoordig alleen nog turkije, wat een lekker team zeg, 4 van de 5 wedstrijden gewonnen, italie, spanje, mexico, real madrid, aan de kant geschoven, alleen verloren van portugal, 3x ronaldo :mad: maar goed.
    Weet iemand hoe je je favoriete team kan aanpassen?
     
  14. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een kutgame af en toe toch ook :eek:. Ik win met lekkere cijfers en leuk combinatiespel 10x achter elkaar met de Spurs.

    Nu heb ik er ineens 6 achter elkaar verloren. Geen idee of het aan mij ligt of aan de tegenstanders, dat is altijd moeilijk te bepalen. Weggespeeld word ik zeker niet, maar de kansen gaan er gewoon niet in.

    Gaat echt nergens over, ik doe hetzelfde alleen komen de passes gewoon niet aan of worden ze verkeerd gegeven, zoo frustrerend ook nog als je onterecht verliest :x
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2008
  15. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Net mijn eerste potje gewonnen :) gelijk van Man Utd. :) Tweede wedstrijd was tegen Bayern Munchen, 2-2 geworden... 5-2 verloren in de verlenging helaas. Ik miste 5 minuten voor het einde vd wedstrijd nog een open kans, keeper was eruit en ik schoot over uit een volley, iets te enthousiast op de knoppen gedrukt denk ik ;)
     
  16. Cremy

    Cremy Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    LB + A passen

    De hele tijd

    LB = Vrijlopen van een medespeler.

    Als je dus de hele tijd LB ingedrukt houd terwijl je passt dan lopen er heel veel mensen vrij.
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Wat een kut game is dit aan het worden met die LiveSeason update. Ik kan helemaal niks meer met m'n Liverpool.

    Torres geblesseerd, Babel geen spelritme, Kuyt ... geen idee wat d'r mee is. Maar ze zijn zo traag, langzaam en geen enkele bal komt aan.

    9 potjes gespeeld, 6 verloren en 3 gewonnen MET MAZZEL.

    Verschrikkelijk.

    Sinds wanneer kan Ibrahimovich door 2 benen van mijn tackle heen lopen alsof er niks is gebeurd? En WAAROM gaat mijn keeper in GODSNAAM naar voren als ik 2-0 voor sta?
     
  18. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik sta redelijk hoog maar dit gebruik ik eigenlijk nooit. Je moet gewoon met een team spelen wat lekker speelt. Altijd in dezelfde formatie, werkt bij mij prima :)
     
  19. rawdiee

    rawdiee New Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker voor je wist dat god me ooit zou gaan helpen:b: Liverpool en manchester united (inter gedeeltelijk) die mensen maken het voor anderen een kut game. Dus stop aub gewoon ermee.
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Liverpool een kut team? Torres is NIET EENS HALF zo goed als Ronaldo. Kuyt is stevig, maar niet snel en zeker geen Rooney en Babel is snel, maar zet je zo van de bal af.

    Dus? Als jij problemen hebt met Liverpool moet je je schamen. Ga in je hoek staan! :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina