Gears of War 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Nog een stuk van Act 4 en heel Act 5 en dan heb ik Insane + Hardcore + Coop achievements binnen. Moet tevens alleen nog de collectibels van 4 & 5 en dan heb ik dat ook gehad. Net de achievement van King Of The Hill gehaald, eindelijk want dat is echt een zaag + granaat mode. Speel toch liever Warzone.

Binnenkort maar met wat gasten verder gaan met Horde. Tot Level 17 ben ik gekomen dacht ik. :)

2. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat probeerde ik gisteren nog even en wat jij zei werkt prima ja. Er lopen daar blijkbaar 100 van die figuren, want als je precies goed richt dan krijg je er per keer 100 Kills bij en dan zijn ze allemaal pleite! :)

3. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de MP van Gears 2 juist top ! Vrijwel nooit last van lag, als ik er al last van heb is het maar heel minimaal. Nog maar 1 disconnect gehad. Zit gewoon op een draadloos netwerkje dus de verbinding is geeneens optimaal. Andere players vinden/match maken heeft ie vaak ook zo gedaan....ik herken tot nu toe maar weinig van wat ik hier zo lees als ik de pagina's eens doorblader :eek:

4. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Ga je die matches allemaal zelf spelen dan? :D

Heb em gewoon op local gezet, 9 bots erin, timer op 1 minuut, 15 rounds.

Laat ik em paar uurtjes aan staan als ik te sporten ga, en dan heb ik weer paar honderd matches erbij als ik terug ben :+ Elke match eindigt in een stalemate en duurt maar een minuut en hij begint steeds weer overnieuw uit zichzelf.

5. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Wow, na echt een hele lange tijd weer eens die kleine kinderen gehoord door een headset. Van die 13 jarige Amerikanen die dezelfde stem hebben als elke andere Amerikaan van 13 jaar oud, en die lullen toch veel zeg, wow. Heeft hij 0 kills na 4 rondes scheld hij ons allemaal uit omdat wij noobs zijn en hij niet, ga teletubies kijken. :lol:

6. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Welk stuk doe jij die Brumak Rodeo? Helemaal?

7. ExoSkeleton

ExoSkeleton Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Het schiet echt niet op.

Na 3 weken nog steeds mn ontbrekende codes voor de gouden lancer, 5 maps en 48uur trialkaart niet ontvangen.

We gaan het uitzoeken krijg ik net weer te horen aan de telefoon.. Een moord wordt nog sneller opgelost..

8. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Nu moet ik g*dv*rd*mme de achievement van 10 gasten doden met een planted grenade weer opnieuw doen, door problemen met de hardeschijf:mad:
    Ik had zelfs al zo'n bericht gehad dat ik het al gehaald had.

9. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Triestig die gasten ze zitten overal gow2-cod5- en fifa

10. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Die heb je ook in 5 minuten. Gewoon een match aanmaken, ga bij de granaten staan plaats paar op de muur wacht op de vijanden, boem, opnieuw plaatsen boem. :+ Zo easy.

11. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Ik veranderde alle wapens op mijn map naar frags, oppakken en naar de bots rennen. Hij moet me neerslaan en dan plaats ik die frag meteen, krijg je meteen ook die andere achievement. Moet je hem wel even op Annex zetten zodat je kan respawnen, Locust kan je namelijk ook bijv. in een keer neer knallen. :+

12. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik vragen waarom je niet gewoon even online gaat om die makkelijke online achievements te halen?

13. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Misschien omdat sommige mensen er geen geduld voor hebben?

Gister ook nog es geprobeerd... heb 5 min in een lege lobby gewacht... dus lama hangen dan. Ik wil binnen 2 minuten max gewoon spelen. Dus nee, zolang dit nog niet opgelost is ga ik er niet weer aan beginnen.

14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Cancel het eens als je een paar minuten wacht en doe het opnieuw. Heb binnen een minuut een match, en dat voor internet van 15 euro. :+

Heb wel eens dat het een paar minuten duurt, dan cancel ik het gewoon en doe het opnieuw en heb ik snel een andere match.

15. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    O m g de manier waarop mensen deze game spelen...

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    1. Wat Grave zegt.
    2. Zoals gezegd voel ik er ook niet veel voor om mezelf voor paal te zetten. ;) Ik heb geen zin om een van die 'irritante noobs' te zijn die er niks van bakt.

GoW1 was ik altijd laatste, en na 3 seconden uitgeschakeld; dat is niet leuk. Niet voor mijn team, en niet voor mij.
    Daarom ben ik nu dus ook zo blij dat er bots in zitten. Niet omdat ik dan kan boosten, maar omdat ik dan ook gewoon lekker de online modes kan spelen zonder het gezeur van lag, uitgemaakt worden voor noob, en die irritante 12 jarige jochies aan moet horen.

win-win situatie lijkt me!

Laatst bewerkt: 4 dec 2008
  17. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Misschien zijn er ook mensen die geen ene f*ck om achievements geven:+

18. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me dat hij dat wel doet, anders heeft ie de andere niet allemaal gehaald he ;)

En trouwens: zijn er nog steeds zoveel mensen bij wie het jaren duurt voordat een game start?

Wat ben ik toch blij dat het bij mij niet is. Anders zou deze geweldige game aan mij voorbij gaan!

19. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Gaat lekker net proberen online te spelen.
    Eerste game, geen tegenstanders en automatische overwinning.
    Tweede game idem aan de eerste.

Derde game was iedereen dood bleef het spel gewoon doorgaan!
    Was er dus niemand meer om neer te schieten.
    Dan maar Guitar Hero doen..

20. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gaap........

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina