Prince of Persia

Discussie in 'Algemeen' gestart door f4TaLNL, 15 jan 2008.

  1. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    De Gametrailer review benoemd toch voornamelijk de punten die je al uit de eerdere interviews en screenshots hebt kunnen halen. De positieve en wat minder positieve punten.
    De moeilijkheidsgraad is naar mijn idee niet een groot probleem, want als ik een spel speel, dan wissel ik haast nooit verder naar een andere difficulty setting dan de standaard. Dat je "niet dood kan gaan" is inderdaad mooi gezegd, een manier om de vele checkpoints te maskeren. Het maakt het spel wat minder moeilijk, wat niet persé iets negatiefs hoeft te zijn. Zo hou je de tempo er mooi in zonder al te gefrustreerd te worden (DMC4, NG2)

    Zeker een game die ik nog wil kopen.
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2008
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Iemand 'm toevallig al zien liggen bij MM Arena?
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb de game vanochtend opgehaald en vind hem echt waanzinnig! Was eerst behoorlijk terughoudend voor het grafische stijltje, maar heb de game toch een kans gegeven, het is namelijk wel Prince of Persia. En daar heb ik geen spijt van gehad! De game ziet er echt super mooi uit en speelt echt heerlijk. Had de game veel meer cell-shaded verwacht, maar dat is hij totaal niet. Toppertje!
     
  4. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik heb Prince of Persia vandaag binnengekregen met een scratchcard voor de Prince of Persia Classic game van XBLA. Maar hij doet het niet....

    Ik moet naar: www.princeofpersiagame.com/xbla_classic

    Maar als je daar naartoe gaat, gaat ie naar de gewone PoP site :confused:
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan zijn dat die site nog niet helemaal online is omdat vandaag de release is en dat ze een beetje achter lopen. Misschien morgen.
     
  6. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de game al in een paar winkels zien liggen, spijtig dat niet iedereen zich aan de release datum houd
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ah, verdorie. Nu heb je me er op laten klikken in de hoop dat het juist een heel goed punt was. :9
    IGN gaf het een wat hoger punt. Waarom zou je daar minder (of meer) waarde aan hechten dan aan die van CVG?

    Ik kijk zelf wel of ie goed is. Daar heb ik geen reviews voor nodig :cool:
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    De enige sites die ik vertrouw qua reviews zijn IGN en GT. Die nadelen die er bij CVG worden genoemd die noemen ze ook bij de andere sites maar om het spel een laag cijfer te geven omdat de Prince te "Amerikaans" is een beetje overdreven.
    Maar dat is persoonlijk.
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    :emo: Geven ze dat als argument?
    Op die manier kan ik genoeg games een slecht punt geven.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan het wel een beetje begrijpen omdat de Prince zo nooit is geweest. Maar van wat ik gezien heb fout ik hem wel grappig, en zeker niet irritant.
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Maar wat maakt het uit hoe de prince is geweest. Dit is een nieuwe prins, dus een andere persoonlijkheid.

    Je mag best zeggen dat je hem niet mag (heb ik ook vaak bij die typische Amerikaanse personages), maar om het als serieus minpunt aan te geven...?
    Een game gaat nog altijd om de gameplay. Niet of iemand 'te' Amerikaans is.

    Maar zoals gezegd vertrouw ik geen enkele site. IGN niet, Gamespot niet, CVG niet en GT niet.
    Het enige moment dat ik een review kijk is ná het uitspelen van de game. Dan vind ik het altijd wel leuk om te kijken wat ze over 'mijn' game te zeggen hadden, en of ik het er mee eens ben. 8)

    Dan ga ik altijd het eerste naar GT, met als 2e keuze IGN. :9
    En XBW natuurlijk O-)
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Maakt mij ook niet zoveel uit, maar ik kan het wel begrijpen dat ze het jammer vinden maar zo mogen het idd niet het cijfer daarvan laten afhangen. Maar bij veel games kijk ik naar de reviews van GT omdat als ik vroeger een game had uitgespeeld keek ik ook naar reviews en dan kon GT het beste hetzelfde gevoel omschrijven. Daarom kijk ik nu vaak eerst reviews omdat er zoveel games uitkomen en dat ik keuzen moet gaan maken en GT helpt daar altijd aan mee.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Kon het toch niet laten om even de conclusie + eindpunt van Xboxonly te lezen:

    92%
    http://www.xboxonly.nl/reviews/1443/Prince_of_Persia/

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2008
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vond het ook al zo raar omdat de game over het algemeen best hoog scoorde overal. Opzich hecht ik aan beide weinig waarde..maar de reviews van CVG vind ik altijd zeer eerlijk en no-nonsense....waar dat bij IGN soms nog wel anders is.

    En inderdaad..ik koop die game uiteindelijk echt wel, het is nu puur omdat ik bulk van de games dat ik em niet gelijk haal. Zolang het maar niet teveel invloeden heeft van Assassin's Creed ben ik blij :p
     
  16. Windowlicker

    Windowlicker mnml

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al skin-manager codes?
    Als je de eerste code wilt intikken dan vraagt hij om achter op de verpakking te kijken.... ..... ... .. maar daar staat helemaal geen code!!!! Enfin, ff googlen en hoppa:
    525858542 voor de eerste 2 skins (de prins en prinses van SoT)
    Start scherm druk op Y (exclusive content) en maak een ubisoft account aan om Altair te unlocken.
     
  17. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0

    nice, dit spel zal zeker een must-have worden (na de examens zal ik hem zeker kopen)
     
  18. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    En die code werkt gewoon voor onbeperkte tijd voor iedereen?
     
  19. Windowlicker

    Windowlicker mnml

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Guess so :thumbs:
     
  20. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Het krijgt hoge cijfers maar er zijn maar weinig mensen die dit spelen zo te zien.
     

Deel Deze Pagina