FIFA 09 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 28 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariebaa NL

    Ariebaa NL Feel Free

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm... ik speel online altijd met Internazionale en heb totaal geen last van C. Ronaldo. Maxwell FTW\o/


    Inter is trouwens ook best overpowered, maar toch...:+
     
  2. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Je keeper gaat alleen mee naar voren als je ''super offensive'' speelt.
    ( D-pad 5x naar rechts).

    Wat heb je er trouwens aan als je 2-0 achter staat..
     
  3. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ongeloofelijk ik wil juist een unranked wedstrijd spelen en ze nemen allemaal Man u en ik neem een 3 sterrenploeg nee ze nemen man u ik neem een ploeg met 1 ster nee ze nemen man u.Komaan wat voor mensen zitten er online man man
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik speel gewoon Balanced met m'n eigen Custom Tactic. Niet super-offensive, dat doe ik dus ALLEEN als ik achter sta. Met 2-0 sta ik niet echt bepaald achter, vage shit met die LiveSeason crap.

    Ach, gewoon 3 weken niet spelen.
     
  5. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Idd heb ik ook, ga ik met ado online. Blijven hun stug met hun 5* team er staan.
     
  6. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Net tegen eindelijk een normale gast gespeeld.

    Ik pakte Hull City, hij Rapid Wien :)

    Onvoorspelbare wedstrijd, 1-2 verloren, maar wel echt een leuke wedstrijd gehad :)
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Als ik zie dat mensen Eredivisie voetbal willen doen, dan kies ik gewoon NAC of Ajax. Altijd leuk, komt het tenminste op skills aan. Ooit wellis gehad dat ik NAC koos en hij Man-United ineens, toen kon ik niet meer terug. Wel gewonnen MET heel erg veel geluk, de paal stond aan mijn kant
     
  8. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch triestig zo gasten
     
  9. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Stel...
    Ik ben PSV en speel tegen Man United in de Halve finale van de Champions League.
    Dit vind plaats in de Coach mode, dus offline!

    Thuis win ik de eerste wedstrijd met 3-1
    Uit moet lukken dacht ik, maar viel tegen. Krijg in de laatste minuut de 4-2 tegen!
    Dus tel ik de cijfers op in mijn hoofd en kom ik tot de conclusie dat we beide 5 doelpunten hebben. Echter heb ik er TWEE uit goals gemaakt, dus was ik in de veronderstelling door te gaan.
    Vervolgens fluit de scheids af, en begint iedereen van Man united te juichen! Heb even alles kapot gescholden en mijn vraag is nu...
    Redeneer ik nu fout, of zit het spel er toch echt naast?!
     
  10. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Spel zit er dan naast! Jij zit helemaal goed.
     
  11. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Whahaha :D
    Nu word hij nog mooier!!
    Ondertussen dat ik de POST heb geplaats speel ik verder...
    Ben toch door naar de Finale, en heb deze zojuist gewonnen! Erg vreemd allemaal hoe het gegaan is, maar toch zwaar top dat ik toch gewoon in de finale sta.

    Vond het al zo vreemd en balen...
    Bugje ofso?
     
  12. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja voetbalspellen hebben het daar wel vaker moeilijk mee in zo'n dubbele confrontatie. Ze winnen in feite de wedstrijd, dus juichen de supporters :+.
     
  13. dirkjang

    dirkjang Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, mensen die zeuren dat ze per se met mindere teams willen spelen zijn vervelend. Als je zo graag met een driesterrenteam speelt, doe het dan, maar ga dan niet piepen als iemand anders liever met een vijfsterrenteam speelt. Dan ben je in feite nogal hypocriet bezig, mja.

    Ik speel zelf graag met Celtic, maar dat is niet relevant.
     
  14. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    @ Shin David

    Dan zal het daar wel aan hebben gelegen! Hoewel in het uitslagen schema, vervolgens ook stond dat ik uitgeschakeld was...

    Nu is seizoen twee voorbij, en wil ik naar het moeilijkste niveau. Hoe verander ik dit in de Coach mode? Dus de moeilijkheidsgraad....

    Edit:/
    Laat maar 8)
    Ben zo gewend aan dat menu als je een wedstrijd begint, dat ik even niet door had dat daar ook de moeilijkheidsgraad en dergelijken te veranderen is!_0/
     
  15. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat er mij vaak niet eens om dat ze een 5-sterren team pakken, maar om het feit dat ze maar 1 ding kunnen met die overpowered teams ---->>> passen naar de snelle mannen, je verdediging eruit rennen en scoren. Dit doen ze met elke bal die ze krijgen.

    Als ik helemaal wordt weggespeeld door Man Utd via goed veldspel, veel variatie etc. dan zal ik balen natuurlijk, maar dan kan ik het accepteren en respecteren. Op de manier verliezen zoals ik hierboven heb genoemd, is gewoon heel frustrerend en geeft geen enkele schijn van skill.

    Net als met FPS, bij een spawnpunt gaan wachten en mensen afknallen als ze spawnen. Je hebt 50 kills terwijl je de hele game niet kan en het geeft geen enkele skill weer...
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2008
  16. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Oh beter dat je het voor de 10e keer meldt:thumbs:
     
  17. dirkjang

    dirkjang Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij zei het als reactie op mij.

    Maar dan is het toch juist makkelijk verdedigen, als ze alleen maar naar de snelle mannen tikken en RT vasttapen? Gewoon meelopend verdedigen, niet blind A ingedrukt houden
     
  18. GengeR

    GengeR Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben het wel met Loonens eens, ik kan me er ook mateloos aan irriteren als mensen alleen maar hard kunnen rennen als een gek, en mijn verdedigers kunnen dat haast niet bij benen.
    Loonens, keer pot spelen? ik ben wel in voor een mooi tactishe pot voetbal.
     
  19. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo duidelijker meisje? :emo:

    @ Dirkjang
    Tja, ik onderschep ze ook wel vaak, maar als ze gewoon de bal stekend geven op de spitsen, terwijl je nog naar de bal toe moet rennen, dan ben je gewoon een stap te laat. Je verdedigers hebben een seconde nodig ofzo voor het omschakelen.
     
  20. dirkjang

    dirkjang Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah dat is wel vervelend ja, daar heb ik wel eens last van als de tegenstander countert. Ik heb m'n verdediging naar achter staan incl. de backs, dus 90% van de tijd staan er 4 man achterin, en dat werkt vrij goed tegen die racemonsters, het gaat alleen soms fout bij counters.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina