Real madrid! nice ik ben dus sjoemie mensen.... mensen van mijn poule.. voeg me ff toe op xboxlive.. en pm ff wanneer je wilt spelen of zet in dit topic!!!
Mijn gamertag is Cerberi, niet Ceberi, zoals nu in de startpost staat, voor alle duidelijkheid. Mensen uit Poule 2 aanwezig vanavond???
ik denk dat er vast wel mensen alweer vergeten zijn dat ze zich hebben ingeschreven duss.. let goed op dit topic haha
Hallo me eerst wedstrijd was tegen danielone. Schalke 04 4-2 Chelsea. Ik was de betere partij, maar danielone kwam bij 3-0 nog terug, ik scoorde de 4-1 en hij scoorde in de laatste minuut de 4-2. de scoren: 4e min J. Jones 1-0 14e min Kuranyi 2-0 56e min Kuranyi 3-0 63e min Droga 3-1 69e min Kuranyi 4-1 89e min Drogba 4-2 Er waren geen rode of gele kaarten.
het klopt helemaal!! mooie wedstrijd van schalke kant maar ik was te slecht vandaag! hopelijk volgende wedstrijd beter
In poule 4 hebben Gwn Ali en ik ( Besman NL ) tegen elkaar gespeeld. olympique lyon 2 - Man utd 2 Kallström 1 benzema 1 tevez 1 rooney 1 was wel leuk potje! lyon eerste helft wel beter, maar man utd kwam terug, en liet 2e helft zien waarom man utd man utd is in deze fifa
Twee vraagjes: - Wordt de stand ook op deze pagina geupdate? - Waarom spele in de knockout fase de nummers 1 tegen elkaar en de nummers 2 tegen elkaar, in plaats van nr 1 van groep 1 tegen nr 2 van groep 2 en andersom? zo gaan de beste teams er te vroeg uit, lijkt me...
jaaa ik ben er mee bezig nu maar ik heb een beetje te weinig ruimte haha ik doe die knock out fase er ff uit en we maken wel een nieuwe als we eenmaal bij de knock out fase zijn
en nog iets: de doelpunten maker noteren hoeft niet meer want als ik dat ook nog allemaal erin moet zetten word het niet meer overzichtelijk