Mirror's Edge

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 16 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
  2. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, vet gedaan :). krijg zo nog sneller de neiging om mirrors edge te gaan halen :D

3. Kapitein Iglo

Kapitein Iglo Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Het viel mij overigens ook op dat je kan zien of je nog niet op iemand heb geschoten of wel. Als je op start of select drukt (één van die twee) en rechtsboven in de hoek kijkt bij objectives zie je de tekst "you have not shot an enemy yet" als je nog niemand hebt geraakt. Zodra je iemand raakt verdwijnt deze tekst.

4. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had al gehoord dat er een 2D game was, maar had niet verwacht dat ie zo soepel liep en zo goed speelt. Best grappig!

Had ik ook al minder dan 10 posts geleden gemeld :p

5. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik krijg hem denk ik ook binnenkort. Heb Fallout 3 liggen maar heb gewoon niet de tijd om die te spelen. Dus dan ruil ik hem wel voor Mirror's Edge, en haal ik hem wel een andere keer. Ik vond de demo echt geweldig, en luister vaak die soundtrack mixes. Kan niet wachten totdat ik aan de slag mag gaan!

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  7. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    He guys zit al een tijdje tedenken om deze game tegaan halen heb de demo ook gespeelt en vond hem top spelen maar nu is de vraag is de retail versie net zo goed en speelt die net zo lekker ???
    Budje

8. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    [noemt alles wat op de vorige 10-20 pagina's staat]

9. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  10. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Soort VR (Virtual Reality) missions zoals bij MGS.
    Lijkt me zeer vet eigenlijk. Hopelijk genoeg inhoud.

De PS3 krijgt exclusieve DLC, daar al van bekend wat het word?
    Deze komt naar beide?

Heb de game gewonnen dus ik zal deze ook in de toekomst een keer binnenkrijgen. \o/

edit; zitten 7 levels in die DLC, klinkt niet als erg veel. 800 punten.

Laatst bewerkt: 4 dec 2008
  11. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er vet en vooral uitdagend uit! Ben benieuwd. :)

12. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Om eerlijk te zijn lijken die DLC levels mij juist ontzettend tof, ziet erg erg goed uit. Als ik zie hoe ze de objecten hebben geplaatst lijkt het mij dat een ME "map editor" voor de toekomst(ME2?) zeker niet uitgesloten is, hier kan echt veel uurtjes in worden gestoken.

Elk level uit de DLC pack zal wel meerdere Trime-trials hebben, kan je lekker wat uurtjes mee los.

13. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Ik kijk nu al uit naar de DLC, het ziet er zo tof uit! Ik ben nu in Chapter 6 van de game en heb me toch een partij zitten irriteren. Het is zo ongelofelijk irritant als je je vijanden móet disarmen omdat je anders niet verder kan. Ik ben daar namelijk heel slecht in dus zo'n stukje moet ik gemiddeld tien keer opnieuw doen. Verder een leuk spelletje, maar niet bizar goed. Gewoon wel leuk. Als je wat minder had hoeven vechten en wat meer lange combo's van free-running zou kunnen doen zou ik het zelf leuker vinden. Ik kijk dus heel erg uit naar die DLC!

14. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Mirror's Edge DLC screenshots

Dit soort screens zijn precies de reden waarom Mirror's Edge zo'n indruk op mij heeft gemaakt.

15. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Dat ziet er zeer vet uit.:cool: *Twijfeld over aankoop*

16. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Doet me denken aan die jump (kz_) maps in Counter-Strike, vind het geweldig :D.

17. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Vanmiddag gescoord voor een zéér lage prijs, en wát een game is het! Die spanning als er tientallen soldiers achter je aan rennen, het hele sfeertje.. my my wat een game!
    Ik heb die Runnings vision uitgeschakelt, zodat ik niet kan zien waar ik naartoe moet via welk obstakel. Zat al gelijk na 30 min vast. :+ Dat je met die hijskraan omhoog gaat uit die tunnel/sewers?.. Ik weet niet waar je dan naartoe moet.

Ook mooi, in dat level waarin je voor het eerst je zus Kate (toch?) ziet en dan achterna wordt gezeten door guards.. op een gegeven moment wist ik niet maar waar ik naartoe moest en stond ik ingesloten, dang ik voelde de adrenaline door m'n lijf gieren!

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik had op een gegeven moment ook dat ik niet wist waar ik naar toe moest. En toen gokte ik maar want die guards zaten dicht achter me. Toen begon ik maar te rennen richting het einde van het dak in de hoop dat er nog een dak achter stond, ik hing in de lucht en toen zag ik een dak onder me, wat een opluchting.

19. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.010
    Waar heb jij hem gescoord voor een zeer lage prijs? :+

20. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    :)8) CSS? Geef me je steam ID :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.